Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cuijk verdeeld zijn.

1. Nederlands Cuijk

Heerlijk gegeten, prima lunchkaart, leuke en vriendelijke bediening, heerlijk buitenterras, super schone toiletten, we komen gauw weer langs in dit prachtige stadje.

elsenberg/lukkassen

Goed en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

Veel gerechten waren koud, ook kregen we gerechten van een andere Tafel.
    Als laatste bestelde we een nagerecht (5e ronde), dit kregen we en daarna kregen we nog de gerechten van de 4e ronde.
    Kortom nooit meer zusje Cuijk.

4. Nederlands Cuijk

Wederom bij Smaak een prima ervaring gehad. Mijn hertenbiefstuk was voortreffelijk klaargemaakt! Disgenoten vonden het allebei uitstekend (biefstuk), bediening is adequaat maar in de presentatie "brabants relaxed". Het werd opeens heel druk maar ze pakten het prima op.
    Voor ons een restaurant om terug te komen.

G.Konijnenbelt

Heerlijk gegeten! Geweldige locatie.

Prima bediening.

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige knusse sfeer.
    Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben er erg lekker gegeten in een gezellige huiskamer sfeer. Het eten was prima en erg smaakvol en goed bereid door de kok. We werden gastvrij onthaald bij de deur door een leuke en spontane jonge dame die ons de rest van de avond ook bediende. Al met al zeker een aanrader om eens te gaan eten en wij gaan er zeker nog eens regelmatig naar terug.

De bediening was zeer slecht! We hebben naar alles moeten vragen: waar blijft het brood (oh vergeten), waar blijft het water? (ook vergeten) Glazen voor het water, ook naar moeten vragen. Geen salade bij het hoofdgerecht : ook vergeten!!! De fles wijn werd in een koeler op tafel gezet, werd niet ingeschonken. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat bijna 2 uur!!! Er was geen gastheer/vrouw aanwezig die sturend was. Erg jonge meisjes in de bediening die geen idee hadden wat ze moesten doen. Stonden vaak met z'n 3en bij de kassa of glazen te spoelen en hadden totaal geen zicht op de gasten. Het hoeft voor mij écht niet perfect te zijn, maar dit heb ik écht nog nooit mee gemaakt. Het eten was op zich prima, maar door alle ergernissen hebben we er een nare bijsmaak van. Jammer, je moet nooit op je personeel bezuinigen, dat maakt of breekt je restaurant! Wij komen nooit meer terug en ik zal ook niemand aanbevelen om hier te gaan eten.......

Doet de naam eer aan! Heel gewoon eten voor een gewone prijs. En dat bedoel ik heel positief! Geen gekkigheid en dat is heel fijn voor mensen die niet houden van al die liflafjes en gek eten. Ik ben er dol op, maar ik heb mensen in mijn vriendenkring bij wie je niet met exquise en gekke dingen moet aankomen.

Dat er hier nog plaats was vandaag, onverwacht, was dus echt super! Het leek erop dat er twee nieuwe dames werden ingewerkt en dat geeft helemaal niks. Wij hadden alle tijd. Een juffrouw deed het erg goed. Je zag dat ze zenuwachtig was maar ze deed het super!

Door alle drukte leek ze even vergeten te zijn om onze bestelling op te nemen (hoewel wij te lang hadden getreuzeld, ze was er al eerder om komen vragen), maar dat kwam allemaal goed.

Het eten was een verrassing, zeker voor dat geld. De saté was ongelofelijk mals vlees, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is een raadsel.

De ossenhaas met garnalen was erg lekker! Kaasplankje was super (en toch teveel achteraf) en een doggybag was geen probleem.

De huiswijn was een goed gevuld glas.

Heel erg tevreden over dit restaurant, complimenten voor de goede kok die we heel hard zagen werken. Ga zo door!

Waarom ik een 8 gegeven heb voor sfeer; restaurant is prachtig en helemaal mijn stijl met al dat hout! Alleen op de verhoging in het halfronde gedeelte allemaal wat te krap zoals het er nu staat, het was erg moeilijk achter je tafel vandaan te komen en weer te gaan zitten. Maar dat was dan ook alles!

10. Nederlands Cuijk

Tijdens Cuijk Keigoed heb ik hier een roseetje gedronken en een broodje gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Goed gevuld glas! Ik zat heerlijk in het zonnetje en keek naar de optredens op het Louis Jansenplein. Heel geslaagd, bedankt voor de fijne bediening en het heerlijke broodje!

Heerlijk relax gegeten met 8 vriendinnen.
    Eten was heerlijk en de bediening was top!

12. Nederlands Cuijk

Vandaag goedgevuld glas rosé gedronken (goede prijs!), Heerlijk broodje roombrie waar ze ook niet zuinig waren met de brie. Lekkere saldegarnituur erbij. Heerlijk op het terras, vriendelijke, attente, goedlachse bediening en op het Louis Jansenplein was van alles te zien. Heel erg geslaagd!

De naam eetcafe doet geen eer aan. De kwaliteit ligt hoog! Verrassend lekker. Nee. Uitmuntend!
    Hebben genoten van het heerlijke eten.
    En van de gezellige bediening.
    Als we weer eens in de buurt zijn, weten we waar we moeten zijn.

Prima gegeten bij Bistro Ons Thuis! Leuk ook het 3-gangenmenu op dinsdag voor een vaste prijs. De gerechten worden leuk opgemaakt op de borden en de smaak is prima! Een aanrader, wij komen nog eens terug!

Het eten was heerlijk wel wat te veel bestelt.
    Aan de zouten kant.
    Goede en snelle bediening.
    Locatie gezicht op de Maas, maar de tafels en stoelen zijn ook zo opgesteld dat velen naar een kerkhof kijken!
    Binnen in het restaurant modern ingericht, kan voor mij wel een beetje meer Griekse sfeer geven.
    Ik heb samen met mijn vrouw toch gezellig gegeten en is voor herhaling en voor ieder aan te bevelen!

16. Nederlands Cuijk

Voor de eerste keer en meteen de laatste keer. Het was slecht. De soep was al op en de borden waren al weg. Toen kwam het brood en de sausjes die bij de soep hoorden. De bediende zij sorry maar het was nog niet klaar. Tóen de bief, 2 hele kleine stukjes als je durfde te zuchten was het van de bord gewaaid. Er zat een aparte smaak aan. Er lagen twee champignons en die waren ook nog koud. Ik heb de bediende er bij geroepen en die zij ik zal het tegende baas zeggen mét arrogantie. En dan € 48 twee kleine stukjes biefjes schandalig.

17. Spaans Cuijk

Eten is altijd goed
    Vriendelijk personeel

C. Stam

Eetcafé Gewoon Lekker. Een perfecte naam, want dat is het!! Gewoon lekker. Heerlijk relaxte sfeer, ontzettend vriendelijk personeel, prijs kwaliteit was echt top. Kortom, Cuijk mag blij zijn want wat een aanwinst zijn ze! :)

Clemens

Heerlijk ontspannen sfeer, erg lekker gegeten, porties zijn ruim voldoende, goede vriendelijke bediening, enthousiast team, prijs kwaliteit is erg goed.

Wij hebben ons hier echt laten verrassen. Wij hadden een driegangenmenu en elke gang was erg lekker!
    Hier bovenop geteld de redelijke prijs en de top bediening maken dat wij hier graag nog eens naar toe gaan!

Edwin

D Nelissen

Erg lekker gegeten. Zeer goede bediening!

Brandon

Zeer lekker gegeten👌 De sfeer was erg rust gevend en de bediening was top. Zeer zeker een aanrader als je van een goed stuk vlees van de BBQ houdt.

Annette

Heerlijk eten top bediening
    Uitzicht op de prachtige kerk

Eten was heerlijk.
    gelukkig niet overvolle borden. Mooie porties.
    Binnen goede sfeer.
    Buiten kon wat beter. Verwarming was later op de avond aangenaam geweest.
    Leuke locatie. Kom zeker terug.

26. Nederlands Cuijk

Bart en Danielle

Wij hebben hier heerlijk gegeten!

De burger was lekker, en de friet was perfect knapperig en lekker gekruid.
    Wij raden het iedereen aan om hier te gaan eten.

alexanderdeGrote

Jan van Lanen

Bediening en sfeer was goed en we hebben heerlijk gegeten. Een aanrader en we gaan nog een keer terug. Prijs/kwaliteit is oke.

Michel Ebben

Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Sfeer was heerlijk ongedwongen en het eten lekker. Prijs/kwalteit is zeker in order. Absoluut een aanrader en een aanwinst voor Cuijk.

Heerlijk gegeten. Vriendelijke, vrolijke bediening en een gezellige locatie