Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cuijk verdeeld zijn.

1. Wij zijn met ons 4tjes op een drukke Zaterdagavond naar 't Zusje geweest. De tapas waren heerlijk, de medewerkers vriendelijk. Alhoewel het gehele restaurant vol geboekt was hing er een ongedwongen en fijne sfeer. We werden netjes welkom geheten bij de ingang en vriendelijk voorgegaan naar ons tafeltje.
    Onze persoonlijke tafeldame gaf ons uitleg hoe het werkte met het bestellen van de tapas en zorgde ervoor dat de bestellijstjes steeds netjes op tijd werden weg gehaald zodat er begonnen kon worden met de bereiding van de gerechtjes.
    Ja hoor, hier komen wij snel weer terug!

2. Harry &Joke

Wij hebben genoten op 2e kerstdag van de mooie opgemaakte schotels en natuurlijk de heerlijke smaken van heilbot en hert/hazenpeper! Aandacht voor het vak, Top! Harry&Joke

3. Moeder en dochter gezellig uit eten; grote groep ging voor! Eerste ronde na 1 uur nog niet op tafel. Tot overmaat van ramp 3 rondes gekregen, maar moesten er 4 betalen; want zo stond het in de computer 😞

3,7
  4. Vandaag 2× frites hachee besteld in deze cafetaria, was super snel klaar… Vreemd dacht ik en ja hoor. Bij thuiskomst meteen gaan eten: frites bijna koud en de hachee matig van smaak en niet warm. Echt snel opgewarmd eten… Dus nooit meer ☹️

1,9
  5. Christel Marneef

De gerechten zijn echt zo minimaal geworden. Veel opvulling maar wat je eigenlijk besteld krijg je weinig van. Het zijn tapas idd, maar ze hebben echt wel verminderd in portie dan begin jaren zusje. Vriendelijkheid vond ik 1 serveerster en een jong teamleider(jonge man) erg onbeschoft. Ik vroeg na een tweede keer om nog een bestelbriefje zegt hij alweer, ik heb u er pas toch gegeven. Ik zeg ja 2 briefjes. Ik vind persoonlijk dat je dit niet kan zeggen, je bepaalt niet hoeveel iemand eet.

Hier heb ik voorlopig weer genoeg gegeten en zal niet snel weer doen. Jammer dit

4,1
  6. Gisteren hier met 32 mensen gegeten. Het eten was geweldig, locatie perfect (uitzicht op de Maas en ook nog prachtig weer), bediening snel en heel vriendelijk. Kortom niets dan lof. Dank!!

7. Wat is die achteruitgegaan. Slechte en steeds kleinere hapjes. Verbrand kippenvlees-overal haast frietjes bij- pokebowl was niet te eten- verkeerde uitleg over het aantal rondjes-2 man de hele avond op het toilet gezeten. We zijn er vaak geweest, maar kom er niet meer.

2,6
  8. Antoinet Martens

We zijn samen gaan lunchen en ik bestelde zuurdesembrood met carpaccio.
    Toen het geserveerd werd vond ik het heel raar dat ik gewoon twee witte boterhammen kreeg ipv zuurdesembrood.
    Ik vind het geen combi wit brood met carpaccio en dus niet lekker.
    De serveerster kwam vragen of het smaakte waarop ik vroeg waarom ik geen zuurdesembrood had gekregen.
    Waarop ze zei ik ga het navragen in de keuken en ze was en bleef weg leek wel of ze uit het niets was verdwenen.
    Dit was dus een letterlijke tegenvaller

9. Henny

Met onze zes vrienden ons door eigenaar laten verrassen. Het werd een subliem drie gangen menu. De groenten soep, het vlees en vis gerecht ( gegrild), lekkere salade, de rijst met spinazie en het nagerecht.........er was niets op aan te merken. Werkelijk een aanrader om in een zeer vriendelijke sfeer je eens lekker te laten verwennen.

10. Nederlands Cuijk

Piet Broeren

Lekker gegeten, gezellig, goede bediening.

11. Internationaal Cuijk

Leuke knusse zaak met erg lieven eigenaresse.

Leuke knusse zaak met liefde voor de horeca. Hier kan je lekker eten en is uniek met haar Filipijnse gerechten, Daarnaast zijn de broodjes hamburgers een van de lekkerste in deze regio. Ik raad deze tent zeker aan uit eigen ervaring..

12. Internationaal Cuijk

Bram Louwers

13. Annelin

Deze avond zijn we naar ‘t Zusje in Cuijk gegaan. Onze verwachting was zeer hoog aangezien we bij andere locaties zeer tevreden naar huis gingen. We hebben 1 uur moeten wachten op ons eerste voorgerechten. Echter deze avond krijg ik twee gerechten met haren in het eten. Er wordt excuses gemaakt en het gerechtje wordt opnieuw aangeboden. Daarentegen moest ik zelf vragen of ik het gerecht nog kon krijgen. Bediening was prima, maar de service was heel erg slecht. 2 gerechten met haren in het eten en er werd niks gedaan met de uiteindelijke prijs. Niks werd gecompenseerd.
    Kortom, geen aanrader om heen te gaan!

1,8
  14. Internationaal Cuijk

Op zondag 12 maart hier gegeten met 4 personen. Respect voor het bedienend personeel. Het is niet groot, maar toch flink aanpoten met 2 personen. Het is geen goedkoop restaurant, maar dat wisten we van tevoren. We hebben echt heerlijk gegeten en de borden zijn erg mooi opgemaakt. Het enige dat ik niet zou aanraden is de tonijnsushi, dat hoort gewoon echt niet met tonijn uit blik. Maar de zalmtataki maakt dat 20x goed. Al met al echt een aanrader, zeker een keer gaan eten hier!

15. Internationaal Cuijk

Love good food

16. Met mijn kinderen daar verjaardag gevierd. Mooie ronde tafel voor 8p. Vantevoren aangegeven 1p zwanger. Ook met binnenkomen. Uiteindelijk na 2× vragen de lijst gekregen voor zwangeren. Dus vindt dit wel slecht, want ze gaven aan op site dat dit kon. Eten niet zo goed als bij andere zusjes. Verschillende borden, de 1 had gesmolten ijs, de ander taai hertenbiefstuk, dan kleine bloemkool en de ander groter. Ook zelf telkens om invullijst moeten vragen als ze op waren. Het kan echter beter bij deze zusje!!

6,3
  17. G. Loeffen

Het was een top kerst-diner.
    We hebben genoten.
    Complimenten voor de chef.
    Elk gerecht met zorg samengesteld.
    Na de oven tijd was alles perfect gaar.

18. Chinees-Indisch Cuijk

Ik kwam binnen. Was nog donker. Ze maakten weer gezeur met betalen. Ze hebben daar 3 menu's op internet voor 19,50 euro. Maar daar ter plekke 25 euro. Mij zie je daar nooit meer.

19. 3 Gerechten besteld, redelijk op tijd geleverd, 1 shoarmaschotel zat er niet bij, alleen pitabroodje. Gebeld, zou gebracht worden met knoflooksaus. De 2 kapsalons waren niet lekker, geen knoflook en chilisaus. Na een half uur shoarmaschotel gebracht, zonder saus, weer vergeten, zou weer meteen gebracht worden. Half uur gewacht, weer gebeld voor knoflooksaus, eerst een mevrouw die zei dat het onderweg was, daarna eigenaar aan de telefoon, schofterig behandeld, geen excuses, geen oplossing, alsof ik fout zat. Shoarmaschotel teruggebracht naar het restaurant en geld teruggevraagd voor de hele rekening. We kregen alleen geld van de shoarmaschotel terug en geen enkel excuus of oplossing. Dit is de laatste keer dat we hier bestellen of gaan zitten. Dan zal ik het maar niet hebben over de vorige keren dat de bezorgtijden langer dan 2 uur waren en er bijna altijd iets niet bij zat, wat ze vergeten waren. Al 35 jaar klant en dan zo behandeld worden…

20. Mieke Heijmans

Eten was oké de giros iets te droog.
    Drinken prima.
    Fijne sfeer uitzicht op de Maas.
    Bediening vriendelijk en spontaan.

21. Johan

22. Lekker eten en snelle bediening.
    Vriendelijke en gastvrije bediening.
    Gezellige en mooie locatie aan de Maas.
    Gaan hier regelmatig heen en nemen altijd andere mensen mee die vol lof zijn!
    Een dikke aanrader.

23. Candida

Vriendelijke bediening.
    Het eten was heerlijk.

24. Vd heijden

19:00 uur stappen we binnen in het restaurant. Gelijk voor de “tapas” kaart gegaan.
    Bij het zien van de kaart, zagen we al dat we een keuze moesten maken tussen allerlei lekkere gerechten. Het was onmogelijk om alle lekkere gerechten op te kunnen eten…. Zoveel lekkers.

De sfeer was goed, het eten was HEERLIJK.
    Na 12 bordjes vonden we het genoeg geweest. De maag zat ramvol. Na afloop nog even met de bediening gesproken. Je merkte dat er passie in zit. De meneer vertelde vanuit zijn hart dat ze de klanten tevreden naar buiten wilden laten gaan.
    Bij ons is dat zeer zeker gelukt. Het kabouter-bier was de volgende ochtend nog voelbaar. 😀

Tot een volgende keer.

25. Heerlijke cappucino, maar serveren geen glaasje kraanwater!

5,9
  26. Ton

Mooie locatie aan de Maas hele vriendelijke bediening eten was erg lekker Stifado een Grieks stoofgerecht was heerlijk kortom een zeer geslaagde avond aan de Maas.

27. Ton

28. Goede service en vriendelijke mensen.

29. Henk Sanders

Hele fijne avond en een leuke en vriendelijke juffrouw die ons een leuke avond heeft bezorgd. Bedankt. En ook nog de pet vergeten dus komen we weer terug .