Julian's Eethuis in Cuijk

Bezorgrestaurants in de buurt van Julian's Eethuis

• Buffet: € 17,50
  • High tea: € 16,50

1. Ik had een volle spaarkaart van de AH restaurantactie en we hebben dit restaurant uitgekozen om eens uit te proberen. Prijzen zeer scherp!

Bediening uitstekend, halverwege mag de jongedame wel wat vaker kijken of er nog behoefte is aan drank, daar moesten we om vragen.

Salade (voorgerecht) was niet bijzonder. Loempia's waren gewoon, lekker. Beide niet echt boeiend als voorgerecht, de voorgerechtenkaart zou wel spannender mogen dan dit en soep. Hoofdgerecht had ik flammkuchen, nooit eerder gehad, wat een goede bodem! En echt niet flauw met de frutti di mare, hier zat tenminste genoeg vis op. Erg goede smaak, echt heerlijk. Tafelgenoot had 4 formaggi penne, zeer goed van smaak duidelijk verschillende kazen erin. Erg lekker! Nagerecht was ijs en dat was erg goed van smaak en een zeer ruimte portie (2 bolletjes stond op de kaart). Ik kon het niet op. We hebben echt super gegeten voor heel weinig geld en de eigenaresse/kok en de jongedame in de bediening waren erg vriendelijk en hebben ons keurig behandeld.

Ook prettig dat we met afrekenen beiden een bedrag naar keuze konden pinnen, dit is zeker niet in alle restaurants mogelijk en wij vinden dat prettig om allebei zelf af te rekenen.

Oh, de sfeer heb ik een 6 gegeven, op woensdagavond 18.30 uur was er slechts een ander tafeltje bezet. In Cuijk is dit vaak zo doordeweek bij horeca-gelegenheden. Als we nog een keer goedkoop en lekker willen gaan eten, dan komen we hier zeker terug.

2. Erg lekker , vers , prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Voor ieder wat wils. Een echte aanrader, kom zeker terug!!