Op dit adres zit nu: Ala-Turca

Gewoon Lekker in Cuijk

1620696255 88
1625202512 88

1. Bij binnenkomst bleken we de enige gasten te zijn. Dat veranderde trouwens snel. Salade of friet is extra. Als de plank arriveert, lijkt het niet zoveel, maar eenmaal aan het eten blijkt het meer dan voldoende. Varierend van biefpuntjes in pepersaus tot kipkluifjes met pittige saus tot vispotje. Het gaf een prima beeld van wat Gewoon Lekker te bieden heeft. We hebben prima gegeten.

2. Ik heb doodgewoon eten verwacht, maar niets wasminder waar. De smaken warensubliem, combinaties heerlijk, en porties absoluut genoeg voor een goede eter. En dat voor een goede prijs. Wijnglas werd royaal gevuld. Italiaans brood heerlijk vers en smaakvol, en was zeker meer dan alleen een "maagvuller", wat je bij veel restaurants ziet. Service geef ik een net ietsje lagere cijfer omdat de serveerster een bijgerechtje vergeten was, maar het kwam alsnog heel vlot en op tijd op tafel. We werden zelfs geadviseerd om een portie champignons minder te bestellen omdat de porties royaal zijn en waarschijnlijk genoeg voor ons. En dat was ook zo!
    Wat sfeer betreft… Binnen vind ik het vrij krap; als het restaurant vol zit dan kan je last van je buren hebben. Buiten daarentegen is het plaatsje heel fijn.
    Het is al zoveelste restaurant in Cuijk op deze locatie, maar ik hoop van harte dat "Gewoon lekker" (of, wat mij betreft: "Ongewoon lekker") een blijvertje is!

3. M.Franse

Het zomerplankje wat wij besteld hebben ziet er verzorgd uit. Tot in kleine details oogt het gerecht aantrekkelijk. De verschillende gerechtjes zijn varierend, zowel warme als koude hapjes: vlees, vis, gamba's, verrassend paddestoeltje. De smaak is qua prijsverhouding uitzonderlijk lekker, de sfeer en bediening toegankelijk en ontspannen.
    Kortom een aanrader, wij komen graag weer terug.

4. Ursula van Oudenhoven

Vrijdagavond met twee personen ontzettend lekker gegeten. Van het voorgerecht tot de "Italian- coffee" was alles pico bello in orde en smaakvol!
    Zeer vriendelijke gastvrouw, een uitstekende kok en een sfeervolle ambiance. Gelegen in de gezellige Maasstraat van Cuijk. Aanrader!

5. Met een groepje van 6 heerlijk en gezellig gegeten bij Gewoon Lekker.
    De naam Gewoon Lekker onderschat wat je krijgt.
    Het is gewoon HEERLIJK en gezellig.
    Zeer vriendelijk personeel en alles wat je vraagt kan.

6. Het eten was heerlijk en de service was goed.
    Vrij duur, maar wel waar voor je geld.

7. elsenberg/lukkassen

Goed en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

8. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige knusse sfeer.
    Voor herhaling vatbaar!

9. Wij hebben er erg lekker gegeten in een gezellige huiskamer sfeer. Het eten was prima en erg smaakvol en goed bereid door de kok. We werden gastvrij onthaald bij de deur door een leuke en spontane jonge dame die ons de rest van de avond ook bediende. Al met al zeker een aanrader om eens te gaan eten en wij gaan er zeker nog eens regelmatig naar terug.

10. De bediening was zeer slecht! We hebben naar alles moeten vragen: waar blijft het brood (oh vergeten), waar blijft het water? (ook vergeten) Glazen voor het water, ook naar moeten vragen. Geen salade bij het hoofdgerecht : ook vergeten!!! De fles wijn werd in een koeler op tafel gezet, werd niet ingeschonken. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat bijna 2 uur!!! Er was geen gastheer/vrouw aanwezig die sturend was. Erg jonge meisjes in de bediening die geen idee hadden wat ze moesten doen. Stonden vaak met z'n 3en bij de kassa of glazen te spoelen en hadden totaal geen zicht op de gasten. Het hoeft voor mij écht niet perfect te zijn, maar dit heb ik écht nog nooit mee gemaakt. Het eten was op zich prima, maar door alle ergernissen hebben we er een nare bijsmaak van. Jammer, je moet nooit op je personeel bezuinigen, dat maakt of breekt je restaurant! Wij komen nooit meer terug en ik zal ook niemand aanbevelen om hier te gaan eten.......

11. Doet de naam eer aan! Heel gewoon eten voor een gewone prijs. En dat bedoel ik heel positief! Geen gekkigheid en dat is heel fijn voor mensen die niet houden van al die liflafjes en gek eten. Ik ben er dol op, maar ik heb mensen in mijn vriendenkring bij wie je niet met exquise en gekke dingen moet aankomen.

Dat er hier nog plaats was vandaag, onverwacht, was dus echt super! Het leek erop dat er twee nieuwe dames werden ingewerkt en dat geeft helemaal niks. Wij hadden alle tijd. Een juffrouw deed het erg goed. Je zag dat ze zenuwachtig was maar ze deed het super!

Door alle drukte leek ze even vergeten te zijn om onze bestelling op te nemen (hoewel wij te lang hadden getreuzeld, ze was er al eerder om komen vragen), maar dat kwam allemaal goed.

Het eten was een verrassing, zeker voor dat geld. De saté was ongelofelijk mals vlees, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is een raadsel.

De ossenhaas met garnalen was erg lekker! Kaasplankje was super (en toch teveel achteraf) en een doggybag was geen probleem.

De huiswijn was een goed gevuld glas.

Heel erg tevreden over dit restaurant, complimenten voor de goede kok die we heel hard zagen werken. Ga zo door!

Waarom ik een 8 gegeven heb voor sfeer; restaurant is prachtig en helemaal mijn stijl met al dat hout! Alleen op de verhoging in het halfronde gedeelte allemaal wat te krap zoals het er nu staat, het was erg moeilijk achter je tafel vandaan te komen en weer te gaan zitten. Maar dat was dan ook alles!

12. De naam eetcafe doet geen eer aan. De kwaliteit ligt hoog! Verrassend lekker. Nee. Uitmuntend!
    Hebben genoten van het heerlijke eten.
    En van de gezellige bediening.
    Als we weer eens in de buurt zijn, weten we waar we moeten zijn.

13. C. Stam

Eetcafé Gewoon Lekker. Een perfecte naam, want dat is het!! Gewoon lekker. Heerlijk relaxte sfeer, ontzettend vriendelijk personeel, prijs kwaliteit was echt top. Kortom, Cuijk mag blij zijn want wat een aanwinst zijn ze! :)

14. Clemens

Heerlijk ontspannen sfeer, erg lekker gegeten, porties zijn ruim voldoende, goede vriendelijke bediening, enthousiast team, prijs kwaliteit is erg goed.

15. Wij hebben ons hier echt laten verrassen. Wij hadden een driegangenmenu en elke gang was erg lekker!
    Hier bovenop geteld de redelijke prijs en de top bediening maken dat wij hier graag nog eens naar toe gaan!

16. D Nelissen

Erg lekker gegeten. Zeer goede bediening!

17. Annette

Heerlijk eten top bediening
    Uitzicht op de prachtige kerk

18. Jan van Lanen

Bediening en sfeer was goed en we hebben heerlijk gegeten. Een aanrader en we gaan nog een keer terug. Prijs/kwaliteit is oke.

19. Michel Ebben

Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Sfeer was heerlijk ongedwongen en het eten lekker. Prijs/kwalteit is zeker in order. Absoluut een aanrader en een aanwinst voor Cuijk.

20. Heerlijk gegeten. Vriendelijke, vrolijke bediening en een gezellige locatie

21. Heerlijk gegeten.

22. een zeer vriendelijke ontvangst, een vlotte bediening, het eten en drinken voldeet meer dan voldoende aan onze wensen en verwachtingen. een zeer sterke aanrader.

23. Naar horen zeggen waren de spareribs lekker, dus wilde wij ze wel proberen, helaas waren ze op. Maar de bediening had een andere optie aangeboden. Verder lekker gegeten in een gezellig uitziende locatie!

24. Super lekker gegeten bij Gewoon Lekker! Eten was heel lekker en perfect bereid. Het personeel was vriendelijk, prijs/kwaliteit voldoet helemaal! Een top avond gehad! Wij komen zeker terug.

25. Angela Poels

Geweldig lekker en gezellig gegeten, de service is voortreffelijk en je zit er gezellig om ook nog gezellig na het eten iets te drinken! Top!!

26. We hebben heerlijk gegeten.

27. M. Verhoeven

Lekker gegeten, heerlijke spare ribs! Prettige bediening door een vriendelijke jongeman. Je voelt je een welkome gast!

28. van Dijk

Geweldig eten goede prijs en erg leuke ambiance. Personeel erg vriendelijk en kundig. Kok mijn complimenten !

29. Al 3x gegeten en nog steeds erg enthousiast. De spareribs zijn heerlijk, een uniek kruidenmengsel en erg mals. Een lekker plekje in Cuijk met een goede sfeer.

30. We hebben hier de verjaardag van mijn moeder gevierd en dit was uitstekend bevallen! Het eten was heerlijk, de service was super en dat voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel die voor een fijne sfeer zorgen. Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!

31. Ik heb heel lekker gegeten bij Gewoon Lekker. Fijne huiselijke sfeer, vriendelijk personeel die ook nog wat extra's kunnen vertellen over de producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker een aanrader!!

32. Leon Meinen

Leuke locatie !

33. Rieny Vos

1ste Paasdag heerlijk gegeten bij Gewoon Lekker met 4 personen.
    Gezellig en sfeervol, goed personeel en vriendelijk.
    Mocht je iets zoeken om gezellig, goed , betaalbaar uit eten, Gewoon Lekker in Cuijk.

34. Karine en Marleen uit Antwerpen

Wij hebben speciaal 150 km gefietst vanuit Antwerpen en werden in Cuyck dan ook beloond met een culinair hoogstandje, begeleid door een joviale gastheer, met super muzikale smaak! Wat wil een mens meer! Echte aanrader!

35. Antoine

vorige week vrijdag daar gegeten prima menukaart vriendelijke bediening
    vanavond gaan we weer

36. frank timmers

zeer goed en voldoende gegeten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding

37. Corie Bilderbeek

Aangezien dit van dezelfde eigenaar is als d'n Optie in Druten, waar wij ALTIJD heerlijk eten, hebben wij vanavond dit restaurant uitgeprobeerd. Wat een gezellige sfeer. Het eten was heerlijk, de bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Kortom wij hebben enorm genoten en dit is een aanrader in Cuijk.

38. G. van der Vecht

Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. De prijs voor een 3-gangen menu is slechts 29.99 eur. Een aanrader!

39. van Doormaal

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Mooie kaart, gezellig zitten, erg klantvriendelijk. Een aanrader....

40. Tim Mooren

Heerlijk gegeten!! Mooie menukaart en goede service!!