Bigstreet Steakhouse in Cuijk

Als u de straat links gaat voor het restaurant bevind zich een grote parkeerplaats.

Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station

Bigstreet Steakhouse laten bezorgen?

• Buffet: € 27,50

5. Betalen Visa Master Card pin

1499202068 86
1519278734 87
1520951789 87
1547720677 91

1. Jan Janssen

We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten.
    Het personeel was zeer vriendelijk en behulp saam.

2. Gebruik gemaakt van een goeie actie, 2e 3-gangenmenu voor de helft van de prijs. Heel goed BBQ-restaurant. Vooraf spare ribs/carpaccio en hoofdgerecht bavette. Vlees van erg goede kwaliteit! Zoals bij de meeste restaurants helaas een piepklein bakje salade en de maiskolf die bij het hoofdgerecht zou zitten, was er niet. De salade was niet vers (bruine bladeren) en daar heb ik de bediening op gewezen. Ze serveren een goed glas wijn, een glaasje water zonder kosten is hier ook geen probleem en zonder het te vragen krijg je er met je volgende glas wijn nog een. Dat vond ik echt geweldige service. Bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en het eten was erg goed. De inrichting is erg leuk gedaan. Al met al een aanrader!

3. Een hamburger besteld om af te halen…
    Eenmaal thuis, halverwege mijn burger, had ik 2 stokjes in mijn mond. Ik schrok me rot. Er was schijnbaar een satéprikker in mijn burger gestoken. Deze prikker was bij het begin echter niet te zien, levensgevaarlijk! Ik werd van te voren namelijk niet gewaarschuwd voor deze prikker.
    Toen ik bij het restaurant terug kwam en mijn verhaal deed, werd mij verteld dat de prikker normaal gesprokken vanaf bovenaf door de doos heen werd geprikt zodat de burger niet door de doos zou schuiven.
    In mijn geval was de bovenkant van de prikker afgebroken zodat hij in de doos paste.
    De mevrouw achter de kassa vroeg me eerst of ik een nieuwe burger wilde. Eerlijk gezegd had ik na deze actie geen honger meer. Mevrouw stelde toen voor dat ik de volgende keer als ik kwam eten om een gratis mandje nacho's kon vragen. Dit is toch niet in verhouding met elkaar?!
    Nadat ik mevrouw nogmaals benadrukte dat ik me rot was geschrokken en dit alles heel anders had kunnen aflopen, vroeg ze me wat mijn voorstel dan was.
    Ik stelde voor mijn geld terug te krijgen. Ze was het er duidelijk niet mee eens maar maakte de kassa open.
    Ik kreeg maar liefst 5 euro terug (voor een mandje nacho's vragen ze 4 euro in dit restaurant).
    Ik vind het echt schandalig! Zo ga je toch niet met je klant om die had kunnen stikken door een fout van het keukenpersoneel?
    De excuses die aangeboden werden, waren ook eerder geïrriteerd dan dat er oprecht met mijn nare ervaring werd meegeleefd.

4. D 38 punten

Donderdagavond bij big street gegeten en voor het onbeperkte menu 'streetfood' gekozen. Het was echt heerlijk. Als tip zou ik willen adviseren om de gerechten wat kleiner te maken, zodat je meer van die lekkere gerechten kunt proeven.

5. De nieuwe kaart met onbeperkt streed food eten, is echt een aanwinst.
    Het eten is super lekker, en je krijgt echt waar voor je geld door de grote van de porties niet te vergelijken met tapas.
    Een aanrader, voor een avondje lekker eten met een leuk concept.

6. We hadden besteld kwamen op de tijd wat ze zeiden was echt heerlijk met zorg bereid gaan we zeker nog een x doen

7. Jimmy

8. Samen met me vriend wezen eten.

Hij is niet zn makkelijker eten maar hij vond het heerlijk. Het vlees was precies goed gebakken zoals wij hadden gevraagd.

Heerlijk echt top!
    Bediening beleefd en netjes.

De keuken in kijken vonden we erg leuk beleving tijdens het eten.
    Ik zou zeggen zeker de moeite waard!

9. Edwin

10. Brandon

Zeer lekker gegeten👌 De sfeer was erg rust gevend en de bediening was top. Zeer zeker een aanrader als je van een goed stuk vlees van de BBQ houdt.

11. Dominique

We hebben heerlijk gegeten het personeel is erg vriendelijk en het ziet er sfeervol uit binnen, het is een prettige sfeer om gezellig wat te eten. We komen zeker nog een keertje terug om een hapje te eten.

12. Al een aantal keer wezen eten bij Bigstreet Cuijk en het is zeker een aanrader. Ook het afhalen beviel goed.
    Sfeer en bediening is helemaal top!

Ik kom zeker nog eens een hapje eten.

13. Dobbie Kikkert

Iedere keer weer heerlijk gegeten. Sfeervol met goede bediening.

14. Katja vd Heijden

Gisteravond heerlijk uit eten geweest en wat een top ervaring!

Goed en vers eten, duidelijk met passie bereid.

De sfeer is erg gezellig en het personeel zeer gastvrij.

En qua prijs/kwaliteit verhouding, niets anders over te zeggen dan helemaal prima!!

Hier zal ik zeker vaker gaan eten.

15. Met name de bediening en de kwaliteit van het eten maken het een prettige ervaring. Er wordt gewerkt met mooie en verse producten en dat proef je. Alles wordt zelf en vers gemaakt en dat maakt het erg bijzonder.

De bediening is goed op de hoogte van wat er wordt geserveerd en de keuken is van een hoog niveau. De geserveerde maaltijden zijn altijd verrassend en mooi opgemaakt. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk, attent en professioneel.

Het is een hele gezellige en sfeervolle plek in Cuijk om te dineren. Zeker een aanrader!!

16. Heerlijk gegeten en gedronken bij Bigstreet Steakhouse! Mooi van binnen, erg vriendelijk personeel en uitgebreide kaart met heerlijke gerechten! De gerechten zijn van een dergelijk formaat dat zelfs de grote eter hier ruim voldoende aan heeft! Top! Zet de kwaliteit zo door! :-)

Aanrader zijn de spareribs!

17. Wij hebben super lekker gegeten! Het vlees is heerlijk en de bediening is super. Heerlijk gegeten voor een prima prijs!!

18. Ik heb laatst met wat vriendinnen bij Bigstreet in Cuijk heerlijk genoten. We hadden heerlijke geroosterde tomaten soep en nacho's vooraf. Bij de soep zat ook een lekker broodje met tomatensalsa.
    Als hoofdgerecht had ik een heerlijk malse rib eye die perfect medium bereid was, er zaten huis gemaakte frietjes bij die ook super waren.
    Verder had ik als dessert de trio van chocolade, voor iemand die van chocolade houd was die toch wel even wanen in de hemel, mousse die smelt in je mond, geweldig gewoon!
    De sfeer is top, je hebt het gevoel je buiten op een terras zit met streetfood die zo uit de foodtruck wordt gebracht.
    Verder over de service, deze was gewoonweg super, zeer vriendelijk personeel dat over veel kennis beschikt en niet bang is om je iets aan te raden. Ik had dat ook een heerlijke gin&tonic uitgeprobeerd als aanrader van het personeel. Super bereid met komkommer en rozemarijn. Wij hebben na het dessert nog heerlijk genoten van onze cocktails in de lounge.

Al met al is het een geweldige sfeer met personeel in de keuken zowel als in de bediening die weet ze mee bezig zijn. Gerechten zijn heerlijk, eerlijk en goed in verhouding met de prijs!

Wij komen zeker nog een keer terug!

19. Top sfeer, vriendelijk personeel en super lekker eten. De gerechten waren ruim voldoende en lekker mals. De bediening neemt goed de tijd voor alle gasten zodat iedereen goed voorzien was van drankjes etc. en zich welkom voelde. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

20. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Perfect gegaard vlees, heerlijke zelfgemaakte frietjes met zelfgemaakte mayonaise en super lekkere gamba's. Wij komen zeker nog een keer terug, bedankt topteam.

21. Eten is bijzonder goed. Drinken met name gericht op bier. Wijn, port en eventuele likeurtjes zijn minder voorradig... Sfeer is zeer goed! Top avond!

22. Heerlijk gegeten en een hele goede service. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanwinst voor Cuijk.

23. Heerlijk gegeten. De ladysteak is een prima uitvinding. Niet te groot dus! Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Wij kregen een plaats toegewezen op een bank, niks mis mee maar aangezien we niet zo'n heel grote mensen zijn... Volgende keer een tafel met stoelen, zodat we deze kunnen aanschuiven. Leuke avond gehad.

24. Heerlijk gegeten bij dit prachtige restaurant! Het vlees is heerlijk mals zoals het hoort in een steakhouse. Naast dat het ontzettend lekker is wordt het ook nog eens mooi opgediend op een plank of bord.

De sfeer in het restaurant is goed en het ziet er gezellig uit. Er is zeer vriendelijk en professioneel personeel. Ze vertellen je alles over de gerechten of over bijvoorbeeld wijnen.

Al met al een geweldige ervaring!

25. Heerlijk gegeten bij Bigstreet Steakhouse, echt een ervaring. Ik had een lekkere tournedo en mijn vrouw de lady steak, na hadden we helaas geen tijd voor maar daar komen we zeker een keer voor terug.

26. We hebben vandaag met een groep van 10 man gegeten. Het eten was heerlijk. Maar een tip voor het restaurant zelf. Geef bij gamba's een extra bakje en een citroendoekje voor de handen schoon te maken. En bij de zoete steentjes de cappuccino tegelijk erbij. Maar het is voor herhaling vatbaar.

27. J Moelands

Big Street is een gezellig nieuw restaurant. Er is veel moeite gedaan een eigen sfeer te scheppen. Het eten is goed en lekker. Leuk de extraatjes voor maar € 1,-.

Goede ervaring, zeker om door te geven.

28. We zijn hier geweest met 2 kinderen en 2 volwassenen. Ontvangst was goed. Voorgerecht (brood en tortilla's) was oké. Pizza matig (lauw). Hoofdgerechten vielen tegen. Hamburger was rauw van binnen en mixgrill was niet lekker. Hebben we ook bijna niks van op. Vlees was amper gekruid en niet zo mals als we gehoopt hadden. Aardappelsalade zat weinig smaak aan. Dit alles kenbaar gemaakt aan de bediening maar werd weinig aan gedaan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

29. e van vijfeijken

Heerlijk gegeten, aan te raden om daar te eten.

30. Gisteravond zijn we naar de Bigstreet in cuijk geweest. Heerlijk gegeten!! Wij komen zeker terug!

31. Gister wezen eten bij Bigstreet met de familie. We hebben met zn alleen erg van genoten. Wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten zagen er super leuk uit. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is erg leuk ingericht, je krijg het gevoel dat je ergens in New York op straat zit, heerlijk. Ga zo door!!!

32. Smaaktest

Wij hebben hier gisteravond gegeten met 2 kinderen. Toen we vroegen om zalm zonder iets erop en we kregen zalm met alles erop en eraan, werd het bord boos weggegooid in de keuken (was te zien vanuit het restaurant), erg onprofessioneel.
    Verder waren de voorgerechten best okee. De uiensoep was lekker. Het hoofdgerecht: 1x kogelbiefstuk, 2x tournedos waren erg rood (medium besteld). Dit durfden we niet meer terug te sturen, vanwege de reactie eerder. We hebben hier weinig van gegeten. De prijs-kwaliteitverhouding was helaas ver te zoeken.

33. Leuke sfeer. Aparte inrichting, gaaf dat je de koks ziet koken. Het eten was heerlijk en de bediening prettig.

34. Heerlijk restaurant, prima ingericht, prettig personeel en lekker eten zonder al te veel poespas.
    Prima kaar zeker een aanrader.