Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cruquius verdeeld zijn.

Kollerietjes

Heel druk dus reserveren is wel verstandig. Het personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en de service is snel. Qua burgers ben je op het juiste adres. De burger van de maand was nu een sateh burger met gefrituurde uitjes en pindasaus geserveerd met frites. De patty was op houtskool gegrilled en zeer smakelijk. Het broodje had de juiste stevigheid en de bodem kon de vleessappen aan zonder sompig te worden (een must voor een goede burger, vind ik). De verhouding van sateh, atjar en gefituurde uitjes was perfect. Satehsaus heeft meestal de overhand qua smaak, bij Bief en Burgers niet. De smaken van vlees, saus, atjar en brood kwamen perfect overeen. Ik heb zelden meer genoten van een burger dan bij Bief en Burgers in Cruquius.

Gisteren ronduit slecht behandeld hier. Na bestellen van pannenkoeken en drankjes wilden we graag ook wat kraanwater op tafel bij eten.

Dit werd tot twee keer toe geweigerd met een vaag verhaal over hardlopers die vaak kraanwater op tafel wilden hebben en verder weinig bestelden. Wij waren geen hardlopers maar normale gasten die al eten en drankjes hadden besteld !!!

Bij alle andere restaurants waar wij komen is het normaal dat bij de maaltijd een kan of glazen met kraanwater kunnen worden besteld. Hier is dat dus niet mogelijk, alleen een dure fles Spa kan besteld worden !

Dus komen we niet meer !

Rib-Eye, dun en bijna taai, pepersaus geen smaak en te dun. Kartonnen bakjes zijn vreselijk met mayo, kan echt niet. Broodplankje idem dito, met een uitgezakte kadet, klef en onsmakelijk. Een lepeltje erbij als mes? Te duur voor wat je krijgt. Jammer want de lokatie is mooi. Doe er wat aan zou ik zeggen.

1,7

Extreem slechte ervaring.
    Bediening kan het niet aan en het was niet eens druk.
    Kok ging pauzeren terwijl wij al meer dan een half uur zaten te wachten.
    Op een pannenkoek?!?
    Heel kleine kopjes koffie en nog vies ook.
    Veel vliegen!
    Vaste? Klanten lopen gewoon zelf achter de bar en pakken kofiie die weten zeker dat het lang duurt?
    Meerdere klanten zijn weg gegaan voordat het eten kwam en betaalden alleen de drankjes.
    Dit hebben wij ook maar gedaan.
    Geen excuus van de kassier wel een grote mond.
    We durven niet meer…

Wij zijn al jaren regelmatige eters bij het Pannenkoekenpaviljoen en waren erg enthousiast toen Bief en Burgers er kwam. We komen er toch zeker eens in de week of eens per twee weken.

Het pand is wat luxer opgezet dan de "schuur" van het pannenkoekenpaviljoen, waardoor het ook minder lawaaierig is. Maar ik kan me voorstellen dat het voor een eerste bezoeker toch anders voelt dan een gemiddeld restaurant. De stoelen zijn erg comfortabel, ook voor de wat stevigere gast.

De bediening is altijd erg vriendelijk en speciale wensen of allergieën kunnen goed besproken worden.

Ik ben zelf een ERG kritische eter. Maar ik ben erg enthousiast over de smaken en kwaliteit van de producten van Bief en Burgers. De Tomkakai soep is waanzinnig lekker. Het halve kippetje is ook één van mijn favorieten. En de burgers hebben een heerlijke bite. Geen vol met rommel (e-nummers) gestopte diepvries burgers, zoals je die bij veel restaurants krijgt. Maar goede kwaliteit vlees.

De eerste tijd moest frites apart bij de maaltijd besteld worden, maar nu zit het bij de gerechten inbegrepen; een goede keus.

De toetjes zijn HEMELS! << Aanrader!

Mendy Bakker

Ronduit onbeschoft personeel ! Nooit meer !
    Er werd door een volwassene muntjes uitgedeeld bij een speelautomaat, bewegende tractor (waar normaal €0,50 in moet). Onze 4 jarige zoon stond daarbij en kreeg ook zo'n muntje. Helemaal blij wachtte hij op zn beurt. Toen hij eindelijk aan de beurt was, kwam er een serveerster aangestormd aan onze tafel.
    Dat wij wel even moesten weten dat er €0,50 (serieus om €0,50 !) op de rekening zou worden bijgeschreven omdat ons kind vals geld in het apparaat had gegooid. Nog geprobeerd uit te leggen dat wij ons (en het kind al helemaal niet !) van geen kwaad bewust waren, dat het was uitgedeeld en wij dachten dat het vanuit het paviljoen kwam. Maar dat maakte niet uit. "Het wordt berekend !" brieste ze en weg was ze. We hebben het bij ons eerste drankje gelaten en ja we MOESTEN de €0,50 betalen.

Mevrouwtje met een goeie service had u dat ruim terug gehad, in de fooi na afloop van een betaald diner van 5 personen, dat wij nu niet bij u hebben afgenomen !
    #slimmeactie #onbeschoft #klantonvriendelijk #serieusom€0,50 #nooitmeer

In het begin een goede plek om met een klein budget lekker te eten. Nu een zooitje.

Steeds andere bediening. Niet goed geïnformeerd. Communicatie met keuken werkt slecht. Lange wachttijden en daarna nog het verkeerde serveren ook. Jammer genoeg nu twee keer moeten meemaken. Het was nu de laatste keer.

Weinig sfeer net als het eten ook weinig
    Kwaliteit is acceptabel niet heel goed

Gister wezen eten samen met mijn 2 kinderen. We kregen een tafeltje in het hoekje van het restaurant. Dit vonden we fijn omdat het meestal druk word later in de avond. Gister viel het echter mee. Het eten was van goede kwaliteit. De kinderen vonden het erg lekker. De dame die onze bestelling opnam was erg vriendelijk. Eveneens als de vrolijke jongen die ons eten bracht. Ik was alleen niet te spreken over de dame achter de kassa. Toen ik wou afrekenen hing de mevrouw letterlijk over de bar met haar armen en vroeg ze niet eens of het ons gesmaakt heeft. Ook keek ze alsof ze er echt totaal geen zin in heeft. Toch jammer aangezien de rest van de avond perfect was!

Weinig, niet gaar, binnen een uur weer buiten.

vera gans

Kwaliteit goed, hele slechte bediening, 11 personen waaronder 5 kinderen. Het duurde een uur voordat het eten kwam en de dames hadden het heel druk met elkaar.

Wij zijn niet gecharmeerd van deze veredelde McDonald's. Ook hier wordt het restaurant gerund door kinderen. Hele welwillende kinderen, maar het ontbreekt hier aan begeleiding. De eigenaars willen waarschijnlijk snel geld verdienen. De hamburgers waren erg rood vanbinnen, maar dat hoorde zo volgens het meisje dat ons bediende. Wij gaan hier zeker niet meer terug.

Foroogh Rezazadeh

Heerlijk gegeten. Prima tournedos, heerlijke burgers en fantastisch toetje. Vlotte alerte bediening. Een aanwinst in omgeving Hoofddorp! Door de grote ruimte weinig sfeer, ik zou iets aanpassen bij de open haard. Valt nu niet op.

Peter Fontijn

Prachtige ligging. Eten was heerlijk en bediening was top alles keurig op tijd geen lang wachten kortom een aanwinst voor deze regio !

Nathalie ruggenberg

Lekker gegeten, maar de sfeer is ver te zoeken. Maar het eten en de bediening was super en dat is het belangrijkste.

Een dag later proef ik nog steeds de vreselijke kunstmatige rooksmaak van de burger. Ik kon niet bestellen wat ik wilde omdat de groep van 13 te groot was hoewel de hele tent vol zat. Slechte service en het vlees van de bacon cheesburger was enorm zout en droog. Het desert (chocolade dream) was fantastisch!
    Overall erg matig, voor mij de laatste keer

Van Nieuwburg

Wat een slechte ervaring. Gereserveerd om 17 uur voor een tafel om 17.45 uur. Kon gewoon reserveren, kreeg een melding dat er mail onderweg was maar niet ontvangen. Het ontvangst was zoals het nu precies niet hoort te zijn. We beseffen ons dat we laat waren met reserveren maar de gastvrouw was zeer aanvallend, hoe wij het in ons hoofd halen want na 16 uur kijken ze niet meer in de mail. Onze suggestie dat het dan handig is dat mee te geven op het reserveringsformulier werd meesmuilend gereageerd.
    Kan het eten niet beoordelen en dat zal ook niet meer gebeuren want hier zien ze ons niet meer.
    Hoe anders in het volgende restaurant waar we netjes, beleefd werden ontvangen terwijl we niet hadden gereserveerd.

Vandaag gegeten bij Bief & Burgers. De sfeer is erg gezellig en het pand ziet er geweldig uit. De bediening is erg vriendelijk en vooral de mevrouw achter de bar die de cocktails maakt! Het eten ziet er super uit, en nog belangrijker het smaakt ook top! Erg leuk avondje uit gehad!

Wcht een tegenvaller!

We rijden regelmatig langs dit restaurant en waren vandaag met oma en opa hier eten. Reservering op de zelfde dag via internet gedaan maar helaas geen bevestiging gehad. Misschien beter om te bellen.

We hadden echt meer verwacht-achteraf heden op internet beter moeten lezen, er wordt over de zelfde dingen geklaagd.
    Burger voor onze zoon "Well done" besteld maar kwam helaas niet doorgebakken. We hebben burgers zonder uien besteld maar ze zaten er wel op. De tonijnburger wordt rauw geserveerd-helaas staat het niet in de kaart dus was in principe een koude burger die (vooral voor zwangere) niet te eten was. We kregen mayonaise inplaats van de bestelde ketchup boor de patat. De bediening is vriendelijk maar onervaren wat de kwaliteit van de service mindert. Zo hebben wij de advies bekomen om toekomstig bij een snackbar in de buurt te gaan eten.(?!)
    We hebben de klachten ook verder aan de bediening doorgegeven maar er wordt niet op reageerd.

Resumé: wij zullen zo snel niet meer terug gegaan en ook dit restaurant bij onze vrienden niet aanbevelen.

Afgelopen week samen met de kids en opa en oma gegeten bij Bief & Burgers. Heel lekker eten en gezellige sfeer! Bediening was heel vriendelijk. Het concept van de dessertplank heel leuk en origineel. Zeker een aanrader en wij komen snel weer een keer terug!

Heel mooi restaurant. Bediening is heel aardig en behulpzaam, eten kwam snel en was top. Echt een aanrader.

Wij zijn veelvuldige bezoekers van het pannenkoeken paviljoen en waren heel nieuwsgierig naar Bief & Burgers... We werden helaas teleurgesteld door de kwaliteit van de cocktails en het eten. Ook de sfeer was een tegenvaller... helaas! De service was best okay met een groot compliment voor het nieuwe meisje (18 jaar) die zich heel professioneel opstelde.

We willen het nog wel een keer een kans geven om te kijken of Beef & Burgers zich heeft verbeterd

Eten is matig, eten was niet gemaakt met de ingrediënten die op de menukaart stonden aangegeven waardoor het smaakpalet nogal smakeloos was. Was teleurgesteld en heb wel voor het eerst in mijn leven mijn ervaring gedeeld met bediening. Hoop dat men hier iets aan en mee kan voor de toekomst voor andere klanten.

Wat een aanwinst is Bief&Burgers, fantastisch!!
    Heerlijk gegeten, ze hebben heel veel verschillende hamburgers en super lekker vlees. Zeer vriendelijk personeel. Handig locatie met veel parkeerplaatsen, daarnaast een gezellig groot terras.
    De prijs/kwaliteit verhouding vonden we erg goed.
    Echt een aanrader!

Voor de tweede keer gegeten, met z'n drieën een plank met verschillende hoofdgerechten erop. Superlekker! Deze keer ook een toetje genomen, erg leuk gepresenteerd.

Onder de indruk van het pand. Zo rij je maanden langs en schiet het niet op en nu staat er een nieuw restaurant. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting en de sfeer/stijl vind ik trendy. Gelukkig komt dit in de prijzen niet terug want die vielen me erg mee.

Bief&Burgers dus veel vlees en burgers maar gelukkig ook vegetarisch en vis op de kaart. Tussen de bediening zichtbaar nog meiden die het vak aan het leren zijn maar dat maken ze ruimschoots goed met hun brede glimlach en hun uitleg. Ik voelde me welkom. Bij bestellen moet je wel ff letten op het feit dat je patat en dergelijke apart erbij moet bestellen maar de porties die je krijg zijn groot. Dus 1 patat voor met zijn tweeën is voldoende.

Ik had de kaassoep vooraf en de tonijnburger. Beide heerlijk (soep echt een aanrader). Mijn partner de Tomkakai soep (ook heerlijk) en een proeverij van 3 burgers - 3 kleine burgers - zag er leuk uit en was ook heel lekker. Toetje waren we niet van plan maar hiervoor geen kaart maar serveerster met grote plank waarop alle keuze staat. Zeg dan maar eens nee hihi - volgens mij heette het chocolate dream - nou overheerlijk.

Nu 3x geweest en vind de kaart verrassend en de gerechten heerlijk. Mooie zaak met frisse inrichting. Absoluut een aanrader!!

Mooi nieuw restaurant! Vooral de entree en de toiletten. Vooraf de tonijn! Dat is zeker een aanrader heerlijk. Spareribs zijn al los gesneden geserveerd wat ik heel handig vind! En dat die desserts daar kan je gewoon niet uit kiezen! vriendelijk personeel goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker terug top!

Wat een slecht restaurant! Burgers en broodjes zo droog als karton, het was echt niet lekker. Burgers zijn ook klein, zonder garnituur. Bestelde patat en drankjes vergeten. Bediening vindt het belangrijker om te kletsen en te giechelen, het lijkt wel of er een schoolklas is ingehuurd om te bedienen.
    Restaurant is mooi en nieuw, frisse inrichting. De akoestiek is verschrikkelijk, wat een lawaai. Volgende keer weer naar het bekende fastfood restaurant, veel goedkoper en vele malen beter!