di lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00

1533191572 63
1552067142 65
1602401997 71

1. Jhr Mr. Jean Vardink Huiskamp Bayer Koch

(TAFEL 09 ober en vele anderen die bediening deden zo'n komedie nimmer gezien!)
    Gisteren eind middag 20-07-2021 naar jullie “bieff- -bedrijfs restaurant” geweest 4 volwassenen, drie kinderen en aan een tafel gezet door de gejaagde onervarenheid van jakkerende gedreven jeugdige personeelsleden, tegenover een tochtgat van de - voor entree.

Daar uiteindelijk aan het eten geslagen, waar “dingen werden geserveerd” oa krokante kip burger die net zo krokant was als het hak - hout uit het bos bij Groenendaal in Heemstede, en ook andere zaken waren niet te vreten, want dat was het niet meer niet minder ordinair vreten, zeg je daar wat van tegen zo'n bestel bediening hert, dan krijg je nul op het rekest! Er wordt wat slap omheen gepraat maar dat is het dan. Geen vervanging. Dit zgn eten zou je en wil je nog niet eens voorzetten in een vreetschuur van de Huzaren van Boreel! Die je normaal nog niet eens bij de Naald hoek Manpadslaan en Herenweg Heemstede dan in goede gezondheid terug vinden zal. Wat was het een vreselijke ervaring!

De rekening die er uit rolde was een beschamende vertoning € 237.25 zonder vraag, het obligate was alles naar wens? Kunnen we nog wat voor u doen? Of… oh u had klachten waarmee kunnen we dat dan alsnog gaan oplossen? Nog nooit zoiets in een eetgelegenheid meegemaakt, zonder blikken noch blozen. Geen respect voor mensen die zich als “”gasten behandeld willen worden! (Waarvan Akte!) een Review zak in De Heemsteder De Heemsteedse Courant terecht gaan komen + Klachten Kompas van De Consumenten Bond. (Waarvan Akte!)

Persoonlijke bediening was totaal afwezig door de rond rennende bediening jeugd. Geen enkele empathie geen zicht op kwaliteit. Eten wat zeer ondermaats is! Kortom en samengevat het is…
    Een flagrante deceptie, zelfs de 3 kinderen vonden het een dieptrieste ervaring. Hoe kan dit? Waarom is dit hier zo ontstaan? BurgerDeceptieTotaal!

2. Greet van der Vlugt

Gisteren voor het eerst bij Bief en Burgers gegeten… helaas ook voor ons de laatste keer. We hadden gereserveerd om 17.30 Omdat er 2 kinderen mee waren. De jongste was twee en half. Onze bediening was niet vrolijk. Het duurde echt heel lang voor we ons voorgerecht kregen. Op de vraag of onze bestelling wel goed doorgekomen was, kregen we het antwoord : jullie groep is ook zo groot… met een boos ondertoontje. Waarom niet zeggen: ik ga het even voor u navragen. Toen we daarna om extra bestek vroegen, zei ze dit te gaan halen… helaas, ze kwam niet. We zijn het zelf maar gaan halen. Al met al waren we pas na drie uur eindelijk klaar met eten. De wachttijd tussen de gerechten duurde véél te lang. Het leek in de bediening een rommeltje. Alleen het meisje wat ons nagerecht opnam was vriendelijk en vrolijk. Zoals het dus hoort. En als je ziet wat je betaalt… Helaas geen 2e keer!

3. De eerste keer dat ik hier gegeten heb, was spontaan met 3 personen. In verband met mijn zwangerschap durfde ik geen rundvleesburger te bestellen, omdat het in veel restaurants blijkt een opgave te zijn deze smakelijk doorbakken te krijgen. Achteraf gezien had ik dat makkelijk kunnen doen, hoewel de kipburger ook absoluut geen straf was. De hele sfeer, de vriendelijkheid van het personeel en de hoogstaande kwaliteit van het eten vond ik verbluffend!

Toen mijn man en ik vervolgens een plek zochten om met de familie uit eten te gaan na het sluiten van ons geregistreerd partnerschap, twijfelden wij ook geen moment en besloten hier te reserveren voor 20 personen. Dit was geen probleem, we kregen vooraf een aangepast menu (dit doen zij bij een reservering bij groepen groter dan 15 personen) waar wij nog naar keuze aanpassingen in konden maken (zo hebben wij het voorgerecht en de prijzen eraf laten halen, en wat gerechten gewisseld). Dit resulteerde in een fantastische avond voor ons allemaal, het eten, de bediening en de sfeer was weer geweldig! Voor kinderen en volwassenen een feest om hier te mogen eten!

4. Heerlijk gegeten en de bediening is super aardig.

Gewoon heen gaan, zeker een aanrader.

5. Tobias

6. Astrid van de Ven

We hebben zaterdagavond 11 mei voor moederdag gegeten met vier personen. We zijn welkom geheten, hebben besteld en het eten kwam mooi op tijd. Het eten was heerlijk! Echt heel goed, maar ik vond het wel aan de prijs.
    Het dessert wordt erg leuk geserveerd op een plank, daar kun je dan je dessert van kiezen. Heel origineel! Wel vond ik het toetje Victoria, als ik me niet vergis ietsje teveel, het is berelekker, maar ik kon het niet op, mijn tip is, ietsje minder en dan wat goedkoper?
    Verder superlekker en top gegeten, ook de ober was erg vriendelijk!

7. Fatmir Fazliu

8. M. Ten Hoeve

Het was een verrassende ervaring. Het eten was uitstekend en de sfeer prima. De bediening was heel attent en vriendelijk. Kortom een ervaring die absoluut voor herhaling in aanmerking komt. Prima!!

9. Mark breekveldt

Vanavond bij jullie gegeten 👍
    Bediening was super net als het eten,
    Hier kunnen een hoop horeca gelegenheden nog een voorbeeld aan nemen.
    Kom zeker terug.

10. Sascha 574 punten

Hier gegeten voor ons 11-jarig jubileum. Vooraf beide een carpaccio. Deze was wat teleurstellend. Ik miste de pesto of truffelmayonaise welke hier normaal op hoort. I.p.v. parmezaanse kaas kreeg je een stuk krokante kaas welke qua combi niet lekker was. Hoofd had mijn partner de entrecote en ik een mixed grill. Beide waren we het er over eens dat het hoofdgerecht heerlijk was. Het vlees was heerlijk mals en goed bereid. Geen negatief commentaar hierover. Na hebben we gekozen voor een freakshake. Weer eens wat anders dan ijs! Heerlijk maar erg zoet. Maar dat Kun je ook niet anders verwachten als je ze ziet. Plaatjes!

Het restaurant zelf is groot opgezet met een leuke touch. Enigszins sfeerloos wanneer je houd van klein maar fijn. Een aanrader dus!

11. Ria 2269 punten

Goed eten.
    Bediening is vriendelijk.
    Inrichting is niet echt gezellig te noemen.

12. Felix meyknecht

Ik heb hier sinds december 2017 twee keer gegeten (lunch en diner), en beide keren vond ik het eten top. Ik lees vele matige reakties, maar denk dat die uit de aanloopfase van dit restaurant zijn.
    En ja, het is geen knus binnenstads-restaurantje voor een romantisch diner met zijn twee, maar als je komt voor een lekker stuk vlees of een lekkere hamburger is dit top.
    De bearnaise saus die ik twee keer nam kan alleen maar "home made" zijn: zo krijg je het uit een potje niet. De rook-smaak aan de steak is heerlijk.
    Gelukkig geen doorbakken en te gaar, maar heerlijk rood en sappig. Precies zoals het moet!
    De zondagavond dat ik er was was de tent afgeladen, dus een beetje lawaaiig, maar toch was de bediening vlot genoeg (OK, wij kwamen om 19:15 binnen: de meete mensen begonnen al aan hun nagerecht, dus de grote drukte in de keuekn was al voorbij)
    eigenlijk ken ik dit, qua smaak en kwaliteit, alleen uit de US of Frankrijk. Voor mij een terugkomertje, want ook de prijs vind ik voor het gebodene prima.
    Voor vegetariers is het overigens een stuk minder: de eerste keer hadden we vegetariers in de groep en voor hen was de keus klein, en daarbinnen ook nog de helft "op"…).
    Maar ja, het is dan ook "Bief en Burgers"…

13. Kollerietjes

Heel druk dus reserveren is wel verstandig. Het personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en de service is snel. Qua burgers ben je op het juiste adres. De burger van de maand was nu een sateh burger met gefrituurde uitjes en pindasaus geserveerd met frites. De patty was op houtskool gegrilled en zeer smakelijk. Het broodje had de juiste stevigheid en de bodem kon de vleessappen aan zonder sompig te worden (een must voor een goede burger, vind ik). De verhouding van sateh, atjar en gefituurde uitjes was perfect. Satehsaus heeft meestal de overhand qua smaak, bij Bief en Burgers niet. De smaken van vlees, saus, atjar en brood kwamen perfect overeen. Ik heb zelden meer genoten van een burger dan bij Bief en Burgers in Cruquius.

14. Rib-Eye, dun en bijna taai, pepersaus geen smaak en te dun. Kartonnen bakjes zijn vreselijk met mayo, kan echt niet. Broodplankje idem dito, met een uitgezakte kadet, klef en onsmakelijk. Een lepeltje erbij als mes? Te duur voor wat je krijgt. Jammer want de lokatie is mooi. Doe er wat aan zou ik zeggen.

1,7
  15. Wij zijn al jaren regelmatige eters bij het Pannenkoekenpaviljoen en waren erg enthousiast toen Bief en Burgers er kwam. We komen er toch zeker eens in de week of eens per twee weken.

Het pand is wat luxer opgezet dan de "schuur" van het pannenkoekenpaviljoen, waardoor het ook minder lawaaierig is. Maar ik kan me voorstellen dat het voor een eerste bezoeker toch anders voelt dan een gemiddeld restaurant. De stoelen zijn erg comfortabel, ook voor de wat stevigere gast.

De bediening is altijd erg vriendelijk en speciale wensen of allergieën kunnen goed besproken worden.

Ik ben zelf een ERG kritische eter. Maar ik ben erg enthousiast over de smaken en kwaliteit van de producten van Bief en Burgers. De Tomkakai soep is waanzinnig lekker. Het halve kippetje is ook één van mijn favorieten. En de burgers hebben een heerlijke bite. Geen vol met rommel (e-nummers) gestopte diepvries burgers, zoals je die bij veel restaurants krijgt. Maar goede kwaliteit vlees.

De eerste tijd moest frites apart bij de maaltijd besteld worden, maar nu zit het bij de gerechten inbegrepen; een goede keus.

De toetjes zijn HEMELS! << Aanrader!

16. Weinig sfeer net als het eten ook weinig
    Kwaliteit is acceptabel niet heel goed

17. Weinig, niet gaar, binnen een uur weer buiten.

18. vera gans

Kwaliteit goed, hele slechte bediening, 11 personen waaronder 5 kinderen. Het duurde een uur voordat het eten kwam en de dames hadden het heel druk met elkaar.

19. Wij zijn niet gecharmeerd van deze veredelde McDonald's. Ook hier wordt het restaurant gerund door kinderen. Hele welwillende kinderen, maar het ontbreekt hier aan begeleiding. De eigenaars willen waarschijnlijk snel geld verdienen. De hamburgers waren erg rood vanbinnen, maar dat hoorde zo volgens het meisje dat ons bediende. Wij gaan hier zeker niet meer terug.

20. Foroogh Rezazadeh

21. Heerlijk gegeten. Prima tournedos, heerlijke burgers en fantastisch toetje. Vlotte alerte bediening. Een aanwinst in omgeving Hoofddorp! Door de grote ruimte weinig sfeer, ik zou iets aanpassen bij de open haard. Valt nu niet op.

22. Peter Fontijn

Prachtige ligging. Eten was heerlijk en bediening was top alles keurig op tijd geen lang wachten kortom een aanwinst voor deze regio !

23. Nathalie ruggenberg

Lekker gegeten, maar de sfeer is ver te zoeken. Maar het eten en de bediening was super en dat is het belangrijkste.

24. Een dag later proef ik nog steeds de vreselijke kunstmatige rooksmaak van de burger. Ik kon niet bestellen wat ik wilde omdat de groep van 13 te groot was hoewel de hele tent vol zat. Slechte service en het vlees van de bacon cheesburger was enorm zout en droog. Het desert (chocolade dream) was fantastisch!
    Overall erg matig, voor mij de laatste keer

25. Van Nieuwburg

Wat een slechte ervaring. Gereserveerd om 17 uur voor een tafel om 17.45 uur. Kon gewoon reserveren, kreeg een melding dat er mail onderweg was maar niet ontvangen. Het ontvangst was zoals het nu precies niet hoort te zijn. We beseffen ons dat we laat waren met reserveren maar de gastvrouw was zeer aanvallend, hoe wij het in ons hoofd halen want na 16 uur kijken ze niet meer in de mail. Onze suggestie dat het dan handig is dat mee te geven op het reserveringsformulier werd meesmuilend gereageerd.
    Kan het eten niet beoordelen en dat zal ook niet meer gebeuren want hier zien ze ons niet meer.
    Hoe anders in het volgende restaurant waar we netjes, beleefd werden ontvangen terwijl we niet hadden gereserveerd.

26. Vandaag gegeten bij Bief & Burgers. De sfeer is erg gezellig en het pand ziet er geweldig uit. De bediening is erg vriendelijk en vooral de mevrouw achter de bar die de cocktails maakt! Het eten ziet er super uit, en nog belangrijker het smaakt ook top! Erg leuk avondje uit gehad!

27. Wcht een tegenvaller!

We rijden regelmatig langs dit restaurant en waren vandaag met oma en opa hier eten. Reservering op de zelfde dag via internet gedaan maar helaas geen bevestiging gehad. Misschien beter om te bellen.

We hadden echt meer verwacht-achteraf heden op internet beter moeten lezen, er wordt over de zelfde dingen geklaagd.
    Burger voor onze zoon "Well done" besteld maar kwam helaas niet doorgebakken. We hebben burgers zonder uien besteld maar ze zaten er wel op. De tonijnburger wordt rauw geserveerd-helaas staat het niet in de kaart dus was in principe een koude burger die (vooral voor zwangere) niet te eten was. We kregen mayonaise inplaats van de bestelde ketchup boor de patat. De bediening is vriendelijk maar onervaren wat de kwaliteit van de service mindert. Zo hebben wij de advies bekomen om toekomstig bij een snackbar in de buurt te gaan eten.(?!)
    We hebben de klachten ook verder aan de bediening doorgegeven maar er wordt niet op reageerd.

Resumé: wij zullen zo snel niet meer terug gegaan en ook dit restaurant bij onze vrienden niet aanbevelen.

28. Afgelopen week samen met de kids en opa en oma gegeten bij Bief & Burgers. Heel lekker eten en gezellige sfeer! Bediening was heel vriendelijk. Het concept van de dessertplank heel leuk en origineel. Zeker een aanrader en wij komen snel weer een keer terug!

29. Heel mooi restaurant. Bediening is heel aardig en behulpzaam, eten kwam snel en was top. Echt een aanrader.

30. Wij zijn veelvuldige bezoekers van het pannenkoeken paviljoen en waren heel nieuwsgierig naar Bief & Burgers... We werden helaas teleurgesteld door de kwaliteit van de cocktails en het eten. Ook de sfeer was een tegenvaller... helaas! De service was best okay met een groot compliment voor het nieuwe meisje (18 jaar) die zich heel professioneel opstelde.

We willen het nog wel een keer een kans geven om te kijken of Beef & Burgers zich heeft verbeterd

31. Eten is matig, eten was niet gemaakt met de ingrediënten die op de menukaart stonden aangegeven waardoor het smaakpalet nogal smakeloos was. Was teleurgesteld en heb wel voor het eerst in mijn leven mijn ervaring gedeeld met bediening. Hoop dat men hier iets aan en mee kan voor de toekomst voor andere klanten.

32. Wat een aanwinst is Bief&Burgers, fantastisch!!
    Heerlijk gegeten, ze hebben heel veel verschillende hamburgers en super lekker vlees. Zeer vriendelijk personeel. Handig locatie met veel parkeerplaatsen, daarnaast een gezellig groot terras.
    De prijs/kwaliteit verhouding vonden we erg goed.
    Echt een aanrader!

33. Voor de tweede keer gegeten, met z'n drieën een plank met verschillende hoofdgerechten erop. Superlekker! Deze keer ook een toetje genomen, erg leuk gepresenteerd.

Eén vorige recensie
  34. Onder de indruk van het pand. Zo rij je maanden langs en schiet het niet op en nu staat er een nieuw restaurant. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting en de sfeer/stijl vind ik trendy. Gelukkig komt dit in de prijzen niet terug want die vielen me erg mee.

Bief&Burgers dus veel vlees en burgers maar gelukkig ook vegetarisch en vis op de kaart. Tussen de bediening zichtbaar nog meiden die het vak aan het leren zijn maar dat maken ze ruimschoots goed met hun brede glimlach en hun uitleg. Ik voelde me welkom. Bij bestellen moet je wel ff letten op het feit dat je patat en dergelijke apart erbij moet bestellen maar de porties die je krijg zijn groot. Dus 1 patat voor met zijn tweeën is voldoende.

Ik had de kaassoep vooraf en de tonijnburger. Beide heerlijk (soep echt een aanrader). Mijn partner de Tomkakai soep (ook heerlijk) en een proeverij van 3 burgers - 3 kleine burgers - zag er leuk uit en was ook heel lekker. Toetje waren we niet van plan maar hiervoor geen kaart maar serveerster met grote plank waarop alle keuze staat. Zeg dan maar eens nee hihi - volgens mij heette het chocolate dream - nou overheerlijk.

35. Nu 3x geweest en vind de kaart verrassend en de gerechten heerlijk. Mooie zaak met frisse inrichting. Absoluut een aanrader!!

36. Mooi nieuw restaurant! Vooral de entree en de toiletten. Vooraf de tonijn! Dat is zeker een aanrader heerlijk. Spareribs zijn al los gesneden geserveerd wat ik heel handig vind! En dat die desserts daar kan je gewoon niet uit kiezen! vriendelijk personeel goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker terug top!

37. Wat een slecht restaurant! Burgers en broodjes zo droog als karton, het was echt niet lekker. Burgers zijn ook klein, zonder garnituur. Bestelde patat en drankjes vergeten. Bediening vindt het belangrijker om te kletsen en te giechelen, het lijkt wel of er een schoolklas is ingehuurd om te bedienen.
    Restaurant is mooi en nieuw, frisse inrichting. De akoestiek is verschrikkelijk, wat een lawaai. Volgende keer weer naar het bekende fastfood restaurant, veel goedkoper en vele malen beter!

38. Samen met mijn partner gister voor het eerst gegeten .Ik had gekozen voor een hamburger met kaas en bacon mijn vrouw een tournedos friet of salade moet je apart bestellen maar is zeker voldoende .De hamburger was lekker en mooi rose gebakken zoals een hamburger moet zijn ,dat hij op houtskool gebakken is proef je ook en dat is zeker een pluspunt. Leuk restaurant voor herhaling vatbaar. Zeker een aanwinst voor de Haarlemmermeer.

39. Hier misschien wel de eerste eerlijke recensie zonder extreme cijfers zoals een 1 of een 10.
    Is best een prettig restaurant om eens een hapje te eten. Sfeer/inrichting vonden wij niet echt geweldig, maar dat is een kwestie van smaak. Eten was gewoon goed. Hamburgers zijn lekker, zien er leuk uit, maar niet erg groot (normaal formaat). Hoeveelheid frites was ruim voldoende (te veel).
    Bediening erg vriendelijk en behulpzaam, toetjes erg leuk en lekker en lekkere wijn.

40. Morris de Boer

Van het weekend hier gereserveerd want we hoorden al dat het erg druk was. Een mooie plek bij het raam gekregen en erg vriendelijk te woord gestaan. Het drinken kwam vlot terwijl het restaurant zo goed als vol zat. Aardige jonge bediening, goed geadviseerd over het stuk vlees. Ik had de entrecote en die was heel mals. Mijn vrouw had de gemengde salade en die was heel enthousiast, heel verrassend met gele bier erin.

Kortom, zeker voor herhaling vatbaar en lekker uitgebreid te eten.

41. Afgelopen weekend hier gegeten. Echt heerlijk gegeten! Leuke menukaart, veel keus en heerlijke wijn.
    Vriendelijk personeel en n prachtig restaurant. Kortom, we komen snel nog een keer!

42. Heerlijk en heel sfeervol.

43. We gingen er heen voor de burgers. We hadden er zoveel zin in. Maar de burgers waren erg rauw. Er waren een paar mensen bij ons die geen tomaat of augurk op de burgers wilde, aangegeven, maar het zat er toch op. Als je er patat of salade bij wilt moet je daar apart voor betalen.

We hebben ook een dessert genomen. Wat op een erg leuke manier gepresenteerd wordt. Maar toen we de rekening kregen schrokken we best wel. De desserts waren rond de 8 euro. Wat niet gezegd was bij het presenteren.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

44. Wat een slecht restaurant! Lang uitgekeken om er eens te eten, helaas werd dit een domper. Alle burgers waren bijna rauw van binnen om over de rest maar te zwijgen. Bediening is jong en onervaren. En de prijs slaat nergens op.

Kortom nooit meer eten hier.

45. Vrijdag gegeten bij Bief & Burgers, de Thai burger en de Stilton burger waren lekker, de bacon burgers waren kurkdroog. Bediening bestaande louter uit jongeren, onervaren, onhandig en slordig. Onze gereserveerde tafel was niet schoon bij aankomst, we hebben moeten vragen om drankjes en menukaarten. Wij kregen met 4 personen 1 beschreven menukaart, wederom verzocht om nog 3 kaarten. Tweede ronde drankjes waren vergeten, diverse keren naar gevraagd. Restaurant is erg lawaaiig en heel warm (27 graden). Geen gerechten en desserts voor kinderen op de kaart.
    Beklaag gedaan bij Bief & Burgers, kregen als reactie dat we in het vervolg beter bij het kindvriendelijke Pannenkoeken Paviljoen kunnen gaan eten. Bief & Burgers hebben een andere doelgroep voor ogen. Vreemd genoeg zijn er wel kinderstoelen aanwezig in het restaurant, voor welke doelgroep zijn deze (kinder)stoelen? Hoezo zijn gezinnen niet de doelgroep van dit hamburgerrestaurant?
    Voor ons geen Bief & Burgers meer!

1,7
  46. Na goede ervaringen bij Pannenkoekenrestaurant nieuwsgierig naar dit nieuwe restaurant. Donderdagmiddag gebeld om voor vandaag te reserveren. Werd meegedeeld dat dit kon vanaf 7 personen, maar ook niet nodig was. Bij aankomst vanavond 'u bent waarschijnlijk doorverbonden met Pannenkoekenrestaurant', wij doen wel aan reserveringen en binnen is het vol, Enfin, we konden alleen buiten zitten, nou vooruit dan maar. Een excuus, of een rondje drankjes was een passende oplossing geweest, maar de baas toonde helaas weinig inlevingsvermogen.Tomatensoepje (helaas wat ongebonden) en Nacho (prima) vooraf. Hoofdmaaltijd: alle vier een andere burger, 2 portie frites en een salade.
    2 portie friet bleek uiteindelijk een zuinig bakje friet, de salade byzonder kaal. De burgers voor ons alle vier veel te rose, maar bij navraag bleek dit 'bij hun zo geserveerd te worden'. Eindoordeel: leuk voor een keer, maar verre van value voor money, bijna 10 euro voor uiteindelijk gewoon een hamburger zonder iets erbij.
    We hadden het gezellig, maar hadden er eeriljk gezegd wat meer van verwacht.

47. Wat een fantastisch restaurant!
    Wij hebben maanden uitgekeken naar de opening en het was het wachten meer dan waard.. Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten. Ondanks dat het heel druk was, was het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten duurde ook niet lang. Vooraf hebben wij een broodplankje met aioli gedeeld (huisgemaakt!!) en als hoofdgerecht hadden wij een mexicaanse hambuger en een tournedos. De hamburger was rijk belegd en ontzettend lekker, precies goed gebakken. De tournedos was heerlijk mals. Een echte aanrader. Ten slotte kwam de serveerster langs met een plank waarop alle desserts te zien waren. Wat een ontzettend leuke manier van presenteren. De desserts waren net zo lekker als ze er uit zagen.
    Kortom: wij hebben er een nieuw favoriet restaurant bij!!

48. De kok moet zijn tournedos eens nawegen, zijn ze echt 200 gram? En waarom een breekbrood voor 5 personen, terwijl ze met z'n zessen bent?

49. Wat een teleurstelling. Met goede moed ondanks de al vele bagger verhalen toch gaan eten bij dit "restaurant". De bediening keek arrogant, gaat in discussie met ons als klant kortom service belabberd. Dan het eten, aan een broodplankje kan je niet veel verpesten dus dat scheelt. Toen de hamburger. Allebei dezelfde besteld omdat die het lekkerste klonk. Probleem direct ontstaan mijn vriend z'n hamburger was op het randje van gaar maar toch maar vol goede moed opgegeten. Conclusie niet heel bijzonder maar vult opzich wel. Mijn hamburger.. een groot drama. Ik weet zelf heus wel wat rosé gebakken is , met een biefstukje is dat namelijk heerlijk. Maar met een hamburger van gewoon gehakt is rood van binnen en dan ook echt rood gewoon niet goed. Ik deze dus netjes terug gegeven in de hoop dat ik dan een nieuwe zou krijgen die wel goed was. Natuurlijk wel dezelfde .. dat lijkt mij logisch toch? Nou bij dit raurant niet. Een compleet andere gekregen kortom nogmaals waardeloos. Vertrokken richting de mac donalds want die hebben meer smaak eraan zitten en behandelen je vriendelijker !

50. Fantastisch eten. Het vlees is perfect. Champignonsaus smaakt echt naar champignons. Sla is vers en zeer smaakvol.
    Dit restaurant is zeer aan te bevelen.

51. Let op hondenbezitters: honden niet welkom staat niet goed aangegeven bij de ingang. Ook is de viervoeter niet welkom op het terras. Scheelt je een gênante afgang weer door het restaurant. Eigenaar zet effe een groot bord neer dat de hond niet welkom is.
    Mij zien ze na deze gênante afgang niet meer terug.