Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cromvoirt verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Gisterenavond op de terugweg naar huis nog eens bij het Wonderbos gaan eten. Na onze mindere eerste ervaring, was het gisteren top! Ondanks dat het ook gisteren druk was, liep het deze keer helemaal goed. We hebben met onze kinderen weer genoten van een heerlijke pannenkoek (weer, want dat de pannenkoeken er lekker zijn wisten we natuurlijk al). Ons vorige bezoek is nog even besproken en zeer netjes opgepakt door de mensen van het Wonderbos. We zullen zeker nog eens terugkomen.

2. Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Mooie locatie in de natuur. Na een fietstocht Loonse en Drunense duinen hier gestopt voor iets fris en een pannenkoek. Mijn dochter is intolerant, dus direct gevraagd of ze ook gluten en lactosevrij pannenkoeken hebben en ja er werd speciaal beslag voor haar gemaakt en de pannenkoeken snel geserveerd. Ik ging voor een half half pannenkoek, half geitenkaas en half aardbeienspecialiteit. Uitstekend idee en heerlijk gesmaakt. Bediening is vriendelijk, maar ook jonge meiden en een niet echt ervaren. Wij werden geholpen door een ervaren medewerkster, meedenken en stelde de juiste vragen over intoleranties. Wij komen zeker terug.

3. Pannenkoekenhuis Cromvoirt

De pannenkoeken waren lekker, maar daar is gelijk ook alles mee gezegd. We moesten erg lang wachten voordat we onze pannenkoek kregen, maar goed..... dat kan gebeuren als het druk is. Onze kinderen kregen hun pannenkoek na 50 minuten, wij zelfs nog 20 minuten later. Dit kan dus niet. Gevolg was dat onze kinderen al klaar waren met eten en al weer aan het spelen waren toen wij onze pannenkoek nog moesten krijgen. Dan ben je eens een keer gezellig met je kinderen uit eten, zit je na elkaar te eten. Al duurt het lang, zorg er dan wel voor dat een gezelschap gezellig samen kan eten. Niet dus. Wat ons verder niet beviel is dat er geen enkele moeite is gedaan om een excuus te maken. Gelukkig liep er 1 rond in de bediening die ons begreep, maar daar bleef het helaas bij. Ons zien ze niet meer terug in dit Wonderbos....

4. Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Nedo

Zeer ruime keuze aan gerechten en pannekoeken. Zeker waard om te proberen omdat heel veel gerechten en pannekoeken nergens anders te bestellen zijn. Super omgeving in een bosrijk gebied waar de naam van het restaurant het waardig maakt! Zeer kindvriendelijk met kleurhoek, speelhoek en buiten een speeltuin. Wij gaan zeker vaker komen!

5. Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Heerlijke pannekoeken en andere keuzes. Vriendelijke bediening. Mooie omgeving met leuke speeltuintje en diertjes buiten. Leuke speelplek binnen ook voor kinderen, waar veel aan gedacht is. Goede prijsverhouding! Echte aanrader!!

6. Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Lekkere boerenpannekoek gegeten en Fish and Chips waren ook goed. Buiten gezeten op leuk terras. Speeltuin is wat eenvoudig, maar de zandbak was in de maak. Daarom de 7. Bediening heel vriendelijk

Als verwende hobby kok is er geen groter geluk dan een lekker betaalbaar restaurant te vinden en dat vonden we! Elke vrijdag kookt Jos voor een zeer bescheiden bijdrage een heerlijk vismenu. Wij waren er met zijn vieren en begonnen met een heerlijke zeebaars op een salade met daarbij, wij vermoeden, kweeperen warme begeleiding, top! Daarna als hoofd een mooi bord met asperges, perfect gegaard en daarop een stukje kabeljauw en truffel room saus: wauw! De kabeljauw was zo mooi gegaard dat het in mooie schellen op de vork verscheen. Als toetje een heerlijk flensje met warme verse aarbei en een bolletje vanille ijs. Alles met aperetief, twee flessen heerlijke Chardonnay en koffie voor nog geen 150 euro....het kan dus wel maar je moet er even voor naar Cromvoirt....wij gaan er vaker komen.

Rick Wielens

Rein Postema

Wij hebben hier onde Gouden Bruiloft gevierd/ Niets dan lof. Geweldig personeel en voortreffelijke bediening, voldoende te eten en te drinken. Mooie ambiance en gastvrije ontvangst.

10. Nederlands Cromvoirt

Super, het is altijd een feest daar te mogen dineren.

11. Nederlands Cromvoirt

Het was erg lekker en gezellig.

De gerechten, en zeker de hoofdgerechten mogen wat groter.

De mannen vonden het te weinig, maar de dames waren tevreden.

12. Nederlands Cromvoirt

Lekker en smaakvol. Leuk modern ingericht. Vriendelijke bediening, goede service. Iets eenvoudiger dan toen dit nog rest. Busio was. Maar geen afbreuk! Zeker doen.

Zeer goede keuken die veel gebuik maakt van streekproducten. de bediening is correct en vriendelijk.