Nieuwste foto's in Cromvoirt

1. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Noble Kitchen
    Internationaal Cromvoirt

adriaan

Cromvoirt is een onbekend dorp maar zal met de komst van deze golfbaan op de nationale kaart komen staan, in ieder geval bij de golfers. Wij waren benieuwd naar het culinaire niveau van het restaurant Noble Kitchen onder leiding van Bobby Rust die we kennen van Bridges Amsterdam. Geboekt voor een lunch op de zondag in de week van de opening.

Het dorpje stelde niet zo veel voor maar het gebouw op de golfbaan daar viel onze mond van open, indrukwekkend! De laatste hand aan de golfbaan wordt nog gelegd. Wel even zoeken naar de ingang. In de hal wijnklimaatkasten waarin de eigen wijnen van domein Bernardus uit Californië. Je komt binnen in de lounge met grote bar en uitzicht op de open keuken waar we Bobby spotten, ook chef Edwin Kats was er deze middag, leuk! Achter de open keuken een groot modern ingericht restaurant waar je uitzicht hebt over het landgoed. Het is groot maar vernuftig ingericht waardoor de ruimte verdeeld wordt in kleinere stukken. Langs de achterwand klimaatkasten met de a la carte wijnen.

We startten met een aperitief aan de bar. Voor mijn een Grüner Veltliner 2017 van Stift Goettweig die erg goed beviel. Aan amuses bij het lunchmenu doen ze hier niet, je kunt eventueel bites bestellen.

We werden door manager Ben Scheffers begeleid naar onze tafel aan het raam en namen plaats op een comfortabele bank. Wijnarrangement worden normaliter niet aangeboden maar er wordt ditmaal een uitzondering gemaakt, pff..
    De eerste begeleider werd keurig door de ervaren Ben Scheffers gepresenteerd, een Hongaarse "The Oddity" 2014 van Royal Tokaji, redelijk complex met een aangenaam bittertje. Uit de keuken vijf dezelfde bereidingen van tataki tonijn, gerold in sesam afgewerkt met ponzu en gepofte risotto rijst ertussen linten van gemarineerde venkel. Het eerst hapje was heerlijk, lekker delicaat met frisse toets. Hierna werd het meer eten. De mooie wijn vulde het gerecht aan. (8,8)

Het pièce bestond uit een filet van op de huid gebakken corvina en een stukje krokant gebakken scholfilet op een heerlijke crème van pompoen, verder twee witte asperges en een mix van sojabonen met stukjes shiitake en lente-ui. De Hollandaise mocht je zelf naar smaak toevoegen. Lekker puur met mooie smaken en goede cuissons. De witte cuvée 2016 van Villa Botanica sloot hierbij keurig aan. (9)

Het dessert was een klassieke bereiding. Verse aardbeien in een sabayon met een quenelle vanille roomijs. Ertussen vonden we nog wat koekkruim en groene kruidenblaadjes. Ernaast een hele mooie Sauternes 2015 van Roumieu. Mooie smaken. (8,5)

Als afsluiter een hele krachtige espresso met mooie zuren.

Bediening was met name door Ben Scheffers zeer goed verzorgd, we vonden het wel raar dat we naar de ingrediënten op het bord moesten vragen bij het hoofdgerecht.

Prijs-kwaliteit vond ik goed.

Samengevat was het niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Het eten is laagdrempelig en van bistro niveau met goede bereidingen en mooie smaken. De ambiance en locatie zijn luxe. De a la carte kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils.

2. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Het Wonderbos
    Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Gisterenavond op de terugweg naar huis nog eens bij het Wonderbos gaan eten. Na onze mindere eerste ervaring, was het gisteren top! Ondanks dat het ook gisteren druk was, liep het deze keer helemaal goed. We hebben met onze kinderen weer genoten van een heerlijke pannenkoek (weer, want dat de pannenkoeken er lekker zijn wisten we natuurlijk al). Ons vorige bezoek is nog even besproken en zeer netjes opgepakt door de mensen van het Wonderbos. We zullen zeker nog eens terugkomen.

3. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Het Wonderbos
    Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Mooie locatie in de natuur. Na een fietstocht Loonse en Drunense duinen hier gestopt voor iets fris en een pannenkoek. Mijn dochter is intolerant, dus direct gevraagd of ze ook gluten en lactosevrij pannenkoeken hebben en ja er werd speciaal beslag voor haar gemaakt en de pannenkoeken snel geserveerd. Ik ging voor een half half pannenkoek, half geitenkaas en half aardbeienspecialiteit. Uitstekend idee en heerlijk gesmaakt. Bediening is vriendelijk, maar ook jonge meiden en een niet echt ervaren. Wij werden geholpen door een ervaren medewerkster, meedenken en stelde de juiste vragen over intoleranties. Wij komen zeker terug.

4. Pannenkoekenhuis het Wonderbos's profielfoto
    Pannenkoekenhuis het Wonderbos heeft gereageerd op een recensie van Het Wonderbos

Beste Harrie, onze welgemeende excuses. Dit had direct opgelost kunnen worden, maar wat ik uit uw ervaring begrijp is dit niet gebeurt. Excuses was netjes, gevolgd met op dat moment een gepaste oplossing. We vinden het heel vervelend dat dit niet is gebeurt. We nemen hiervoor graag contact met u op. Als u daarvoor openstaat wilt u uw telefoonnummer mailen naar info@pannenkoekenhuishetwondebros.nl. Hopelijk vernemen we iets van u. We danken u voor uw bezoek aan Pannenkoekenhuis het Wonderbos en uw begrip. Het was inderdaad erg druk. Fijn dat het gesmaakt heeft. Bedankt voor het delen. Vriendelijk groet, Pannenkoekenhuis het Pannenkoekenhuis Het Wonderbos

5. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Het Wonderbos
    Pannenkoekenhuis Cromvoirt

De pannenkoeken waren lekker, maar daar is gelijk ook alles mee gezegd. We moesten erg lang wachten voordat we onze pannenkoek kregen, maar goed..... dat kan gebeuren als het druk is. Onze kinderen kregen hun pannenkoek na 50 minuten, wij zelfs nog 20 minuten later. Dit kan dus niet. Gevolg was dat onze kinderen al klaar waren met eten en al weer aan het spelen waren toen wij onze pannenkoek nog moesten krijgen. Dan ben je eens een keer gezellig met je kinderen uit eten, zit je na elkaar te eten. Al duurt het lang, zorg er dan wel voor dat een gezelschap gezellig samen kan eten. Niet dus. Wat ons verder niet beviel is dat er geen enkele moeite is gedaan om een excuus te maken. Gelukkig liep er 1 rond in de bediening die ons begreep, maar daar bleef het helaas bij. Ons zien ze niet meer terug in dit Wonderbos....

6. Nedo's profielfoto
    Nedo heeft een recensie geschreven voor Het Wonderbos

Nedo

Zeer ruime keuze aan gerechten en pannekoeken. Zeker waard om te proberen omdat heel veel gerechten en pannekoeken nergens anders te bestellen zijn. Super omgeving in een bosrijk gebied waar de naam van het restaurant het waardig maakt! Zeer kindvriendelijk met kleurhoek, speelhoek en buiten een speeltuin. Wij gaan zeker vaker komen!

7. Ufuk's profielfoto
    Ufuk heeft een recensie geschreven voor Het Wonderbos
    Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Heerlijke pannekoeken en andere keuzes. Vriendelijke bediening. Mooie omgeving met leuke speeltuintje en diertjes buiten. Leuke speelplek binnen ook voor kinderen, waar veel aan gedacht is. Goede prijsverhouding! Echte aanrader!!

8. I&E-M's profielfoto
    I&E-M heeft een recensie geschreven voor Het Wonderbos
    Pannenkoekenhuis Cromvoirt

Lekkere boerenpannekoek gegeten en Fish and Chips waren ook goed. Buiten gezeten op leuk terras. Speeltuin is wat eenvoudig, maar de zandbak was in de maak. Daarom de 7. Bediening heel vriendelijk

9. Rick Wielens's profielfoto
    Rick Wielens heeft een recensie geschreven voor Restaurant Loveren

Als verwende hobby kok is er geen groter geluk dan een lekker betaalbaar restaurant te vinden en dat vonden we! Elke vrijdag kookt Jos voor een zeer bescheiden bijdrage een heerlijk vismenu. Wij waren er met zijn vieren en begonnen met een heerlijke zeebaars op een salade met daarbij, wij vermoeden, kweeperen warme begeleiding, top! Daarna als hoofd een mooi bord met asperges, perfect gegaard en daarop een stukje kabeljauw en truffel room saus: wauw! De kabeljauw was zo mooi gegaard dat het in mooie schellen op de vork verscheen. Als toetje een heerlijk flensje met warme verse aarbei en een bolletje vanille ijs. Alles met aperetief, twee flessen heerlijke Chardonnay en koffie voor nog geen 150 euro....het kan dus wel maar je moet er even voor naar Cromvoirt....wij gaan er vaker komen.

10. Rein Postema's profielfoto
    Rein Postema heeft een recensie geschreven voor Partycentrum Herberg 't Wapen van Cromvoirt

Rein Postema

Wij hebben hier onde Gouden Bruiloft gevierd/ Niets dan lof. Geweldig personeel en voortreffelijke bediening, voldoende te eten en te drinken. Mooie ambiance en gastvrije ontvangst.

11. pia's profielfoto
    pia heeft een recensie geschreven voor Parfait
    Nederlands Cromvoirt

Super, het is altijd een feest daar te mogen dineren.

12. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Parfait
    Nederlands Cromvoirt

Het was erg lekker en gezellig.

De gerechten, en zeker de hoofdgerechten mogen wat groter.

De mannen vonden het te weinig, maar de dames waren tevreden.

13. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Parfait
    Nederlands Cromvoirt

Lekker en smaakvol. Leuk modern ingericht. Vriendelijke bediening, goede service. Iets eenvoudiger dan toen dit nog rest. Busio was. Maar geen afbreuk! Zeker doen.

14. M. Buist's profielfoto
    M. Buist heeft een recensie geschreven voor Restaurant Busio

Zeer goede keuken die veel gebuik maakt van streekproducten. de bediening is correct en vriendelijk.