Wij zijn "Graaf" Patrick en "Gravin" Sharon. Wij hebben in mei 2019 onze vaste kantoorbanen opgegeven om onze langgekoesterde horeca droom te verwezenlijken. Wij hebben een mooi familierestaurant opgezet direct gelegen aan de karakteristieke rivier De Kromme Rijn. U kunt vanaf 10:00 uur 's morgens bij ons terecht voor Pannenkoeken, Kanoverhuur, Lunch, Borrel & Diner. Wij zijn een begrip in de regio waar iedereen zich welkom voelt en welkom is en waar je op informele wijze kunt genieten.

Bij Familierestaurant De Jonge Graaf in Cothen liggen 14 Canadese kano's voor je klaar.
U huurt bij ons per kano. De kano's zijn geschikt voor minimaal 2 en maximaal 3 personen.

U start bij ons restaurant een hele mooie route, welke grotendeels met de stroom mee gaat. De tocht duurt ongeveer 3 uur en dan komt u weer aan bij onze steiger.

Wilt u de kanotocht uitbreiden met een hapje of een drankje, dat kan uiteraard. Informeer naar de mogelijkheden.

Vanaf 10:00 uur  's morgens  kunt u bij ons terecht. Bekijk onze kaart om te zien wat u allemaal voor lekkers kunt krijgen.

Van vers appelgebak met koffie tot een pannenkoek of heeft u tijdens de lunch liever een uitsmijter of een vers en luxe belegd broodje.

Komt u na een lange wandeltocht bij ons aan, bestel onze borrelplank. Gaan we de avond in, kies dan voor de pannenkoek of een lekker stuk vlees.

Wanneer zien we u?

Openingstijden:

Wij zijn 6 dagen in de week geopend vanaf 10:00 uur. Maandagen zijn we gesloten.

De keuken is geopend vanaf 11:00 uur.

U kunt tot 20:00 uur 's avonds bij ons aanschuiven.

LET OP - Afwijkende openingstijden op onderstaande dagen:

2e Paasdag (maandag 1 april) GEOPEND vanaf 10:00 uur, keuken tot 20:00 uur.
2e Pinksterdag (maandag 20 mei) GEOPEND vanaf 10:00 uur, keuken tot 20:00 uur.

24 december: GESLOTEN
1e Kerstdag: GESLOTEN
2e Kerstdag: GESLOTEN

Oudejaarsdag (31 december) GESLOTEN
Nieuwjaarsdag (1 januari) GESLOTEN

Met voor iedereen bedoelen we ook uw trouwe viervoeter.
Het water en het hondenkoekje staat klaar.

Scroll naar boven