• Lid sinds 2 november 2009

El Gaucho

Leiden

Old Inn

Ottersum

Zon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Zon's profielfoto
    Zon heeft een recensie geschreven voor El Gaucho
    Internationaal Leiden

Kwaliteit van het eten was zeer goed.
    Jammer dat je voor een piepklein schaaltje patat 2,50 moet betalen en voor een scheutje saus ook 2,50 wordt gerekend. Dit kan makkelijk in de prijs van het hoofgerecht meegerekend worden.
    De sfeer was erg gezellig, live muziek.
    Het personeel werkt keihard onder toezicht van de eigenaar die alles in de gaten houdt of iedereen tevreden is. Als we nog een keer in Leiden zijn gaan we hier zeker nog eens terug.

2. Zon's profielfoto
    Zon heeft een recensie geschreven voor Old Inn
    Nederlands Ottersum

Verrassend goed gegeten. M'n moeder zag niets op de kaart, maar in overleg heeft de kok een heerlijke vegetarische schotel gemaakt wat niet op de kaart stond. Moeders heeft nog nooit zo lekker gegeten buitenshuis. Wij hadden saté, spareribs en een vegetarische lasagne. Alles was erg goed verzorgd. Leuke jongeman in de bediening met gevatte opmerkingen. Als we nog eens in de buurt zijn gaan we hier zeker nog eens heen. Helemaal top!

3. Zon's profielfoto
    Zon heeft een recensie geschreven voor Restaurant Klein Zwitserland

Zondagavond gegeten bij Klein Zwitersland.

Er was een open keuken en een keurige kok.

Het eten was supergoed, je merkte dat de kok echt met liefde alles bereid had. Ik had het vispotje en m'n partner de spare-ribs. De ribs waren buitengewoon lekker, het vlees was zo mals dat het van de botjes viel en de smaak was overheerlijk. De garnering eromheen was ook erg goed verzorgd.

We hebben een perfecte avond gehad. Complimenten aan de kok!

Komen we ooit nog eens in Wijk aan Zee, gaan we hier zeker weer eten.