• Lid sinds 10 juli 2010

De Graancirkel

Drachten

Boven Jan

Groningen

ZJG heeft nog geen foto toegevoegd

1. ZJG's profielfoto
    ZJG heeft een recensie geschreven voor Boven Jan

ZJG

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een mooie locatie op het hoogste punt van de Hondsrug (vandaar de naam Hoogstraatje). Wij komen zeker nog een keer!

2. ZJG's profielfoto
    ZJG heeft een recensie geschreven voor De Graancirkel

ZJG

Mooie locatie en sfeervolle inrichting. De prijzen zijn echter wel erg hoog. € 9,50 voor een broodje en € 7,50 voor een tosti, dat is vrij stevig voor een broodje tijdens de lunch. Het is wel mogelijk om in de aangrenzende bakkerij een (goedkoper) broodje te bestellen, maar die staan standaard niet op de kaart. Gemiste kans. Met een wat meer gevarieerde kaart en goedkopere broodjes zou het terras vast en zeker beter gevuld zijn.

4,7
  3. ZJG's profielfoto
    ZJG heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Sneekermeer

ZJG

Lopend buffet met grote groep (50+).
    Sommige gerechten waren snel op waardoor de helft van de groep lang moest wachten en klachten hierover werden door het onbekwame personeel afgewimpeld. Het paviljoen was duidelijk niet berekend op zo'n grote groep.

3,7
  4. ZJG's profielfoto
    ZJG heeft een recensie geschreven voor 't Gasthuys

ZJG

We hebben gegeten bij het Gasthuys omdat de recensies op eet.nu erg positief waren. Ik voeg daar graag nog eentje aan toe:

Karakteristiek pand met een modern interieur. Bekwaam en vriendelijk personeel. Het zomermenu werd aangevuld met een amuse van gazpacho soep en ijs (heerlijk met het warme weer), zelfgebakken brood met boter en voortreffelijke wijn.

Wij komen zeker nog een keer terug!