Activiteiten van Zhou L Zhou

Zhou L Zhou vindt Nieuw Fuji leuk

Zhou L Zhou

2. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door Akash voor Nieuw Fuji niet leuk

Service heel erg slecht! Ik heb telefonisch een nasi besteld met gemixt soorten varkensvlees. De vrouw aan de telefoon was heel kort en zegt ok is goed. Verder vroeg ze niks dus ik zeg nogmaals tegen haar met gemixt met varkensvlees he. Zegt ze ja.

Nadat ik mijn eten heb opgehaald, zie ik thuis dat ik maar 1 soort varkensvlees heb gekregen. Ik bel daarna Fuji om dit aan te geven en ik werd verweten dat ik het niet goed heb doorgegeven. En ze bleef maar doorgaan dat het aan mij lag. Kortom niet echt service gericht!

1 positieve stem1 negatieve stem
  3. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door Akkiz voor Nieuw Fuji leuk

Lekker eten als je zelf niet wil koken. Het is geen restaurant en hoort ook niet zo beoordeeld te worden. Kortom prijs kwaliteit is voldoende genoeg voor lekkere maaltijd bij Fuji.

4. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door Slechtste chinees ooit voor Nieuw Fuji niet leuk

Slechtste chinees ooit

Minimum bestelbedrag €12,50 daar zat ik al een euro bovenop hele discussie gehad aan de telefoon. Geen aanrader! Oplichters.

5. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door Bal voor Nieuw Fuji niet leuk

Vandaag na 2 jaar weer eens geprobeerd. Hebben roti met kippenbout besteld. Helaas lijkt het niet eens op roti. Het wordt tind dat er een nieuwe kok en een nieuwe eigenaar komt. Hier gewoon niets meer bestellen!

1,9
  6. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door anton voor Nieuw Fuji niet leuk

29 Euro betaald voor 2 bakjes vegetarische bami en een bakje met 4 stokjes sate. Betaalde per pin en toen ik vroeg waarom zo.
    Duur kreeg ik ineens 4 euro terug. Eten was niks bijzonders maar kom hier nooit meer. Ze rekenen maar wat aan. Gewoon oplichters.

3,6
  7. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door PIET voor Nieuw Fuji niet leuk

Broodje kip kerrie niet slecht maar smaakloos. Eerste keer dat ik een bara eet die niet naar massala of kerrie smaakt. Bara kip niet slecht maar smaakloos. Kipsaté niet slecht maar smaakloos. Alle kip mist de structuur van kip, zeer apart iets met kippendijen waarschijnlijk. Is kwestie van smaak. Dus wil je je een volle buik en is je witte rijst op om je buik smaakloos te vullen dan zeker een aanrader. Anders even verder kijken.

8. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door Kiran voor Nieuw Fuji leuk

Ik zie dat er echt hele slechte reviews zijn. Misschien dat er een nieuwe eigenaar is of iets?
    Ik eet geregeld in verschillende chinees-surinaamse toko's in Rotterdam en omstreken, en sinds een maand haal ik hier ook regelmatig wat.

De broodjes zijn op zich prima. Deze zijn bij elke chinees (die een Surinaamse toko runt) altijd hetzelfde qua smaak en ook hier is het niet anders. De nasi moksi is echt heel lekker. In Rotterdam is ie net wat beter, maar deze is echt wel heel lekker.
    De bare kip kerrie is ook heel lekker.

Voor de rest het decor ja, dat ziet er niet uit, maar dat is kenmerkend bij zulke bedrijven.
    Dit zie je ook terug bij de Suri-Chinees toko's in Rotterdam / Den Haag. Restaurant ziet er niet uit, eten is heerlijk. En die chineze dame achter de kassa. Ja ze praat altijd redelijk tegen mij moet ik zeggen. Niet super vriendelijk maar ook niet super onaardig. Ze zijn bij zulke dingen altijd straight to the point. Hoewel er uitzonderingen zijn met goede service is het merendeel zo en daar stoor ik me niet aan.

Heb de roti nog niet geprobeerd zal dat eens doen. Ik heb echt al jaren ervaringen bij heel veel verschillende surinaamse-chinese toko's dus ik vind Nieuw Fuji prima voor regio Dordrecht al dan wel niet de beste in de regio hier voor zulk voedsel.

9. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door Ingrid Geschiere voor Brancatelli leuk

Dit echt Italiaanse restaurant is een aanrader. De pasta's zijn heerlijk, maar ook de tagliata di manzo (dun gesneden biefstuk) is verrukkelijk. De bediening is top. Vooraf een bruschetta van het huis en als afsluiting een limoncello van het huis. Nu de restaurants weer moeten sluiten, blijven wij hier heerlijk eten en wijn bestellen.

10. Zhou L Zhou's profielfoto
    Zhou L Zhou vindt de recensie door chris de visser voor Nieuw Fuji leuk

chris de visser

ik kom speciaal uit waalwijk om hier broodjes te halen alle broodjes zijn goed gevuld en heel lekker vooral de tja sieuw. Echt een aanrader.