• Lid sinds 24 juli 2015

Zeemeeuw heeft nog geen foto toegevoegd

1. Zeemeeuw's profielfoto
    Zeemeeuw heeft gereageerd op een recensie van De Zeemeeuw

Beste Lezer,

Ieder klacht nemen wij als bedrijf serieus en proberen dit direct op te lossen.

Deze gasten hebben gisteren bij ons gegeten. Ze hebben deels ons vastgezette AH menu genomen en deels a la carte gegeten. Gasten hadden tijdens het eten een klacht over de biefstukken, wij hebben direct aangeboden om nieuwe biefstukken voor de tafel te bereiden, dit wilden zij niet. Aan het einde van de maaltijd kwamen andere klachten boven water: In de mosselen zat zand; gisteren zijn er 20 kilo mosselen verkocht zonder een enkele klacht over zand of kwaliteit. Friet was in oud vet gebakken, naast dat wij vetfilters gebruiken was het frituurvet dezelfde ochtend nog vervangen. Eenmaal was een collega met de verkeerde drankjes aan tafel gekomen. Dat spijt ons. Om deze klachten te compenseren hebben wij koffie aangeboden wat de tafel ook geaccepteerd heeft. Bij het betalen dreigende ze met het schrijven van een recensie als ze geen extra korting kregen, in zonde ogen is dit poging tot chantage. Dit hebben wij niet geaccepteerd. Wat vreemd is dat deze recensie en bijbehorende punten direct is goed gekeurd zonder dat wij hier de mogelijkheid hebben gehad om te reageren.

Om bovenstaande redenen vind ik deze recensie onredelijke, niet gebaseerd op waarheid en daarom niet deugelijk om op de site te zetten. Onder een andere naam is deze recensie ook op iens gezet. Op iens kunt u tevens 100 andere positieve reacties lezen.

Wij verwachten ook dat jullie deze recensie terug halen en de mensen eventueel de mogelijkheid een op waarheid gebaseerde recensie te schrijven.

2. Zeemeeuw's profielfoto
    Zeemeeuw schreef:

Beste Lezer,

Ieder klacht nemen wij als bedrijf serieus en proberen dit direct op te lossen.