• Lid sinds 12 oktober 2009

Bogor Roemah Makan

Den Haag

La Piccola Italia

Leiden

Yvonne Stoop heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yvonne Stoop's profielfoto
    Yvonne Stoop heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria HapSnap Leidschenhage

Een supergoede snackbar, die tegenwoordig Kwalitaria heet. Heel vriendelijk personeel, prima eten en schoon. Wij komen er regelmatig en zien er steeds dezelfde mensen zitten. Dat betekent dat veel mensen terugkomen, gewoon omdat het goed is voor een snel hapje dat goed smaakt en er verzorgd uit ziet.

2. Yvonne Stoop's profielfoto
    Yvonne Stoop heeft een recensie geschreven voor La Piccola Italia

Onwijs lekkere pizza's en op maandag het "tien-euro"-menu. Eén van de favoriete eetplekjes van mijn zus en mij. Prettige sfeer en heerlijk eten.

3. Yvonne Stoop's profielfoto
    Yvonne Stoop heeft een recensie geschreven voor Bogor Roemah Makan

Bogor is een Indonesisch restaurant waar je echt voortreffelijk kunt eten. Mijn zus en zwager komen er al 30 jaar en ze hebben mij ook aangestoken. Als mijn zus en ik samen gaan eten, is dat meestal bij Bogor. Vanuit Leiden ben je er in 20 minuten en het is het ritje meer dan waard. Het restaurant is in eenvoudige stijl ingericht. Het eten daarentegen is fantastisch. Een aanrader.

4. Yvonne Stoop's profielfoto
    Yvonne Stoop heeft een recensie geschreven voor Brasserie Leijnse

Op uitnodiging van de beste vrienden van mijn inmiddels overleden ouders hebben wij gisteren geluncht in Uw prachtige brasserie. Het interieur ziet er prachtig uit. Het eten was voortreffelijk. Kortom, we hebben genoten.