• Lid sinds 8 juli 2016

1. -

De Piekenier

Oudeschans

Yvonne Bischop heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yvonne Bischop's profielfoto
    Yvonne Bischop heeft gereageerd op een recensie van De Piekenier

Ik ben niet degene die de reservering heeft gedaan, ik geef uitsluitend mijn persoonlijke mening. Als niet iedereen heeft afgerekend zoals het hoort, zou ik daar mevr Burgerjon op aanspreken.
    Wij hebben wel degelijk met 3 dames op het terras gezeten en binnen geroepen dat er volk zat op het terras.
    Voorts heeft u gelijk dat er tevoren afspraken gemaakt hadden moeten worden over het afrekenen. Een les voor de volgende keer.

2. Yvonne Bischop's profielfoto
    Yvonne Bischop heeft een recensie geschreven voor De Piekenier

Gisteren met 16 dames een bezoek gebracht aan dit restaurant. We zaten op het terras, maar er verscheen niemand om een bestelling op te nemen. Toen maar in de deuropening geroepen dat er mensen op het terras zaten.
    We vroegen om water naast de wijn bij het eten. Dat werd hoofdelijk omgerekend bij het afrekenen. Dit kwam neer op 53 cent p.p. Ik vind dit klant-onvriendelijk, maar ook belachelijk. Wat een vertoning werd het bij het afrekenen. Bij mevrouw melden wat je had gebruikt en bij mijnheer afrekenen.

Na al dit commentaar moet ik ook melden dat de gerechten goed waren en heerlijk smaakten. Maar met het eten alleen ben je er niet in de horeca.