• Lid sinds 16 september 2015

Stout

Arnhem

Yvon60jaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yvon60jaar's profielfoto
    Yvon60jaar heeft een recensie geschreven voor Hagenouw
    Internationaal Utrecht

We maakten gebruik van de AH actie en hadden vrije keuze uit alle gerechten op de kaart. Tomatensoep vooraf, mixed grill als hoofdgerecht en vanille-ijs met slagroom als toetje. Heerlijk gegeten, grote porties, gevarieerdheid in sausjes en alles heerlijk klaargemaakt! Prijs-kwaliteitverhouding is goed, je betaalt zeker niet te veel voor wat je krijgt.

De sfeer was gezellig, maar vanwege de grote drukte een beetje chaotisch en het personeel rende van hot naar her om iedereen snel aan het eten te krijgen. Wat mij betreft had de tijd, die er tussen het opdienen van de verschillende gangen van het menu zat, wel wat ruimer gemogen: ik vond dat een beetje te veel gehaast. Het personeel was, ondanks de drukte, wel heel erg vriendelijk en de service was gewoon goed.

Zeker een restaurant om in gedachten te houden als je voor een prima prijs uitstekend wilt eten op een locatie, die perfect is gelegen bij openbaar vervoer, het centrum en het uitgaansgebied van Utrecht.

2. Yvon60jaar's profielfoto
    Yvon60jaar heeft een recensie geschreven voor Stout
    Eetcafé Arnhem

Gisteren, op mijn verjaardag, voor het eerst gegeten bij Café Stout. Geweldig hartelijke en ongedwongen ontvangst, hoewel de medewerkster toen nog niet wist dat ik jarig was. Wij hadden via de AH restaurantactie geboekt. Ons werd uitgelegd dat we, vanwege de actie, 2 gerechtjes van de menukaart niet konden bestellen, maar dat alle overige gerechten op de kaart volledig vrij te bestellen waren. Onze voorgerechten, de carpaccio van ossenhaas en de scampi's, smaakten voortreffelijk en ook prima wat portiegrootte betreft. Als hoofdgerechten bestelden wij de Spies van Mies en de Chef's Special, die beiden verrukkelijk smaakten, er erg verzorgd gepresenteerd uitzagen op het bord en waar je wat betreft de grootte van de portie een flinke hap aan had. Mijn vriend vroeg zich nog af of ik mijn portie wel op kreeg (zo veel lag er op mijn bordje), maar daar hoefde hij zich geen zorgen over te maken. Schoon op, zowel bij mij als bij hem! Als dessert nam ik de Hemelse modder en mijn vriend de Zoete Verleiding. Beide desserts maakten hun naam meer dan waar! Pas bij ons afsluitende kopje cappuccino liet ik de medewerkster, die ons de hele avond van zulke heerlijke maaltijden voorzien had, dat ik mijn verjaardag aan het vieren was. Ze vond het zelfs jammer dat ze dat niet geweten had voordat wij aan het dessert waren begonnen, want dan had ze een aangestoken sterretje in mijn Hemelse Modder kunnen steken om het te vieren. Als "goedmakertje" hiervoor kregen wij de cappuccino van het huis. Een perfectere afsluiting van een heerlijke (verjaar)dag had ik me niet kunnen wensen! Café Stout is een aanrader voor iedereen, die in het gezellige Centrum van Arnhem (op korte loopafstand van het station) voor een prima prijs ongelofelijk lekker wil gaan eten in een ongedwongen en gezellige ambiance met hartelijk personeel!