• Lid sinds 5 juli 2015

Mi Casa

Burgh Haamstede

Yonne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yonne's profielfoto
    Yonne heeft een recensie geschreven voor Mi Casa

Yonne

Vanavond bij Mi Casa geweest en nog nooit zo'n vervelende restaurantervaring gehad. We konden geen stokbrood als voorafje krijgen omdat de kruidenboter op was. Alternatieven waren volgens de serveerster niet mogelijk. Kort daarna zagen we meerdere malen broodmandjes voorbij komen.

Vervolgens kreeg de eigenaresse ruzie met een Duitse klant omdat hij klaagde dat het te lang duurde. Ze ging zo fel met hem in discussie dat het hele restaurant kon meeluisteren. Tot overmaat van ramp riep ze tegen hem: "Essen, zahlen und nimmer zuruck kommen".

Wij hadden alle 4 een pizza besteld, 1,5 uur later hadden we nog steeds niets gekregen. In de tussentijd zijn er nog 2 andere stelletjes weggelopen omdat het eten koud was of het te lang duurde, is er niemand meer langs gekomen om drankbestellingen op te nemen en was er continu ruzie tussen het personeel. Ook wij hebben toen besloten onze drankjes af te rekenen en ergens anders te gaan eten. Daar werd ook nog eens heel geïrriteerd door de eigenaresse op gereageerd.

Kortom: Mi Casa is wat ons betreft echt een no go.