Activiteiten van ylze Tros

1. ylze Tros's profielfoto
    ylze Tros heeft een recensie geschreven voor Merlet

Wij komen hier al 13 jaar eten. De ene keer in het grand cafe en de andere keer in het restaurant. Elke keer is het weer een feest om hier te eten. Mijn oudste dochter vind hun crème brulee het aller lekkerst van alle restaurants waar wij tot nu toe met ze gegeten hebben(en dat zijn er best veel).

2. ylze Tros's profielfoto
    ylze Tros heeft een recensie geschreven voor Angelo's

Mocht je heerlijk Italiaans willen eten, ga dan naar dit restaurant. Wij komen hier met ons gezinnetje regelmatig en eten elke keer weer fantastische gerechten. Mijn jongste dochter houd van pasta pesto en ondanks dat het gerecht niet op de kaart staat maakt de kok het met liefde klaar voor haar. Elke keer nemen we weer een ander gerecht om zo alles een keer geproefd te hebben. Ze hebben ons nog geen enkele keer teleurgesteld! Aanrader is ook echt de zeebaars gebakken in zoutbrood. Ook de pasta's zijn waanzinnig lekker! Kortom het is echt een aanrader!

3. ylze Tros's profielfoto
    ylze Tros heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Jour de Fete

Het was een gezellig cafe met een goede sfeer. Wij zaten daar met 9 collega's en hadden het driegangen menu. Ik had gekozen voor de zalm vooraf en als hoofdgerecht de biefstuk met varkenshaas. Helaas was de gegrilde zalm erg lauw en de gerookte zalm (die na mijn weten koel geserveerd moet worden) was even "warm" als de gegrilde zalm. De biefstuk en de varkenshaas waren zo doorbakken dat het net stenen waren. Ik heb om nieuwe gevraagd en kreeg deze binnen no time maar helaas was iets minder doorbakken en lauw. Ik heb het idee dat de kok een grote warmhoudkast heeft waar de gerechten al de hele dag in hebben gestaan. Kortom mijn collega's en ik hebben het wel gezellig gehad maar echt niet voortreffelijk gegeten. Echt geen aanrader.