Activiteiten van Yildiz

1. Yildiz's profielfoto
    Yildiz heeft een recensie geschreven voor Lucca
    Italiaans Elburg

Dit was erg jammer. We waren als gezin bij Lucca. Hebben 2 gangen gegeten en toen de buik vol van de kleine en grotere missers. Voorgerecht was prima, mooi opgemaakt, een andere manier om carpaccio te maken, lekker. Het hoofdgerecht daarentegen. Mijn pasta melanzane dat ik als hoofdgerecht nam dreef in de olie. De pesto was met soeplepels erover heen gegoten, dus veel te vet, te overheersend. De pasta zelf, de aubergine, ik heb ze niet geproefd. Heb mijn bord wat scheef gezet om de olie naar één kant te laten lopen. Bij mijn partner was het vlees niet mals, was het een halve varkenshaas, en waren de patates vergeten. Die kwamen met de laatste hap vlees. Dan is het eten wel heel duur, als je niet tevreden bent. Bij het afrekenen doorgegeven (en tijdens het eten ook doorgegeven) dat de melanzane wel erg vet was. Kregen we antwoord dat dat zo hoorde. Het zal. Wij komen niet meer terug maar wensen ze veel succes. De pizza's zullen misschien beter zijn.

2. Yildiz's profielfoto
    Yildiz heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Kade 18

Voor het eerst bij Kade 18 geweest. Reserveren ging uitstekend via internet met bevestiging per sms en reminder op dag zelf. Echter, aangegeven in reservering dat er één van ons vegetarier (flexetarier) is. Hier was geen rekening mee gehouden, de soepen in de voorgerechten zouden vegetarisch zijn, jammer dat ik geen zin had in soep. Toch maar carpaccio vooraf, en tafelgenoot Kadeham. Was wel lekker, goed op temperatuur, rode huiswijn was oke. Jammer dat flesje water niet uitgeschonken werd. Hoofdgerecht: maisblini's zouden vegetarisch zijn, klonk aantrekkelijk op een bedje van parelkorrels (soort rijst). Echter, bij aflevering kreeg ik alleen de maisblini's, 4 torentjes met wat grove geroosterde groenten. De rijst was toch niet helemaal vegetarisch en hadden ze zonder overleg weggelaten en vervangen door iets meer groente. Al met al zag het er karig uit, dus gevraagd of er nog garnering (gebakken aardappeltjes/salade) zou komen. Niet dus, dus bijbesteld. Toen ik m'n bord leeg had en volgens verwachting inderdaad nog trek had, arriveerde de patat in een bordje (standaard patatjes, net iets te kort in het vet gelegen, jammer) en een bordje met saaie salade, met te weinig dressing. Zouden ze nu naar een goede standaard links uitgeserveerd hebben, het water netjes uitgeschonken hebben (en trouwens niet de fles weggehaald hebben toen er nog een half glas inzat), etc., dan zou er inderdaad naar mijn mening geen bijgerechten hoeven, en zou ik het nouveau quisine noemen (weinig voor veel geld). Nu werden we aangesproken en geserveerd als in een brasserie/eetcafe, dan verwacht ik wel bijgerechten. De bediening was wel vriendelijk, daar niet van, maar sloeg verkeerd aan op de kassa. Driegangen zou 29,50 kosten, had ze niet gedaan, dus 11 euro te veel, later teruggehaald. Het bordje laffe salade werd aangeslagen als bordje patat, zodat er twee bordjes patat op de bon stonden voor € 10 euro!! Nog niet zo vaak zoveel betaald voor zulke slechte patat en salade. Dat was zeker jammer, want niet voor herhaling vatbaar, terwijl het nagerecht wel origineel en erg lekker was (walnoten kokos taart met sinasappelijs). Het verdient aanbeveling om je bon goed te controleren en goed te overleggen over wat je wilt eten.

5,9
  3. Yildiz's profielfoto
    Yildiz heeft een recensie geschreven voor De Rede van Dronten

We komen hier vaak. Onvermijdelijk als je in bezit bent van kinderen en niet te vaak te ver kunt reizen. Goede kaart, voor elk moment wel wat, behalve veel keuze voor bij de koffie. Wel goed om te borrelen, lunchen en/of dineren! Altijd wel wat speelgoed voor kinderen, en aanpassingen van het menu kunnen ook prima (ivm voorkeur/allergie etc). Goede prijs-kwaliteit, prima sfeer, prima bediening. Reserveren in weekenden/hoogseizoen is wel handig, het zit vaak vol (en niet voor niks)!

4. Yildiz's profielfoto
    Yildiz heeft een recensie geschreven voor 't Dijkhuysje

Nieuwe eigenaren, ik vond het wat tegenvallen. Op zich leuke bedoelingen, maar te duur en chagrijnige bediening toen wij er waren. Slechte kaart voor 'tussendoor', te weinig mogelijk.

5,7
  5. Yildiz's profielfoto
    Yildiz heeft een recensie geschreven voor Herberg de Waard van Ternaard

Wat jammer dat we zo ver weg wonen. Dan moeten we wel blijven slapen in de herberg! Mijn absolute favoriet! Alles komt uit de streek, een goed diner duurt de hele avond en dan zit je precies goed qua vulling, compleet tevreden en rozig van de sfeervolle ambiance en het perfecte eten rol je dan je bedje in. Uitleg (van links naar rechts eten want.... of hier zit.... in) is uiterst vriendelijk, aardige mensen, heerlijk eten.

6. Yildiz's profielfoto
    Yildiz heeft een recensie geschreven voor Sandwich Bar 68

Vriendelijke staf, uitstekende hulp, gezellig en altijd in voor praatje. Heerlijk eten! Afiyet Olsun! (Eet smakelijk in het Turks) arkadas (vriend)!