• Lid sinds 24 februari 2011

El Bando

Assen

Yet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yet's profielfoto
    Yet heeft een recensie geschreven voor El Bando
    Steakhouse Assen

2 weken geleden belandden we voor het eerst bij El Bando en direct voelden we ons welkom. Onze jassen werden opgehangen en de serveerster heeft werkelijk alles gedaan om het ons naar de zin te maken.

We kozen voor een "mixed grill" voor 2 personen en dat werd geserveerd op een soort minibarbecue zodat het vlees warm bleef. Het vlees was werkelijk perfect gegrilld.

Ook de friet was heel lekker; zo lekker dat we een tweede portie besteld hebben :)

Thuisgekomen vonden we een bon voor een tweede hoofdgerecht gratis en wat doe je dan?

Je gaat gewoon nog een keertje naar El Bando, al is het pas 2 weken geleden dat je er was. Wederom die supervriendelijke ontvangst en een serveerster die zich in alle bochten wringt om het je naar de zin te maken (en dat af en toe nog komt checken ook). De serveerster van de vorige keer kwam nog even langs omdat ze ons herkende :-))

Alle lof voor de bediening en de kwaliteit van het eten. De combinatie van appelcompote en aardbeien had ik zelf nooit bedacht maar was heerlijk (van het saladebuffet).

Jammer dat een beetje stokbrood met kruidenboter of een klein beetje saus niet inclusief is, maar prominent op de rekening staat.

Enfin, voor ons een aanrader om terug te komen!