• Lid sinds 10 mei 2017

Juliana Plaza

Braadstaal

Wicked Wines

Den Haag

Yaan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor Juliana Plaza

Meest uitgebreide buffet wat ik ooit ergens heb gezien. Eten was heerlijk en ook het restaurant zelf is prachtig. Zeker geen standaard restaurant door de sfeervolle ambiance. Aardige eigenaar en bediening. Het is een nieuwe culinaire belevenis in Den Haag dus de moeite waard om keer voor om te rijden.

2. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor Wicked Wines
    Internationaal Den Haag

Mijn tafelgenoot had een Heerlijk arrangement geboekt bij dit restaurant. Ben hier vaker geweest maar dit arrangement viel tegen. De selectie van verschillende voorgerechten was heerlijk. Zeewolf was flauw, evenals het groente bedje. Zonde. Desert was goed, erg lekker zelfs. Al met al een positieve ervaring maar puntjes moeten op de i worden gezet wat betreft dit arrangement. Het is dat ik hier een paar keer eerder heerlijk heb gegeten daarom kom ik nog graag terug.

3. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor New York

Yaan

Door een boottocht heb ik dit plekje ontdekt. Heb op een zonnige middag hier op het terras gezeten en heerlijk gegeten. Leuke tent, aardige bediening, lekker eten. Gewoon top.

4. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor 't Klauterwoud

Yaan

Spareribs waren mals en goed gekruid. Leuke familie plek, aanrader.

5. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor Le Courage

Yaan

Dit is leuke plek om te eten en de moeite waard om een keer te bezoeken. De mensen die er werken zijn ontzettend attent, we werden erg hartelijk ontvangen. Het eten is ook goed. Goede porties en erg smaakvol, gewoon goed! Wij hebben een leuke middag gehad in Maastricht.

6. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor Alexander
    Internationaal Den Haag

Yaan

Ik heb hier vorige maand gegeten. Het was geweldig, wij hadden via eet.nu gebruik gemaakt van de deal, het eten was overheerlijk. De ossenhaas was perfect!! Hele aardige mensen die er werken, gastvrijheid waar de meeste restaurants nog van kunnen leren. Wij waren met z'n tweeën en we hebben een erg leuke avond gehad. Ik kom hier zeker terug!!

7. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Yaan

Heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak na een gezellig dagje winkelen in Breda. Leuke spijs en bierkaart. Voor herhaling vatbaar!!

8. Yaan's profielfoto
    Yaan heeft een recensie geschreven voor Braadstaal

Yaan

Ik heb een tijdje geleden gegeten bij Braadstaal en ik moet zeggen dat ik zelden zo SLECHT heb gegeten. De bediening was ronduit arrogant. Toen ik aangaf dat ik de ananas in rum niet lekker vond en mijn mede tafelgenoten ook niet, werd ik afgesnauwd. Wijnen zijn oké maar erg over priced als je je bedenkt dat de wijnen ook in de Albert Heijn schappen liggen. Als je een gezellig avondje uit wilt en lekker wilt eten dan moet je hier NIET naartoe gaan. Ik kom hier nooit meer!

1,9