• Lid sinds 22 juli 2011

Beoordelingen

1. De Zoete Kers

Drunen
Nieuwe recensie

Wouter Roodbeen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Wouter Roodbeen's profielfoto
    Wouter Roodbeen heeft gereageerd op een recensie van De Zoete Kers

Mooie cijfers, maar kneuterig vind ik echt niet kunnen. U uw mening, ik de mijne. Wij krijgen van links tot recht complimenten over onze nieuwe inventaris en u vindt het kneuterig, dat vind ik nu kneuterig.

2. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Hanneke,

Goed te horen dat alles naar wens is geweest, alleen jammer dat u mij niet vriendelijk vond. Als u me kent dat zult u merken dat er met mij voldoende te lachen valt. Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijk groet,

3. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Brigitte,

Bedankt voor uw fijne recensie en mooie beoordeling. Graag zien we u weer een volgende keer in ons restaurant.

4. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Ger,

Helaas vond u het te druk bij ons. Wij vinden het heel fijn als het druk is. Helaas kloppen uw getallen niet, de ruimte is groter en er zaten minder gasten. Wij kunnen van te voren onze gasten niet screenen, het kan dus gebeuren dat er luidruchtige gasten in het restaurant zitten, maar dat geldt voor elk restaurant. Wij vinden het uiteraard heel fijn dat u wel lekker gegeten heeft en dat de service wel goed was, evenals de prijs. Ik ben van mening dat wij vrij veel ruimte per gast geven, zeker gezien de prijs die wij hanteren. Hopelijk zien we u een volgende keer weer in ons restaurant en is er dan voor u geen grote groep. Volgens mij heeft u al vaker bij ons gedineerd en was u vol lof, dus hopelijk de volgende keer weer.

5. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste Mark,

Wat een mooie en fijne recensie. Heel goed te horen dat het allemaal naar wens was. De gegaarde kalkoendijen als voorgerecht is ook mijn favoriet. Graag zien we u beide of met andere gasten graag een volgende keer.

6. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste Michael,

Bedankt voor uw recensie. Onze formule is inderdaad heel leuk, 3 gangen voor € 27,50 en een flinke keuze. De complimenten worden zeker doorgegeven. Graag tot een volgende keer.

7. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Van de Wiel,

Bedankt voor uw mooie recensie. Het "menu surprise" is zeker een leuk menu voor de avond. Goed te horen dat het personeel zich voorbeeldig heeft gedragen tijdens Dodenherdenking. Ik zal het compliment zeker overbrengen. Tot een volgende keer in ons restaurant.

8. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste Youri,

Bedankt voor uw mooie recensie. We bereiden de lamsschenkel helemaal zelf. Uren lang in de oven gegaard, zodat deze ook heel gaar is en zoals u zegt, van het bot afvalt. Graag ontvangen wij u weer een volgende keer in ons restaurant.

9. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste Nanda,

Heel erg bedankt voor uw recensie, dit hadden we even nodig. Gasten die de Tournedos op waarde waarderen. Graag zien we u weer een volgende keer.

10. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw/mijnheer,

Jammer dat het u niet kon bekoren. Dat de chef kok niet naar tafel wilde was omdat hij uw klacht over de biefstuk totaal ongegrond vond. Hij wilde geen toestand in het restaurant. U wilde de biefstuk medium en die kreeg u. U heeft zelfs een nieuwe gekregen. De likeur is huisgemaakt, iets anders dan kant en klaar, iets anders dan het gewone. Helaas niet aan u besteed. Tijdens u verblijf had u het constant over de slechte horeca in Drunen, wij kunnen dus ook in uw rijtje. Jammer dat u niet heeft opgemerkt dat u de bijbetaling van de zeetong niet heeft betaald. Een meevaller voor u. Hopelijk vindt een restaurant die u wel kunt bekoren.

11. Wouter Roodbeen's profielfoto
    Wouter Roodbeen vindt de recensie door Ad voor De Zoete Kers leuk

Blijft een prima adres waarvan de formule niet gaat vervelen. We (6 personen) hebben weer een leuke avond gehad met lekker eten. De bediening is vlot en attent. Knap dat men voor deze prijs dit kan presteren,

12. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste heer Ad,

Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het altijd heel fijn te horen dat gasten het naar hun zin hebben bij ons. Graag zien we u een volgende keer weer.

13. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw en meneer Nekkers,

Bedankt voor uw mooie recensie. Wij vinden het heel fijn dat u de moeite heeft genomen om zo'n mooi stukje te schrijven. De volgende keer zullen we u weer graag ontvangen.

14. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Lisjak,

Bedankt voor uw mooie recensie. Wij vinden het heel prettig als wij tevreden gasten hebben en al helemaal als zij het ook met andere willen delen.

15. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Marie-Jose,

Bedankt voor uw mooie recensie en wij zien u graag spoedig in ons restaurant met de nieuwe menukaart maart-april.

16. Wouter Roodbeen's profielfoto

Beste mevrouw Brok,

Bedankt voor uw recensie, fijn dat we het u naar uw gezin hebben gemaakt. Tot een volgende bezoek.

17. Wouter Roodbeen's profielfoto

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie recensie en we hopen u weer spoedig te mogen ontvangen.

Wouter Roodbeen en Joost van Leeuwen

Meer activiteiten