• Lid sinds 1 juni 2010

De Weme

Borger

Cafetaria Borger

Borger

Wittegeit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Tasty Samos

Soort van afhaalgriek met daarbij wat tafeltjes. Geen restaurantbeleving.
    Bediening jong en onervaren. Wel vriendelijk.
    Menukaart heel beperkt en daarbij waren er ook nog gerechten uitverkocht.
    Eten had weinig smaak. Verder wel oke en vers.

2. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor De Weme
    Lunchroom Borger

Helaas niet kunnen reserveren. Er had best een tafeltje vrij gemaakt kunnen worden (er was nog niemand in het restaurant) maar we mochten buiten zitten. Vriendelijke bediening. Alles verloopt volgens protocol: eerst de drank opnemen, dan de menukaart, dan de bestelling opnemen. Ook als je je keuze al gemaakt hebt, wordt alles volgens protocol uitgevoerd. Een beetje losser mag wel.
    Blij verrast door het eten dat vrij snel opgediend werd. Snitzel en varkenshaas waren prima bereid en de bijgerechten waren ook goed (behalve de friet want die was half rauw).

6,3
  3. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Borger

Wat een aanfluiting. 4 dooie dienders staan achter de balie en er kan nog geen goedendag af. Op de vraag of er een tafeltje vrij is om wat te eten, geen antwoord. Dan maar bestellen en meenemen naar huis. Blijkt de halve zaak helemaal daar niet zit om te eten maar zit te wachten op hun bestellingen. Hoezo gastvrij? Dan maak je toch een tafeltje vrij, of je zegt dat je er zo kan zitten?
    Slecht eten. Niet goed gefrituurd en slechte kwaliteit vlees. Veel te vet ook.
    Als je zin hebt in een kater dan kun je daar terecht. Ik zou lekker thuis blijven.

4. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor IJzeren Man Strandhuys

Mooi terras en mooi gelegen aan de IJzeren Man.
    We hadden soep en een broodje en een Griekse salade besteld.
    Eerst werd de salade en het broodje geserveerd. Daarna de soep. Toch wel een klassieke misser.
    De tomatensoep smaakte naar tomatenpuree, onze lepels bleven er rechtop in staan.
    Het broodje was niet lekker krokant afgebakken. Carpaccio wel oke.
    De Griekse salade had een topping van balsamicoazijn. Had dit niet verwacht bij een Griekse salade en zou het ook niet besteld hebben want ik hou niet van balsamico.
    Bediening was vriendelijk en correct. Reageerde alleen niet adequaat op onze opmerkingen.

2,8
  5. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit vindt De Knabbelaar leuk

Wittegeit

6. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit vindt de recensie door Wittegeit voor Rhodos leuk

Vriendelijke ontvangst door een vriendelijke eigenaar. Het eten smaakte prima, hoewel sommige niet alles goed op smaak was (soms teveel gekruid en soms te flauw). De bediening was heel wisselend. Vriendelijke eigenaar en enkele vriendelijke dames, maar ook een jonge dame die bijzonder bitcherig en onvriendelijk richting gasten is zodra de baas niet kijkt. Soms zelfs ronduit onbeschoft door een vraag te stellen en meteen weg te lopen. Jammer want hierdoor gaan we waarschijnlijk niet meer terug komen.

7. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Eetcafé ’t Nekkermenneke

Mooi terras en prachtig sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Eten is eenvoudig maar goed van smaak. Prima gegeten.

8. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Nagoya

Ontvangst door hysterisch personeel met mondkapjes. Blijkbaar was het gevaarlijk om vriendelijk te zijn. Personeel is ronduit onbeschoft. Sushi matig. Grillgerechten wel oke.

9. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Bij Ons

Leuke sfeer op het terras. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten: tomatensoep met carpacciowrap en groetjes. Alles smaakte prima. Voor herhaling vatbaar!

10. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Imroz

Man van de bediening spreekt slechts enkele woorden Nederlands. Diverse gasten hadden een dinerbuffet geboekt en vooraf betaald maar dit was niet beschikbaar, ze moesten maar wat van de tapaskaart kiezen want dit zou volgens de bediening precies hetzelfde zijn. De bestellingen werden vlot uitgeserveerd. Eten was weinig gekruid en lauw. Friet was ook lauw en veel te zout. Geen sfeervol restaurant, ik kan het niet aanraden.

11. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Railroad Steakhouse

Gezellig ingericht restaurant en supervriendelijke bediening. Het eten smaakte meer dan goed. We hadden een palet met voorgerechtjes besteld voor 2 personen en een schnitzel + mixed grill als hoofdgerecht. De schnitzel had net iets meer op smaak mogen zijn maar was verder prima gebakken en vers. Sauzen zijn ook heel lekker. Wij mochten zelf aangeven of we warme groenten bij ons hoofdgerecht wilden, dit voorkomt verspilling en is naar mijn idee een goede zaak. Heel tevreden over het eten en de bediening. Na afloop nog een leuke hapjesplank gekocht. Bedankt voor de leuke avond!

12. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Diepen

De bediening is jong en soms wat onhandig, maar ze doen wel goed hun best en zijn vriendelijk. Lunch smaakte prima. Gerechten worden ook vlot geserveerd, ook als het drukker is op het terras.

13. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor De Malle Jan

Vriendelijke en vlotte bediening. We bestelden 2 koppen soep (smaakte prima) en daarbij een tosti en een broodje carpaccio. De tosti werd bijna koud geserveerd. Toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik 'm 5 minuten later warm terug, goed opgelost zo. Allebei 2 frisdranken erbij besteld. De rekening van meer dan 40 euro was niet in verhouding. Eten smaakte best oke maar ruim 40 euro voor een eenvoudige lunch is echt tooooooo much!

14. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit vindt De Malle Jan niet leuk

Wittegeit

15. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Rhodos

16. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor 't Schuitje

Mooi terras en vriendelijke bediening. De meeste gerechtjes smaakten prima. Prijs/kwaliteit is wel een beetje mager. De porties zijn erg klein en daardoor relatief duur. Ik had de bestelde inktvisringen laten staan, deze kwamen duidelijk uit de vriezer en waren zo droog als gort met daar overheen een vaag sausje. Er werd verteld dat het probleem bekend was en dat er een alternatief gezocht wordt. Beetje jammer om het dan wel vol op de rekening te zetten als je weet dat de kwaliteit bagger is. Gemiste kans, door dit soort klantonvriendelijke acties ga ik voortaan ergens anders heen.

17. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Strandclub Zee

Mooie strandtent met genoeg mogelijkheden om binnen of buiten te zitten. De bediening is jong en nog niet bekwaam maar wel vriendelijk. Het eten (een luxe ontbijt) smaakte goed. Het duurde wel lang voordat onze bestelling uitgeserveerd werd. Met wat meer ervaren personeel en wat meer snelheid in de keuken zou het nog beter zijn.

18. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Dimitra

Het pand doet vanaf de buitenkant een beetje somber aan, maar eenmaal binnen ziet het er prima uit. De bediening is een geoliede machine: vlot, correct en vriendelijk. Het eten is prima. We hadden allebei een menu besteld en dit smaakte voortreffelijk. Porties zijn ook ruim voldoende. Een aanrader, wij komen zeker terug!

19. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor La Payuca

Afgelopen weekend voor het eerst gegeten bij La Payuca. Ontvangst was correct maar niet hartelijk, net zoals de bediening. Het voorgerecht viel heel erg tegen. Ik had inktvisringen besteld en kreeg 6 ringetjes geserveerd op een groot boord (niet aangemaakte, dus droge) sla. Ik had geen salade besteld. Hoofdgerecht (tournedos) was goed bereid en de saus was ook goed. Bijgerechten zijn fantasieloos: diepvriesribbelfriet en een bakje Griekse salade. Een toetje hebben we niet meer genomen. Na alle lovende recensies vond ik het best wel tegenvallen.

5,7
  20. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Het Wekeromse Witte Paard

Vriendelijke bediening en prima eten. Werd ook snel na bestelling geserveerd. Borden waren netjes opgemaakt en porties waren ruim.

Wel jammer dat er binnen honden toegelaten worden. Ik vind dat persoonlijk niet fris. Bovendien is het storend dat gasten een zak met hondenbrokken op de eettafel leggen (ze ruiken dat zelf waarschijnlijk niet omdat ze een hond hebben) en de hond tijdens de maaltijd constant laten schooien om brokken waarbij hij met zijn poten de tafelpoten en het tafelblad raakt. Dit zou je als eigenaar niet moeten willen.

21. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Bodega Manolitos

Ik had een kadobon gekregen van mijn lieve collega's en deze hebben we besteed bij Manolitos. Wat een gezellig tentje is dit en wat een leuk personeel! Ondanks dat we elkaar nog nooit eerder ontmoet hadden, werden we ontvangen alsof we er al jaren kwamen. Er is genoeg keuze aan tapas en alles wat we besteld hadden smaakte perfect en werd vlot geserveerd.
    Als ik 1 verbeterpuntje mag noemen: de menukaart op de website klopt niet meer, misschien kan deze een update krijgen.
    Verder niets dan lof, we hebben een superleuke avond gehad en prima gegeten!

22. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Gastvrije ontvangst en een mooi pand met een leuk terrasje waar je de drukte rond het station vanaf een afstandje kunt bewonderen. Bediening is super vriendelijk en heel attent. Voorgerechten (pikilia en Griekse salade) smaakten voortreffelijk. Hoofdgerechten (mix schotels met souvlaki en gyros) ook prima. Lekker gekruid en precies goed gegrild. Porties ook prima. Prima eten voor een zeer nette prijs!

23. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Fabel's
    Nederlands Arnhem

Wat een aanfluiting. We wilden op het terras even koffie drinken. Het duurde 20 minuten voordat we 2 bakjes koffie in ontvangst konden nemen. Het toilet is alleen bereikbaar via een smalle trap en dan is er 1 damestoilet voor een vol terras. Het afrekenen verliep ook moeizaam. 3 Keer om de rekening gevraagd en toen we er genoeg van hadden en weg wilden gaan kwam daar toch ineens de rekening. Om het verhaal af te maken gooide de serveerster nog een scheut koffiemelk over ons heen, zonder sorry of zonder aanbod om even een doekje te pakken.

24. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor De 3 Heeren

Tijdens het Hemelvaartsweekend zijn we hier 3 keer aangeschoven. 2 keer voor de lunch: het duurde lang voordat het eten geserveerd werd (volgens de bediening was er een tekort aan personeel en hadden ze de grote drukte niet voorzien) maar de kwaliteit maakte veel goed. Bediening was ook heel vriendelijk.
    Ook nog een keer geprobeerd om de avondmaaltijd te gebruiken maar we kregen meteen al een waarschuwing dat de wachttijd meer dan een uur was. Dat werd ons te gortig. Personeel inplannen is een vak apart en soms kan het mis gaan, zeker bij onverwachte drukte. Maar een Hemelvaartsweekend met geweldig weer staat garant voor drukte, als eigenaar zou je dat moeten weten. Leermoment. We komen nog wel een keer terug.

6,7
  25. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Wij komen al meerdere jaren bij dit restaurant en tot een paar maanden geleden zou ik dit restaurant zeker met een 8 beoordeeld hebben. Echter sinds een paar maanden hebben ze een nieuwe kaart en ook een nieuwe policy. De prijzen zijn ongeveer gelijk gebleven maar de porties zijn gehalveerd. Kwaliteit is nog steeds oke en de bediening is altijd goed. Maar met honger naar huis is niet de bedoeling, zeker niet bij een Griek. Dus bij deze een verzoek: graag weer nette porties zoals voorheen!

26. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Vuur en Vlam

Sfeervol restaurant en vriendelijke, attente bediening. Van een grillrestaurant mag je verwachten dat ze verstand hebben van een goed stuk vlees. De voorgerechten waren redelijk in orde, maar de hoofdgerechten waren dit niet. De varkenshaasspies heeft een vieze marinade en is totaal niet op smaak. De spareribs zijn niet ontvliesd waardoor er een lap vet vel aan de binnenzijde zit. Wat een afknapper. Bij navragen werd gezegd dat de spareribs altijd ontvliesd werden. Men weet duidelijk niet wat dit inhoudt, gezien het vieze vette vel op mijn bord.
    Toetje was lekker. Jammer van de onwetendheid want de wil om er wat van te maken lijkt er wel te zijn.

4,7
  27. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor De Kokse Hoeve

Zelden eten op met zo weinig smaak. Zowel voor- hoofd- als nagerecht misten smaak. Matige bijgerechten (beetje magnetrongroenten en droge sla zonder dressing). Bovendien erg kleine porties.

4,1
  28. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Boscafé 't Rimpelt

De ontvangst is vriendelijk en de bediening is vlot en niet al te formeel. Weet precies de juiste toon aan te slaan. De menukaart is niet al te uitgebreid maar er staat voor ieder wel wat wils op.

Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren prima op smaak. Porties zijn precies groot genoeg. Bijgerechten ook prima.

Kleine kanttekening: buiten de kaart om wordt ook een voor- en hoofdgerecht aangeboden. Dit was 2 keer exact hetzelfde. Prijs van hoofdgerecht staat nergens genoemd maar ligt te hoog. Volgende keer vraag ik daar eerst even na. IJscoupes zijn oke maar niet bijzonder, gewoon een toetje.

Verder prima gegeten en goed tevreden over bediening!

29. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Il Tavolino

Deze week 2 keer buiten in de tuin gegeten. De eerste keer was het eten en de bediening goed. Wel erg rumoerig met spelende kinderen in de zandbak en vooral met luidruchtige ouders die hun kroost tot de orde willen roepen maar niet de moeite nemen om even op te staan. Hier kan het restaurant uiteraard niets aan doen.
    Gisteren hier nogmaals gegeten en het voorgerecht (carpaccio) was goed in orde. Het hoofdgerecht (kalfsfilet) was dusdanig taai dat het nauwelijks met een steakmes te snijden was, laat staan te eten. De jongedame van de bediening vroeg of het smaakte en zag mijn meer dan halfvolle bord. Toen ik antwoordde dat de smaak in orde was, maar dat het vlees zo taai was dat het niet te eten was, riep ze 'oh echt???', pakte mijn bord en ging ermee naar de keuken. Ik was nog even in de veronderstelling dat er iets gedaan zou worden, maar helaas. Mijn bord was ik kwijt (heb nog net wat frietjes uit het bakje weg kunnen grissen) en is ook niet meer terug gekomen. Vanuit de tuin konden we zo de keuken in kijken en de klacht lijkt ook helemaal niet doorgegeven te zijn. Het gerecht was ook gewoon gefaktureerd en tijdens het afrekenen werd er ook met geen woord over gesproken. Jammer, want als dit niet gebeurd was, of als het netjes opgelost was, dan was dit best een aardige recensie geworden.

3,9
  30. Wittegeit's profielfoto
    Wittegeit heeft een recensie geschreven voor Het Oude Tramstation

De bediening is netjes, vriendelijk en attent.
    Het eten is middelmatig. Een klef stuk stokbrood in een papieren zakje vooraf. Daarna een schnitzel waar niks mis mee is, maar die ook geen enkele meerwaarde geeft. Sausjes uit een emmertje, steakhousefrites die niet zelf voorgebakken zijn, een bakje appelmoes uit een potje. Er is niks mis mee, maar dit kan ik thuis ook op tafel zetten.
    De formule lijkt vooral rumoerig publiek aan te trekken. Rustig je schnitzel eten is er echt niet bij, de gasten overstemmen je aan alle kanten.

Meer updates