• Lid sinds 11 december 2011

De Bras

Terschelling West

Grand Café De Stedemaagd

Enkhuizen

Wim heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Bras

Bij deze nieuwe aanwinst wilden wij graag eens gaan eten. De entourage is fraai en nodigt uit om naar binnen te gaan.
    Bij binnenkomst werden we genegeerd wat kan gebeuren maar geen goede start is. Het werd daarna helaas niet beter. We hebben werkelijk geen bestelling gedaan zonder zwaaien en hopen dat iemand ons durfde aan te kijken.
    Daarbij werd na lang wachten verteld dat het druk was. Kan gebeuren maar dit leek meer therapeutisch voor de bediende dan om ons gerust te stellen.
    Diverse gasten zagen wij voortijdig vertrekken maar wij hielden vol.
    Een goede reden om vol te houden, zat m in de kwaliteit van het eten. Dit was namelijk uitstekend!
    Heel jammer dat de bediening niet aansloot bij de kwaliteit van het restaurant. Hopen dat dit beter wordt want het is in potentie een absolute aanrader.

2. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Stedemaagd

Het eten is hier vrij duur. Alle gerechten worden apart berekend dus bijvoorbeeld een tonijn steak wordt los op je bord geserveerd. Daarnaast kun je dan nog bijvoorbeeld wat sla of je patatje bestellen (waar zijn de gekookte aardappels of desnoods rijst of pasta?).
    De bediening vond plaats door studenten, die er ronduit een potje van maakten. Vlak na het serveren van onze drankjes komt er doodleuk iemand een (niet bestelde) fles openmaken aan onze tafel "zo de wijn". Daarna de verkeerde gerechten bij de verkeerde tafels etcetera.
    Ze hadden geen idee.
    Sfeer is wel goed, eten redelijk maar relatief duur.

5,5