Activiteiten van Wim

1. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor SALT
    Internationaal Terherne

Beste mensen, LET OP WAT U EET!
    Wij komen al enige jaren bij dit restaurant (vorige eigenaar) en was altijd goed.
    Nu zijn we op 4 augustus geweest bij de nieuwe eigenaar en hebben daar een zeer onsmakelijke ervaring gehad.
    Ik had als voorgerecht een Vis duo besteld, met paling en gerookte zalm met aardappelsalade, Prijs €13,50.
    Heb eerst de aardappelsalade opgegeten, was niets mis mee maar past mijns inziens niet bij een vis duo, daarna de reepjes paling, ook goed. Maar de zalm had ik direct al mijn bedenkingen over. Was in een torentje opgerold en zag er gelig uit.
    Heb de zalm uitgerold tot 2 dunne plakken en zag toen tot mijn ontsteltenis dat de ene plak voor 1 derde bruin was en de andere voor 1 vierde.
    De serveerster er bij en haar gezegd dat ik de zalm wel erg onfris vond, zij ook. Zij met het bord naar de keuken en kwam enige minuten later weer terug met de mededeling dat het toch echt verse zalm was! Ja WAS klopt vast wel. Ze hebben dan nog wel het fatsoen gehad om het van de rekening te halen maar bij thuiskomst stak er bij mij toch wel enige woede op omdat ik op internet dit nagezocht heb en er bij wikipedia toch echt staat dat als de zalm bruin is deze echt bedorven is!
    Ik had nu dus gewoon met een voedselvergiftiging kunnen zitten.
    Ik vind dit gewoon abnormaal, temeer, omdat een stel net na ons ook de vis duo wou bestellen en toen gezegd werd dat deze op was…
    Ik ben hier nu zo boos over dat ik ook nog voornemens ben om contact op te nemen met de voedsel en waren autoriteit.
    Dus WEET WAT U EET.

2. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Brasil
    Nederlands Callantsoog

Toen we in het hoogseizoen na het krijgen van onze drankjes vroegen of we ook wat konden eten zei de bediening: Ja natuurlijk.
    Toen we 15/20 minuten later haar de bestelling door wilden geven zei ze: Dat gaat niet meer het is 9 uur geweest.

4,7
  3. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Foyer

Leuke inrichting,leuk terras en daar is ook alles mee gezegd na vele bezoeken aan dit restaurant.