• Lid sinds 16 november 2012
Van restaurant:

1. De Appelhof

Zevenhuizen Groningen

wim van dellen heeft nog geen foto toegevoegd

1. wim van dellen's profielfoto

Hallo Willem,
    Jammer dat je dit niet kenbaar hebt gemaakt aan ons toe je bij ons was en dat het via deze weg je teleurstellende ervaring gedeeld moet worden, op de kaart staat duidelijk omschreven wat je mag verwachten en daar staat geen spek op.
    Graag willen wij het goed maken met u en kunt u geld terug krijgen van ons, kom morgen maar langs.
    Vriendelijke Groet, Jan Willems

2. wim van dellen's profielfoto

Hallo Michael,
    We vinden het heel jammer dat je niet kenbaar hebt gemaakt dat je de kwaliteit van onze friet niet goed vind, als er een klacht is lossen wij dit altijd op. Als je had gebeld dat je slappe en zoute friet van ons hebt gehad hadden wij nieuwe gemaakt voor jou en dit bij jou thuis komen bezorgen.
    Vriendelijke Groet, Jan en Alida

3. wim van dellen's profielfoto
    Jan Willems
    Van restaurant

Hallo Peter,
    Ons excuus dat je dit bij ons bedrijf hebt mee gemaakt maar wij vinden het heel jammer dat je niet direct tegen ons zelf het verteld dat de producten die wij bij jullie op tafel zetten niet naar wens waren,wij lossen altijd alles op met onze gasten die niet tevreden zijn door hun een nieuw product aan te bieden.
    Vriendelijke Groet, Jan Willems

4. wim van dellen's profielfoto
    Jan Willems
    Van restaurant

Hallo Diederik, als je ons een hamburger besteld krijg je een elite burger uit de frituur net als bij heel veel andere cafetaria's wil je een 100% rundvlees burger van de bakplaat dan moet je bij ons een BlakervelderBurger bestellen.

5. wim van dellen's profielfoto
    wim van dellen heeft De Appelhof toegevoegd als favoriet restaurant