• Lid sinds 25 augustus 2018

Eterij 't Nieuwscafe

Diever
  2. Eterij 't Nieuwscafe

Diever

Wim Leppers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wim Leppers's profielfoto
    Wim Leppers heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Bij het reserveren vroegen ze of we kwamen voor Shakespeare, omdat dan de tijd (tegen 19.00 uur) wel erg krap was om ook nog rustig te kunnen eten, zeer attent vond ik dat. Prima gegeten van de "Drentsche" menukaart met een knipoog naar vroegere tijden. Zelfs bruine bonen met een speklap op de kaart. Fantastisch. Vooraf de Zalmsalade besteld. Lekker fis, prima gerookte zalm en knapperige verse sla er onder met kruidenkaas en vers brood. Als hoofdgerecht de kippenlevertjes met ui en paprika. Deze werd geserveerd met warme groente (Kool met kerrie) een gemengde sla (komkommer, tomaat, sla, gekookt eitje en dressing), patat en huisgemaakte appel compote. Was dit niet genoeg dan kon dat zeker bij gebracht worden. Na enige tijd werd er keurig gevraagd of alles naar wens was en of het genoeg was. Nagerecht ook keuze genoeg en met nog een kopje koffie de maaltijd afgesloten. Wij waren zeer tevreden en ook om ons heen hoorden we positieve geluiden.

2. Wim Leppers's profielfoto
    Wim Leppers vindt Eterij 't Nieuwscafe leuk

Wim Leppers

3. Wim Leppers's profielfoto
    Wim Leppers heeft gereageerd op een recensie van Eterij 't Nieuwscafe

Zo jammer dat deze mensen dan niet even van te voren vragen wat de aardbeienbol is. We komen al jaren bij het Nieuwscafé en wat ons op valt is dat er ruim wordt uitgelegd wat de aardbeienbol, de lentebol, de winterbol is en dat als je even vraagt wat die dan kost dat ook wordt verteld. Op het bord staat absoluut niet dat dat het een aanbieding is maar staat : vandaag lentebol, of aardbeienbol al naar gelang het seizoen of welk fruit er momenteel is. Misschien even vragen als je iets niet weet in plaats van aannemen dat iets is zoals jij denkt wat is iets inhoudt en als je iets niet bevalt maak dat dan meteen bekend zodat ze direct kunnen reageren.