• Lid sinds 27 juni 2014

Caldo e Freddo

Doesburg

PRIMA

Nunspeet

Wim en Pleuny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wim en Pleuny's profielfoto
    Wim en Pleuny vindt Kasteel Engelenburg leuk

Wim en Pleuny

2. Wim en Pleuny's profielfoto
    Wim en Pleuny heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Op een rustige donderdag gegeten bij Caldo e Freddo. Mosterdsoep was heerlijk. Daarna tonijn en eendenborst. De eerste iets te ver doorbakken, de tweede klein en net niet helemaal zoals je een eendenborst graag op je bord ziet. Tiramisu was klein, creme brulee was heerlijk. Goede wijnen. Kortom: vroeger vonden wij het beter. Zeker geen slecht restaurant maar het kan beter.

3. Wim en Pleuny's profielfoto
    Wim en Pleuny heeft een recensie geschreven voor PRIMA
    Regionaal Nunspeet

We gingen hier dineren met onze gehandicapte zoon (elektrische rolstoel). Er werd direct ruimte gemaakt zodat we een heerlijk plekje hadden. Hij kreeg het kleine beetje extra aandacht dat hij nodig heeft; de rest kan hij zelf. We kozen voor het 3-gangen menu. Vooraf 2x soep en zalm met garnalen. Heerlijk en begeleidt door een goede witte huiswijn. Hoofdgerecht 2x de kalfssucade en ossenhaas. Boterzacht, dat zegt genoeg. Desserts waren eveneens zeer smakelijk: eenvoudig maar met een eigen twist. Sfeervol interieur, lekkere jaren 60 muziek. En de service: een dikke 10. Dat beetje extra aandacht voor onze zoon deed ons goed. Samengevat: dit restaurant is een bezoek meer dan waard.