• Lid sinds 7 maart 2015

1. -

Den Bosch

wim en henny huiskes heeft nog geen foto toegevoegd

1. wim en henny huiskes's profielfoto
    wim en henny huiskes heeft een recensie geschreven voor Delphi

Wij zijn er al een aantal keren geweest. Het is een top restaurant met een vriendelijke bediening en echt heerlijk eten voor een goeie prijs, maar helaas heb ik moeten anuleren vanwege ziekte, maar we gaan er snel weer een keer naar toe.

Groetjes Wim en Henny Huiskes

2. wim en henny huiskes's profielfoto
    wim en henny huiskes schreef:

zoals gewoonlijk was het weer erg gezellig de sfeer is goed en het eten was weer perfect we proberen om toch iedere maand er naar toe te gaan echt een aanrader en het personeel zo vriendelijk echt een toprestautant

3. wim en henny huiskes's profielfoto
    wim en henny huiskes heeft Delphi toegevoegd als favoriet restaurant

Delphi eetgelegenheid gesloten

• Grieks
    • Mediterraans
    Rivierenplein 17 Den Bosch
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. wim en henny huiskes's profielfoto
    wim en henny huiskes heeft een recensie geschreven voor Delphi

Het is een geweldig restaurant, vriendelijk personeel, alles gaat lekker op je gemak. Het eten is perfect en ook niet duur goed betaalbaar. Echt een aanrader. Wij zijn er regelmatig te vinden bij Delphi. Wil je goed eten ga naar Delphi.
    familie huiskes

5. wim en henny huiskes's profielfoto
    wim en henny huiskes heeft een recensie geschreven voor Delphi

We komen regelmatig bij dit restaurant, het is geweldig goed eten, wat je ook probeert. Het is zo smakelijk en het personeel is zo ontzettend vriendelijk, kom je niet vaak meer tegen moet ik zeggen. Echt super. Je zit echt op je gemak en word niet weggejaagd. Wij raden iedereen aan om daar een keer te gaan eten, het is kostbaar en je krijgt echt veel voor je geld. Eten en drinken en service en prijs geven wij een 10 echt zo goed is het daar, ook als je met een groep gaat met familie of vrienden zit je echt heel de avond op je gemak. Een aanrader.