• Lid sinds 20 november 2015

Los Toros

Breda

1. Wim Achterberg's profielfoto
    Wim Achterberg heeft een recensie geschreven voor Lades

Gisteren, vrijdag, gegeten bij Lades. Wellicht dat de drukte het personeel en de keuken dan parten speelt.
    Nauwelijks hadden we besteld, of de "amuse" van hét huis werd opgediend en nog geen tel later het hoofdgerecht. Dit was echt héééél snel. Het eten, Doner Iskender en een Tilapia werden lauw geserveerd, alsof de schotels al even klaar stonden.
    Als je het personeel dan ziet hollen van hot naar her, een manager die druk gebarend hen aanstuurt, je de gerechten belachelijk snel krijgt geserveerd, dan krijg je echt het beeld van een vreetschuur, waar je snel plaats moet maken voor de volgende.
    Tenslotte, wat moet je denken van een bediende die zegt bij het bestellen van Dorade vis, dat je dat niet moet doen omdat die vis hier niet lekker is en je beter Tilapia kunt bestellen, en bij het nagerecht Lades, ons groot gelijk geeft dat we ipv Turkse koffie, vragen om thee en gewone koffie, en zegt dat hij de Turkse koffie ook vies vindt. Geen aanwinst voor je bediening zou ik zo zeggen.

Er zijn echt betere Tukse restaurants in (omgeving van) Breda te vinden

Wim

4,7
  2. Wim Achterberg's profielfoto
    Wim Achterberg heeft een recensie geschreven voor Los Toros
    Zuid-Amerikaans Breda

Donderdagavond 19 november. We komen weer bij Los Toros, en wederom was het eten geweldig. Heerlijke carpaccio en perfect gegrilde steak met toebehoren en een lekker dessert. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en... zoals altijd vriendelijke mensen in de bediening. De koffie die we tenslotte kregen aangeboden moesten we helaas laten staan. We moesten het restaurant snel verlaten in verband met brand. We hopen dat Los Toros spoedig weer wordt herbouwd en we komen dan zeker weer terug.

Wim Achterberg