1. WAARDELOOS.
    Een uur te laat wordt een koude pizza bezorgd.
    Excuus van de bezorger: we hebben maar twee fietsen…

2. Internationaal Almere

Wim

Fish+chips=Iglo, ook al beweert het personeel dat het verse vis in tempuradeeg is. Totaal smakeloos en waterig. Filet geserveerd in draadnet frituurmandje boven op de friet. Met cupje mayo en saus erbij. Eet erg onhandig, maar dit is een populair gebruik in veel horeca. Maar dan € 17.50 moeten aftikken is niet fijn, want niet lekker gegeten.
    Snackbarniveau voor Bistro-prijzen. Jammer!
    Voor Almeerse begrippen een top-lokatie, maar helaas liep alleen de prijs daarmee in de pas.
    Misschien was dit de slechtste keuze van de kaart, maar wij nemen niet nogmaals de gok.

3,7
  3. Hét adres om goede vis te eten voor een redelijke prijs. In ons geval zeebaars en tarbot. De bijlagen, friet en salade mogen wat ons betreft achterwege blijven: deze voegen niets toe en hebben niet het niveau van de vis. Zeeuwse wijn van de Kleine Schorre was een geweldige ontdekking. Plezierige bediening, correct, joviaal en deskundig. Mooi servies, goede opmaak.

4. 10-10-2018 Lunch voor twee. Lunchkaart is beperkt, maar gevarieerd. Gekozen voor Saté met friet en Gehaktballetjes met brood. Beide bleken royaal voorzien van een uitstekende salade van krakend verse groenten.Twee gerechten waar niets op aan te merken valt. Voor de uiterst schappelijke prijs van € 11.25.
    De Sauvignon Blanc is uitstekend en komt in een mooi glas.
    Klein puntje van kritiek: de olie op tafel was een tikje ranzig.
    Aan de inrichting is veel zorg besteed en dan is zo'n sleets systeemplafond jammer. Het terras is heel sfeervol.
    We komen terug als er Veluws wild op de kaart staat!