• Lid sinds 24 september 2015

Olympia

Papendrecht

Delphi

Gouda

Wim heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Olympia

Niet zo fijne ervaring. Zaterdagavond. Gezellig als het druk is in een restaurant, gezellig druk dan... Hier staan de tafels heel dicht op elkaar. Troffen het slecht naast een zeer luidruchtige groep; mensen die niet praatten maar schreeuwden alsof ze op de bouwplaats waren.
    Bediening erg snel, op het gehaaste af... Eten redelijk, maar de frites was - leek het wel - drie keer opnieuw gebakken; verbrand, hard en veel kleine stukjes. Aan het eind daar een opmerking over gemaakt. In plaats van excuses (ik zou me schamen dat ik zoiets opgediend had...) werd alleen gezegd dat we het eerder hadden moeten melden. Maar ik wil helemaal niet over zoiets onbenulligs als een bakje frites dat in elke willekeurige friteskraam 10 keer beter klaargemaakt wordt, moeten reclameren!!!
    Samenvattend: eten redelijk (prijs - kwaliteit), maar totaal geen 'uit-gevoel'.

2. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Gouden Wok

Wim

Mooie locatie. Maar waarom zo weinig sfeer binnen? Ongeïnteresseerde bediening. Liefdeloos bereid en gepresenteerd eten (salade ziet er niet uit). Kwaliteit zeer matig om niet te zeggen slecht. Weinig keuze en zalm smaakte nergens naar. Koffie prima!
    Toiletten zin kennelijk vernieuwd, prima.
    Geen aanrader.

3,7
  3. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Delphi

Zaterdagavond naar Delphi. Had er veel verwachting van, want we hebben er vaak goed en gezellig gegeten. Dat was nu wel anders.

Inrichting veranderd: niksig. Waarom geen Griekse muziek op de achtergrond i.p.v. die overbodige draaitafel + dito bling bling scherm? Tafel plakt. Eten zo op tafel, zelfs geen place mat. Geen opscheplepels.

Hoofdgerecht/schotel redelijk, maar lauw. Bij het afrekenen de verrassing: voor wat stokbrood+ boter mochten we euro 4,50 betalen.

Hinderlijk dat die thuisbezorgers steeds langs lopen, maakt het geheel extra 'goedkoop'.

Nooit meer Delphi voor ons.