• Lid sinds 15 augustus 2011

Waalwijk
  3. 6,9

't Stadscafé

Zaltbommel

wilma van dongen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor Mandarijn
    Aziatisch Waalwijk

Super kwaliteit eten maar behoorlijk prijzig.
    In het nieuwe concept 17 euro betalen voor een kleine portie ossenhaas is behoorlijk. (Stuk of 8 blokjes). 10 Euro voor 2 stokjes sate (hoe verrukkelijk dan ook) is gewoon duur. Evenals 3 euro voor een glas bier.
    Het zou fijn zijn als shared dining ook op warme borden geserveerd werd of warmteplaat. Het koelt erg snel af.
    Kwaliteit super! Prijs kan wel iets minder.

2. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor Wok of King
    Chinees-Indisch Loon op Zand

Een echte vreetschuur, veel voor weinig, opscheppen maar! Aan aandacht voor de gast, gastvrijheid, en correctheid van personeel wordt niet gedacht. Op elkaargepakte tafels, rijen dik voor de bakplaat en wok. Alles onder het motto hoe meer mensen binnen hoe meer verdiensten. Eens maar nooit meer! Bovendien zijn er op dit moment werkzaamheden aan de weg pal voor het restaurant waardoor parkeren bijna niet mogelijk is tenzij je 6 straten verder gaat staan.

3. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor Het Galgenwiel
    Internationaal Waalwijk

Vanmiddag de lunch genuttigd hier. Ruim een half uur moeten wachten op 2 uitsmijters.
    Toen ik daar iemand op aansprak kreeg ik als enige reden dat het druk was.
    Toen ik zei dat ik nog 5 minuten wilde wachten maar niet langer riep ze een andere medewerker en zei n.b.. waar ik bij stond: "zij wil niet langer wachten"Kan me vergissen maar volgens mij ben ik nog altijd "de Klant"en heb ik niet met betreffende medewerker in de klas gezeten. Ook kreeg ik de boodschap dat ze niet iedereen boven aan de lijst konden zetten.
    Uiteindelijk i.d. binnen de 5 minuten onze uitsmijters die letterlijk op het brood gekwakt waren, uitgelopen eieren. Er kon geen enkel excuus af, ook niet toen ik uiteindelijk bij het afrekenen, wat ik zelf aan de bar moest gaan doen trouwens, er nogmaals wat van zei.
    Ben bang dat het Galgenwiel zijn eigen succes gaat overstijgen wat ten koste gaat van de kwaliteit en de klantvriendelijkheid, erg jammer, kwamen hier vaak en graag. Helaas is de liefde nu toch echt over!
    Jammer, jammer Jammer

4. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Met 11 personen vanavond hier tapas gegeten. Kan er heel kort over zijn.
    Super eten, sfeer, kwaliteit, service en gezellig personeel. Was echt een feestje!!!
    En nog bedankt voor het vuurwerk!

5. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heusden

Vandaag met bewoners van onze zorginstelling en begeleiders hier gegeten.
    Super! Voldoende plek voor de rolstoelen, rust en aandacht voor onze bewoners, heerlijk eten en tot slot nog voor iedereen een super leuke attentie.
    Petje af en nogmaals bedankt!

6. wilma van dongen's profielfoto
    wilma van dongen heeft een recensie geschreven voor 't Stadscafé

Wat een tent! Alleen belust op zo veel mogelijk mensen binnen halen, terrasstoelen werden nog net niet op de rijweg gezet!

Bestelde countryfries bij ons drankje werden vergeten, toen de serveerster daarop aangesproken werd kwam het er op neer dat we gewoon pech hadden en wilde ze de bestelling wel opnieuw plaatsen, helaas, drankjes waren al op had geen zin meer. I.d. Lopen de serveersters rond met dienbladen met asbakken en vieze gele totjes om de tafels af te doen.

Heb zelfs daarna nog gebeld naar de manager maar die maakte zich er mee af met de zin: zo doen we het al 15 jaar.

Helaas voor deze leuke plek om een terrasje te doen, want dat is het.