• Lid sinds 15 april 2012

2. 8,2

Wok Sprengenhorst

Wenum-Wiesel
Nieuwe recensie

Wilma Meijer heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Wilma Meijer's profielfoto
    Wilma Meijer heeft een recensie geschreven voor Mangú

Wij hebben een hele goede ervaring met tapas de luxe eten in restaurant Mangu. Het eten was heerlijk, de sfeer erg goed en het personeel legde al het eten goed uit en was erg snel met de bediening. Bij de derde ronde werden we ook erg goed geholpen. Wat we lekker vonden mochten we nog een keer eten en het was weer heerlijk. Team restaurant Mangu: bedankt voor het heerlijke eten en de prima service.

2. Wilma Meijer's profielfoto
    Wilma Meijer heeft een recensie geschreven voor Wok Sprengenhorst

Erg mooi restaurant. Eten ziet er prima en vers uit. Ook de kant en klare gerechten zijn heerlijk, zo ook de voorgerechten en toetjes. Wat een keus! Slush puppy's waren erg waterig, weinig smaak. Voor de rest was er zoveel soorten drank, zowel alcoholisch als non-alcoholisch. Voor ieder wat wils. Voor service een 2 gegeven, omdat er lange wachttijden zijn bij de wok en de tepanyakiplaat en de koks die avond erg onvriendelijk waren. Het bord wordt uit je hand gerukt, het eten wordt bereid en daarna neergegooid zodat het vet over het bord schiet en jou net niet raakt. De dames die er rondliepen waren gelukkig wel erg vriendelijk. Voor de rest niets dan goed te zeggen over dit restaurant.