• Lid sinds 27 oktober 2015

Pura Vida

Deventer

Bender

Renkum

Wilma Dirkx heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilma Dirkx's profielfoto
    Wilma Dirkx heeft een recensie geschreven voor De Zakkendrager

Wij waren hier met een gezelschap van 8 mensen.
    De gereserveerde tafels stond in de serre (konden ze van tevoren niet beloven). Eigenlijk kon de tafel maar voor 2 uur gereserveerd worden, maar omdat wij vanaf verschillende locaties kwamen en elkaar lang niet hadden gezien werd ervan afgeweken.
    Bij het voorgerecht bestellen moest 1 van ons lang op de soep wachten, terwijl er wel al 1 zelfde soep geserveerd was.
    Bij het hoofdgerecht was ik degene die lang moest wachten, mijn man en ik hadden krieltjes besteld i.p.v. friet, deze kwamen niet bij het hoofdgerecht, hier diverse keren naar gevraagd, maar toen wij ons bord leeg hadden kwamen ze ermee, deze geweigerd en ik weet niet of ze wel in rekening zijn gebracht omdat iemand anders de rekening betaalde, ook het nagerecht werd niet bij allemaal gelijk geserveerd.
    Ook bleek dat er in het restaurant 1 toilet was voor de dames en heren, toen ik daarheen moest zag het er ronduit smerig uit, de wc vol spetters en de grond ook zeiknat.
    Voor ons geen volgende keer!

2. Wilma Dirkx's profielfoto
    Wilma Dirkx heeft gereageerd op een recensie van Pura Vida

Ik heb zelf contact opgenomen met het restaurant, de eigenaar heeft mij teruggebeld.
    Hij was verbaasd dat ik de korting niet gekregen had en heeft het netjes op mijn rekening gestort
    Ik ben blij dat het zo opgelost is, want heb er zoals eerder vermeld echt lekker en gezellig gegeten.

3. Wilma Dirkx's profielfoto
    Wilma Dirkx heeft een recensie geschreven voor Pura Vida

Ik heb hier gereserveerd op de donderdag met de deal van 20% korting via jullie site.
    Mijn zoon en ik hebben heerlijk gegeten en de bediening was leuk.
    Toen ik echter ging afrekenen was volgens de medewerkster de deal al lang verlopen, ik heb de korting niet gekregen, dat was wel een domper als je er op rekent.

4. Wilma Dirkx's profielfoto
    Wilma Dirkx heeft een recensie geschreven voor Bender
    Eetcafé Renkum

Wij waren met onze buurman van 85 bij Bender gaan eten. De buurman is in Renkum geboren en getogen. Hij kreeg volop aandacht van mevrouw, geweldig. Ook het eten en de bediening was uitstekend. Aan te bevelen voor een gezellig avondje.
    Gert en Wilma

5. Wilma Dirkx's profielfoto
    Wilma Dirkx heeft een recensie geschreven voor Restaurant Riksja

Ik had naar aanleiding van de recensies veel meer verwacht.
    Het was wel heel erg rustig, we waren de enige gasten, buiten de afhaalklanten.
    Wij hadden de pittige soep en tipan ossenhaas. Het was niet slecht, maar ook zeker niet bijzonder, en wij vonden het vrij prijzig. Kortom wij kennen betere Chinese restaurants.

5,1