Activiteiten van Wilma

1. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Hajé de Lepelaar

Kansloze tosti, koffie was ok. Een snelle lunch, eenvoudig hapje en een kopje koffie. Gezeten op het terras, snel bediend. Ik bestelde een standaard tosti, toch geen moeilijk gerecht. Ik kreeg twee sneetjes witbrood met daartussen ham en kaas, maar de kaas was helemaal niet gesmolten en de op de buitenkant zat slechts een vage streep van een rooster. Kortom, de tosti was nauwelijks verwarmd. Ook werd niet de keus voor bruinbrood geboden. Dit was de naam toastier niet waard.

3,5
  2. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor La Sicilia

Toevallig in Winsum beland dit weekend. Pizza met salade besteld. Pizza was prima belegd en ook de bodem was lekker. Maar dan de salade, een traditionele Italiaanse salade: Caprese. Makkelijk te maken, zou je toch zeggen? Maar wat schetste onze verbazing: kleine stukjes halfrijpe tomaat, bedekt met een soort kauwgum en drie takje rucola. Een dressing was ver te zoeken, gevraagd om een karafje olie/azijn. Dat kon niet geleverd worden… schaam je rot, dat je dit op tafel durft te zetten. Eens maar nooit weer gegeten bij dit restaurant.

3,6
  3. Wilma's profielfoto
    Wilma vindt La Sicilia niet leuk

4. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Time Out
    West-Europees Groningen

Slechte ervaring: een deel van ons gezelschap kreeg andere gerechten geserveerd dan ze hadden besteld. In plaats van een geroosterd broodje met gerookte zalm en rode uit werd brood gerserveerd met daarop een moot zalm met zeewier. Bij navraag bleek de gerookte zalm op te zijn. Dat kan gebeuren, maar je kunt niet zonder overleg of toelichting iets anders op tafel zetten. Er kwam geen toelichting, geen excuus, helemaal niets. De reden bleek te zijn dat sinds deze week “de nieuwe kaart was ingevoerd”. Ze hadden op zijn minst een toelichting moeten geven en een gratis drankje.

3,7
  5. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Napoli

Wilma

Waardeloze pizzeria. Opgepropt zitten, pizza wel groot, maar matig belegd qua hoeveelheid, niet duur maar ook niet lekker. Geen aanbeveling. Er wordt niet met liefde gekookt. Niveau fastfood.

2,8
  6. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Suyderoogh

Wilma

Mooie plek, terras in de zon. Kibbeling gegeten, die waren goed, maar wel vrij zout. Patat in een puntzak erbij, was goed gebakken en een grote portie. De salade kon je van het buffet zelf opscheppen. De keus was beperkt en weinig verse dingen. Een coleslaw uit een bak, met gele uien erin, een pastasalade en wat blaadjes sla. Het meest opmerkelijke was dat je de sausjes bij de kibbeling en de mayo voor de frites apart bij moest bijbestellen. Verkeerde zuinigheid noemen we dat, niet gastvrij. Doe de prijs van de kibbeling op de kaart dan 0,50 cent hoger, dat is beter dan dit getrut om een paar stuivers.

6,3
  7. Wilma's profielfoto
    Wilma vindt Brink 15 niet leuk
    Nederlands Roden

8. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Brink 15
    Nederlands Roden

Wilma

Drukke zaterdagmiddag, geluncht bij Brink 15. Verse jus d’orange, smaakte goed, maar de hoeveelheid viel tegen. Glas maar net voor de helft gevuld. Tosti was lekker, goed brood, alleen erg truttig dat je voor de saus erbij apart moet betalen. Doe dan de prijs van die tosti ietsje hoger. Bovendien was de hoeveelheid ketchup die ik kreeg erg gering, in een klein papier bakje. Heb ik een beetje bij besteld, moet ik 2 x voor de saus betalen. Een beetje een “kruideniersmentaliteit” in plaats van gastvrije ontvangst. Verkeerde insteek voor goede horeca.

5,5
  9. Wilma's profielfoto
    Wilma vindt de recensie door Teleurgesteld voor Nieuw Lee Garden niet leuk

Teleurgesteld

Wij zijn al een hele lange tijd vaste klant bij dit restaurant.
    Het eten en de bediening zijn goed. De prijs van het eten is goed betaalbaar.
    Maar vanavond zijn wij zeer teleurgesteld door het personeel van het restaurant.
    Wij hadden een telefonische reservering gedaan voor een tafel onder voorbehoud dat deze tafel vrij zou zijn. Deze tafel was dus niet vrij, maar dan hoort er een andere tafel gereserveerd te worden. We reserveren immers niet voor niets.
    Toen we daar kwamen moesten we maar even wachten bij de ingang totdat er een tafel vrij kwam, want het was erg druk.
    Als wij onverwacht langs kwamen zonder reservering dan begrijpen we dat, maar MET RESERVERING horen wij gewoon een tafel te krijgen.
    Wij zijn naar een ander chinees restaurant gegaan. Jammer om zo met (vaste) klanten om te gaan.

10. Wilma's profielfoto
    Wilma vindt Restaurant de Klokkenstoel niet leuk

11. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Klokkenstoel

Wilma

Geweldige lokatie aan het meer, maar ons zie je er niet meer terug. Achterlijk lang moeten wachten op ons eten. Toen het uiteindelijk verscheen werd een Tauw stuk vlees gereserveerd. Schande. Ook was überhaupt niet gevraagd hoe we het wilden hebben, maar zeker niet rauw. We hebben het teruggestuurd naar de keuken. Na enkele minuten werd het opnieuw gerserveerd nadat het, volgens ons, was opgewarmd in een magnetron. Grijs en nog steeds niet lekker. Daarna zijn we opgestapt. Onze familie en vrienden komen hier niooit meer terug.

2,1
  12. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Leafs
    Nederlands Appelscha

Wilma

Hete zondag. Ze hadden voor ons op het terras een tafel gereserveerd, prima service. Omdat het zo warm was, hebben we minder veel gegeten. Daarom geen menu gekozen, maar a la carte. Alle vier hadden we iets anders als hoofdgerecht en iedereen was tevreden. Desserts waren echt geweldig. De wijn was goed. We hadden niks te klagen, ook niet over de bediening.

13. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Jolie

Burgers zijn prima, goed vlees. Broodjes worden maar zuinig belegd in vergelijking met andere broodjeshuizen in de stad. Service is slecht: je moet bestellen aan de balie, personeel reageert erg traag en staat gewoon te kletsen terwijl klanten wachten. Muziek is vreselijk, een radiozender met housemuziek. Nee, gezellig is het er niet sinds de overname van de croissanterie door de Kwalitaria. Stoeltjes buiten zitten erg slecht.