• Lid sinds 4 juni 2018

Het Haagsche Schouw

Leiden

William Bloemsma heeft nog geen foto toegevoegd

1. William Bloemsma's profielfoto
    William Bloemsma heeft een recensie geschreven voor Het Haagsche Schouw

2E pinksterdag hadden wij een mooie fietstocht gemaakt naar Scheveningen. Op de terugweg zij ik tegen de jongens zullen we bij het haagche schouw een kop koffie nemen dan kunnen we daar gelijk even naar het toilet. We moesten even met de lift naar beneden. Hierna wouden we nog een kop koffie nemen. We moesten nog een verdieping zakken, ik weet het al niet eens meer. Ik vond het er donker en zag weinig dat ik viel bij een trap neer en kwam lelijk terecht. Fred riep gelijk om hulp en er kwamen wel 5 man mij helHet waren allemaal zulke lieve mensen. Dit was het einde van onze fietstocht. Ik kon niet meer. Fred belde de Regiotaxi die er al gauw was. Ik heb nog steeds last van blauwe plekken die nou zichtbaar worden. Toch wil ik het personeel van van de valk nog hartelijk bedanken voor wat ze voor mij en voor Edwin en voor Fred hebben betekent. Ik eindig dan ook met de hartelijke groeten van William Bloemsma.

2. William Bloemsma's profielfoto
    William Bloemsma vindt de recensie door Sanny voor Het Haagsche Schouw niet leuk

Zaterdagavond wezen eten, maar wat viel dat tegen. Weinig aandacht aan het eten besteed. Lauw en de frietjes en groente waren ze vergeten. Moest erom vragen, mijn vleesgerecht was al op. Jammer want goedkoop is het zeker niet! Kaarsjes uit op de tafel. Nee voor hetzelfde geld kun je veel beter en gezelliger uit eten gaan in een leuke bistro. Fantasieloos