• Lid sinds 29 december 2014

Chekiang Garden

Rotterdam

Wan Kok

Rotterdam

Willem Hoekstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Willem Hoekstra's profielfoto
    Willem Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Chekiang Garden

Bij dit restaurant haal ik regelmatig het maandmenu dat geschikt is voor 2 a 3 personen.
    Man, wat een bakken eten krijg je dan en dat voor 24,50.
    Kwaliteit altijd prima.
    Ben hier ook eens wezen eten met een kennis en de zaak ziet er van binnen echt mooi uit.
    Nog echt de sfeer van een Chinees restaurant van weleer maar erg netjes en mooi.
    Bediening prima en attent, niks is teveel.
    En leuk is dat men de tradities van Chinese thee kent: als het potje thee leeg is dan keer je het deksel om op de pot en dan wordt het weer bijgevuld.
    Al met al een prima restaurant waar het eten dik in orde is, of je er ter plekke eet of komt afhalen.
    Ook netjes: de mensen die komen afhalen hoeven niet door het restaurant heen te lopen dus daar heb je geen last van.
    Beetje jammer dat men sinds kort zich ook aan sushi waagt, dat heeft niks meer met Chinees eten te maken maar ik begrijp dat men graag van de hype wil mee snoepen.

2. Willem Hoekstra's profielfoto
    Willem Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Wan Kok
    Chinees-Indisch Rotterdam

Op 2 september hier eten besteld en thuis laten bezorgen.
    Ik was voorbereid op een lange wachttijd want op diverse forums las ik dat de bezorgtijden nogal eens opliepen tot een uur of meer dan afgesproken.
    Mijn maaltijd zou 19.20 bezorgd worden.
    Exact om 19.25 werd de bestelling afgeleverd dus daar niks over te klagen.
    De maaltijd was lekker warm en vooral smakelijk.
    Gezien mijn positieve ervaring zal ik er zeker nog eens bestellen.

3. Willem Hoekstra's profielfoto
    Willem Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Masakan Indonesia

Wat je hier ook haalt (of in kleine restaurant eet) het is echt authentiek Indonesisch en geen gerecht smaakt hetzelfde. Ook prima: je kan van alles ook kleine porties als bij- of extra gerecht nemen.
    Sommige aanbiedingen zijn goedkoop, soms normaal of stevig van prijs, maar je krijgt originele kwaliteit! Je afhaal menu is zo wel iets duurder dan je normaal gewend bent bij andere zaken, maar dan heb je ook wel iets bijzonders!
    Gewoon eens doen, je zal verrast zijn.