• Lid sinds 13 augustus 2017

De Helden Van Kien

Sint-Oedenrode

Tante Lotje

Sint-Oedenrode

Will van der Linden heeft nog geen foto toegevoegd

1. Will van der Linden's profielfoto
    Will van der Linden heeft een recensie geschreven voor De Helden Van Kien

Afgelopen zaterdagavond met 4 personen gedineerd.
    Entree, carpaccio en gamba's waren heerlijk. Daarna hoofgerecht spareribs niet te eten, vooral niet bestellen. Waren veel te hard gebakken, gebarbecued. Zwarte, verbrande randen, zeer droog vlees, als je het vlees al kon vinden, en zeer droog. Nooit meer, heb ze elders wel veel beter gehad, geen aanrader. Gelukkig was het nagerecht, de dame blanche wel goed. Is ook niet veel aan te verpesten. Voorlopig geen Helden van Kien meer. Zeer jammer.
    Vraag me af of de klachten aan de bediening bij de koks terecht komen.

2. Will van der Linden's profielfoto
    Will van der Linden heeft een recensie geschreven voor Tante Lotje

Het was op 11 augustus, mijn 70e verjaardag, dat ik met mijn vrouw, dochter, schoonzoon en kleinkind bij Tante Loetje hadden gereserveerd. We werden leuk ontvangen en naar onze plaatsen begeleid. Meteen kregen we al een menukaart en konden we een keuze gaan maken uit het uitgebreide aanbod van lekkernijen. We waren er snel uit en konden onze bestelling aan de serveerster doorgeven. We hoefden niet lang te wachten of het voorgerecht werd al geserveerd. Ook voor ons kleinkind (5 jaar) was er voldoende om uit te kiezen. Daarna kwam het hoofdgerecht, ook dat zag er heerlijk uit. Mijn dochter en ik hadden varkenshaasje met seranoham gekozen. Na 3 a 4 hapjes bleken beide haasjes nog rauw van binnen. Uiteraard heb ik dat gemeld en werden onze borden mee terug genomen naar de keuken. Amper 10 minuten later werd door de kok zelf voor ons beide een nieuw, nu goed gebakken/gegrild, haasje teruggebracht. "1000 maal excuses en dat had niet mogen gebeuren", zei hij. Nou kan dat altijd wel eens gebeuren en het werd prima opgelost, chapeau. Het heerlijke toetje viel ook prima in de smaak. Ook de drankjes lieten we ons goed smaken. Al met al een uitstekende (eerste) kennismaking met "Tante Loetje".
    Bij het afrekenen kwam de kok nogmaals zijn excuus aanbieden. We hebben elkaar de hand geschud en alles was oké. We komen zeker graag nog eens terug. Ik heb inmiddels bij mijn zwager en schoonzus jullie restaurant aanbevolen. Zij zouden vandaag voor 6 personen reserveren voor volgende week zondag i.v.m. het afsluiten van hun vakantie. Bedankt voor de gastvrijheid en zeker "TOT ZIENS"