• Lid sinds 6 maart 2016

3. 9,1

Jo & Co

Purmerend
Nieuwe recensie

Wilj heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Bistro de 13 Balcken

Heerlijk gegeten, eens wat anders dan anders, paddenstoelen bouiilon, maaltijd salade en eendenborst. Bediening hield alles prima in de gaten, ook de tijd omdat wij hierna naar het theater wilden.
    Minpuntje was de andere zeer luidruchtige gasten, maar goed daar kon het personeel weinig aan doen. Geslaagd etentje, alleen jammer dat ik de rekening niet even nagekeken heb, maar dit later thuis deed en tot de ontdekking kwam dat ik voor 4 glazen rode wijn betaalt had ipv de 2 die wij echt gehad hebben.

2. Wilj's profielfoto
    Wilj vindt De Berkenhorst niet leuk

3. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Jo & Co

Prettige ontvangst, fijne vlotte bediening en heerlijk eten. Bediening lette goed op met bijvullen van de drankjes en hield rekening met de tijd die wij hadden tot theater bezoek.
    Wat heel fijn is dat je ook wat kleinere porties kan bestellen “ effe minder “.
    Verrassing dat wij bij de rekening een kaartje kregen voor twee gratis kopjes koffie of thee in het theater. Leuk bedacht.!

Eén vorige recensie
  4. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Roezemoes

En weer heerlijk gegeten, al was het jammer dat de slibtongen van het menu zijn. Prijzen zijn wat omhoog gegaan, voor zowel eten als drinken, maar vooruit het was het ( nog ) waard.
    Service was weer vlot en ruim op tijd klaar voor ons theaterbezoek wat wij aangegeven hadden.

Eén vorige recensie
  5. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Roezemoes

Wilj

Heerlijk gegeten, prijs voor menu van 3 gangen prima. Toen de bediening een klein foutje had gemaakt werd er meteen een gratis drankje gegeven, netjes hoor! Ik had aangegeven op tijd weer weg te moeten vanwege theater bezoek, nou we waren ruim op tijd. Echt een aanrader en ik kom zeker weer!

De nieuwste recensie
  6. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Jo & Co

Leuke bistro, geweldige bediening die zorgde dat wij op tijd klaar waren voor het theater. Vriendelijk en attent. Het was alleen wel erg rumoerig, we konden elkaar amper verstaan, maar het was ook erg druk.
    Eten was lekker voor de vleeseters, biefstukspies heerlijk mals en de sate ook lekker. De vegatarische ananas met groenten viel wat tegen. Voornamelijk op smaak gemaakt met tomatenpuree en verder weinig smaak, jammer!
    Ik had graag een maaltijdsalade op de kaart gezien, maar die was er niet.
    Over het algemeen dus prima met goede prijs kwaliteit- verhouding. Per persoon met ieder 2 drankjes, voor- hoofd en nagerecht €40, -

De nieuwste recensie
  7. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Steak
    Steakhouse Alkmaar

Wilj

Druk restaurant waar we vaker waren geweest voor theaterbezoek. Nu om verjaardag te vieren, en echt weer heerlijk gegeten! Twee jongedames in de bediening die keihard werkten en eigenaar sprong gelukkig op gegeven moment bij, was ook wel nodig! Eten was heerlijk maar de prijs wel erg hoog. €25 Voor een tounados van 240 gr en dan nog bijgerechten bijbestellen, €5 voor wat friet wat wel eigengemaakt is maar uit kleine harde stukjes bestond. Dessert ook overprijst en drinken helemaal, €26,50 voor fles prosecco. Totale rekening €200, - voor 4 personen, lang niet uitgegeven in een restaurant al was het eten echt prima en mooi verzorgd.

8. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Kriti

Wilj

Slechte start omdat gastheer dacht onze reservering niet bevestigd zou hebben. Mail en bevestiging bij ons dus toch tafeltje, op dat moment geen excuus, maar kregen later mail met excuses. Wij hadden 3 gangen tapas menu, mochten niet kiezen was verrassing. De verrassing was dat het eten wel erg lekker en veel was, maar zeker niet verassend met gyros als hoofdgerecht, maak dan iets bijzonders om te proeven. De wijnglazen werden goed gevuld en in eerste instantie was het personeel snel en oplettend. Naarmate het drukker en drukker werd, was het wel erg rumoerig en moest je echt proberen aandacht te trekken.
    Conclusie, goed eten, lekker, maar zou er in het weekend niet gauw meer heen gaan.