• Lid sinds 6 maart 2016

Purmerend
  3. 7,8

Steak

Alkmaar

Wilj heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Roezemoes
    Nederlands Zaandam

Wilj

Heerlijk gegeten, prijs voor menu van 3 gangen prima. Toen de bediening een klein foutje had gemaakt werd er meteen een gratis drankje gegeven, netjes hoor! Ik had aangegeven op tijd weer weg te moeten vanwege theater bezoek, nou we waren ruim op tijd. Echt een aanrader en ik kom zeker weer!

2. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Jo & Co
    Eetcafé Purmerend

Leuke bistro, geweldige bediening die zorgde dat wij op tijd klaar waren voor het theater. Vriendelijk en attent. Het was alleen wel erg rumoerig, we konden elkaar amper verstaan, maar het was ook erg druk.
    Eten was lekker voor de vleeseters, biefstukspies heerlijk mals en de sate ook lekker. De vegatarische ananas met groenten viel wat tegen. Voornamelijk op smaak gemaakt met tomatenpuree en verder weinig smaak, jammer!
    Ik had graag een maaltijdsalade op de kaart gezien, maar die was er niet.
    Over het algemeen dus prima met goede prijs kwaliteit- verhouding. Per persoon met ieder 2 drankjes, voor- hoofd en nagerecht €40, -

3. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Steak
    Steakhouse Alkmaar

Wilj

Druk restaurant waar we vaker waren geweest voor theaterbezoek. Nu om verjaardag te vieren, en echt weer heerlijk gegeten! Twee jongedames in de bediening die keihard werkten en eigenaar sprong gelukkig op gegeven moment bij, was ook wel nodig! Eten was heerlijk maar de prijs wel erg hoog. €25 Voor een tounados van 240 gr en dan nog bijgerechten bijbestellen, €5 voor wat friet wat wel eigengemaakt is maar uit kleine harde stukjes bestond. Dessert ook overprijst en drinken helemaal, €26,50 voor fles prosecco. Totale rekening €200, - voor 4 personen, lang niet uitgegeven in een restaurant al was het eten echt prima en mooi verzorgd.

4. Wilj's profielfoto
    Wilj heeft een recensie geschreven voor Kriti
    Grieks Purmerend

Wilj

Slechte start omdat gastheer dacht onze reservering niet bevestigd zou hebben. Mail en bevestiging bij ons dus toch tafeltje, op dat moment geen excuus, maar kregen later mail met excuses. Wij hadden 3 gangen tapas menu, mochten niet kiezen was verrassing. De verrassing was dat het eten wel erg lekker en veel was, maar zeker niet verassend met gyros als hoofdgerecht, maak dan iets bijzonders om te proeven. De wijnglazen werden goed gevuld en in eerste instantie was het personeel snel en oplettend. Naarmate het drukker en drukker werd, was het wel erg rumoerig en moest je echt proberen aandacht te trekken.
    Conclusie, goed eten, lekker, maar zou er in het weekend niet gauw meer heen gaan.