Activiteiten van Wilhelmina

1. Wilhelmina 's profielfoto
    Wilhelmina heeft een recensie geschreven voor De Hompesche Molen

Met 8 personen het Onbeperkt genieten om 18.00 Uur gereserveerd. Het was erg druk en de hele avond duurde het bestellen en uitserveren eindeloos. Rond 8 uur kregen we een voorgerecht en toen wilden we meteen een hoofdgerecht bestellen bij de uitbater. Maar dat mocht niet. Eerst voorgerecht opeten, wachten, opnieuw bestellen, weer wachten. De bediening was traag en weinig aanwezig in het zaaltje. Vaak met vinger in de lucht gezeten en om bediening geroepen maar ofwel werd ik genegeerd of het antwoord was: we komen zo. Toen alleen wij nog in het zaaltje zaten kwam er helemaal geen bediening meer. Een kelner zat buiten een sigaret te roken. Daarna ging hij binnen de tafels schoonmaken. Op mijn verzoek om te bestellen antwoordde hij: ben bezig, even wachten. Toen hij uiteindelijk kwam kregen we doodleuk te horen dat het 21.00 Uur was en de keuken dicht was. Hier waren we het niet mee eens. We hadden 4 a 5 mini gerechtjes gehad. De uitbater kwam en vertelde dat de keuken dicht was. Hij gaf aan dat het geen wok / all you can eat was. Vreemd! En dat terwijl op de website duidelijk staat: u kunt zoveel gerechtjes bestellen als u wilt. Het heet toch ook Onbeperkt genieten! Verder gaf de uitbater te kennen dat we genoeg gegeten hadden. Gemiddeld eten de klanten, volgens hem, 4 a 5 gerechten. We hadden dus net zoveel gehad als de andere gasten. Hoe onbeschoft moet je zijn om je gasten op zo'n manier af te schepen? Klachten worden hier niet professioneel behandeld en er worden geen oplossingen gezocht. Het moet voor de bediening en de uitbater rond 20.30 Uur toch duidelijk zijn geweest dat onze groep nog lang niet klaar was met eten en dat de keuken om 21.00 Uur dicht zou gaan. Er werd ons niets gezegd of gevraagd. De kellner heeft rond deze tijd op zijn gemak buiten een sigaret zitten te roken zodat wij helemaal niet konden bestellen. Dat moeten ze toch geweten hebben! Willens en wetens zijn de uitbater en zijn personeel in gebreke gebleven. Maar we moesten wel 27,95 p.p betalen en met honger naar huis gaan. En onze gezellige familie avond was bedorven. Wij hadden niks misdaan, keurig tijdig gereserveerd en ook steeds keurig gewacht op de bediening zonder stennis te maken, ook als het lang duurde. Veel wachten en weinig eten. En dan word je zonder pardon om 21.00 Uur met smoesjes afgescheept en de deur uitgezet met een fikse rekening. Hoe onbeschoft kun je je gasten behandelen?! We komen hier NÓÓIT MEER!

2. Wilhelmina 's profielfoto
    Wilhelmina vindt De Hompesche Molen niet leuk