• Lid sinds 14 maart 2013

Het Station

Vlissingen

Brasserie Panneke

Middelburg

Wilfred heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Het Station

We hebben er voor het eerst onze kerstschotel besteld. We kregen twee grote dozen (voor 6 personen). Het leek heel wat maar er zat veel groen op de schotels en maar weinig salade. Ook weinig lekkere vleesgerechten. Verder een paar stukken pate, hompen kruidenkaas en wat stukken meloen. Kwaliteit was duidelijk niet in overeenstemming met de prijs.

2,4
  2. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Brasserie Panneke

Wij zijn in het Panneke terechtgekomen na het lezen van de prima reviews op het internet. Het restaurant was goed verwarmd en heeft een eenvoudige rustieke uitstraling. Het eten werd opgediend in culinaire stijl. Mijn kinderen hadden een een drie-gangen menu. Hun voorgerecht was een salade; wat eenvoudig groenvoer gedrapeerd op een bord. Ik zelf werd er niet echt warm van. Mijn hoofdgerecht was een stoofpotje met rijst en groente. Dit smaakte uitstekend maar de portie was erg klein. De rijst en groente waren in de vorm van een balletje (ijslepel?) op het grote bord neergezet. Op dit bord stond tevens een kommetje met het stoofvlees. Voor ons vijfen kregen we ook nog twee kommetjes; een met friet en een met aardappelpartjes. Mijn vrouw en ik hadden 's avonds na thuiskomst al weer trek. Bovendien moesten we te lang wachten op het eten; we zaten er ruim 3 uur. Het oordeel van mijn vrouw en mijzelf is dat het een gezellige avond was, het eten er lekker is maar dat de porties te klein zijn en er te lang gewacht moest worden.