• Lid sinds 10 november 2011

De Kreeftenbar

Eindhoven

Auberge De Zwaan

Oirschot

wil van den brand heeft nog geen foto toegevoegd

1. wil van den brand's profielfoto
    wil van den brand heeft een recensie geschreven voor Auberge De Zwaan

Zaterdag 6 april gegeten bij de zwaan met groupon-bon.
    Na het lezen van alle recensies hielden wij ons hart vast wat ons te wachten stond, onze ervaring met groupon-bonnen zijn over het algemeen slecht tot zeer slecht.
    Dit zou voor ons ook de laatste keer zijn maar wat schetst onze verbazing geweldig eten goede service van jong maar goed personeel. Stef onze vaste ober verdiend wat ons betreft een dikke pluim. Wij eten regelmatig buiten de deur ook in sterrestaurants maar daar zijn wij regelmatig teleurgesteld over de kwaliteit van het eten, bij de zwaan dus niet. Wat ons betreft horen jullie in ons favoriete top drie rijtje.
    Ik zou zeggen ga zo door dit is dus echte klantenbinding, wij willen de zwaan dus ook bedanken voor deze geweldige culinaire avond.

2. wil van den brand's profielfoto
    wil van den brand heeft een recensie geschreven voor Pinokkio
    Internationaal Eindhoven

Vandaag zondag 4-11 spare ribs besteld. Friet koud, vlees van slechte kwaliteit. Heb 80 procent van het het eten weggegooid. Kan dit zelf veel beter. Dit was eens maar nooit meer.

3. wil van den brand's profielfoto
    wil van den brand heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Zonnewende

Bestek word met witte handschoenen op tafel gelegd onze verwachtingen waren hoog gespannen maar gelukkig hadden wij een kortingbon als wij die niet hadden gehad hadden wij 180,00 euro moeten afrekenen voor een beetje home cooking wat wijzelf beter kunnen. Hoofdgerecht teruggestuurd, vlees doorbakken en overgoten met bittere portsaus. Er werd verteld dat er meer klachten waren maar het was een slecht stukje vlees en daar konden we het mee doen er werd wel een nieuw gerecht aangeboden maar aangezien we al 4 uur daar vertoeft hadden en dat de eigenaar ons niet te woord wilde staan en de serveerster het liet oplossen hebben wij het volledige bedrag afgerekend en zijn zeer teleurgesteld naar huis gegaan. Prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op dus wat ons betreft geen aanrader.

2,3
  4. wil van den brand's profielfoto
    wil van den brand heeft een recensie geschreven voor Carrousel

Schandalig ongeïnteresseerd personeel, eten redelijk, obers die bij de voordeur staan te roken. Vies bestek, kopje koffie met lipstick er op, was niet de enigste die zijn kopje en bestek terug stuurden en dan vragen de horeca ondernemers waarom het slecht gaat. Nou, ga eens een keer lunchen bij carrousel, dan weet je in ieder geval hoe het niet moet. Jullie zijn een schande voor het horeca vak!

3,4
  5. wil van den brand's profielfoto
    wil van den brand heeft een recensie geschreven voor De Kreeftenbar

Vandaag 10-11 de glow gelopen maar eerst bij de Kreeftenbar eten op advies van andere mensen.
    Geweldig mooi pand, ambiance geweldig.
    Het eten helaas een aanfluiting, geen verse kreeft zoals je op hun site kunt zien. 4.50 euro voor 2 slokken matige wijn.
    Kreeft gegratineerd met kaas maar dat was ook het enige wat je proefde .
    Salade smaakte naar pure azijn, al met al geen aanrader om daar te gaan eten.
    Om nog maar te zwijgen van het 7-koppige personeel dat aanwezig was en dat wij ook moesten aan horen wat zij de afgelopen week hadden hadden meegemaakt.
    Dat wij het eten bijna allemaal hebben laten liggen lokte bij hun geen reactie uit.
    Gezien de desinteresse van het personeel en eigenaar hadden wij geen behoefte om daar te reageren.
    Kortom Kreeftenbar, een schande voor het horeca vak.

1,2