Activiteiten van Wijhe

1. Wijhe's profielfoto
    Wijhe heeft een recensie geschreven voor De 3 Vrienden

Afgelopen zaterdag met 4 personen hier geweest. Ontvangst was hartelijk. Drankjes kwamen vlot, Het 1e gerecht liet nog wel even op zich wachten. Het 2e gerecht liet wel heel erg lang op zich wachten, minimaal 50 minuten, Aan een nagerecht zijn we maar helemaal niet meer begonnen. Het eten was goed tot slecht, Wildpotje was lekker. Kleffe patat 7.90 voor een schaaltje. Sla in een klein schaaltje ook 7.90 met 3 partjes tomaat en 3 plakjes komkommer en wat dressing. De flamkuchen zalm was gewoonweg schandalig, gepresenteerd op een grote plank met amper een half belegde flamkuchen, met hier en daar een roze iets wat zalm voor moest stellen. Hiervan melding gemaakt tegen de bediening en ze haalden 2 consumpties van de rekening. Het personeel loopt irritant vaak langs je tafeltje maar vraagt niet of het smaakt en of er nog iets bij moet komen. Terwijl de zaak makkelijk is te overzien vanuit de bar.
    Kortom een zeer teleurstellende ervaring hier. terwijl het een hele leuke warme sfeer uitstraalt. De cijfers zijn dan ook gebaseerd op deze ervaring.

2. Wijhe's profielfoto
    Wijhe heeft een recensie geschreven voor Bistro 110
    Internationaal De Koog

Super! afgelopen zondag hier voor de eerste keer gegeten terwijl we al 20 jaar op Texel komen. Een ruime menukaart met voor ieder wat wils. Prima verzorgde maaltijd, ruime porties (daar houden wij wel van), keurig verzorgt en... echte gebakken aardappels. Vlotte en leuke bediening in een gemoedelijke sfeer. We kunnen het echt aanraden om hier een keer en vaker te gaan eten. DOEN! Wij komen zeker terug. groeten uit Overijssel.

3. Wijhe's profielfoto
    Wijhe heeft een recensie geschreven voor De Slimmerick

Uitstekende keuken, super verzorgde gerechten, vers fris en voldoende, echt top. Zeker een aanrader! Zeer vriendelijk personeel. Leuk terras en sfeervol binnen.