• Lid sinds 2 maart 2014

Hoorn

Wijda (& Ton) heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wijda (& Ton)'s profielfoto
    Wijda (& Ton) heeft een recensie geschreven voor Rendez Vous bij Jiorgos

Omdat het restaurant van onze keuze was volgeboekt, besloten we Jiorgos maar weer eens te proberen vanwege de sfeer en de redelijke keuken.

De ontvangst was prima en adequaat. De bediening echter wat warrig. Was er net een drankje besteld, kwam er opeens iemand anders vragen of we een drankje bliefden. Maar ok, niemand is perfect.

Teleurstellend vond ik mijn voorafje (gerookte zalm en roze garnalen) waaraan kraak nog smaak zat. Citroen, zout en peper maakten het glibberige gerecht niet veel beter. De laffe smaak bleef overheersen. Bovendien waren de zalmschijven veel te dik gesneden. De Vitello Tonato van mijn man was ook bijna sausloos met losse blokjes tonijn i.p.v. een goede tonijnsaus.

De hoofdgerechten met resp. Kalfshaas en Coquilles waren goed gebakken en gekruid. De groentepresentatie was op het randje: dikke frites, te kruimige gebakken aardappelpartjes en sla van onbekende samenstelling; een iets betere verlichting of een kaarsje zou wonderen doen voor de herkenbaarheid.

Desserts: de huisgemaakte Tiramisu was overheerlijk, maar de room weer volledig smakeloos. Over de Irish Coffee niets dan lof.

Met gemengde gevoelens verlieten wij het pand..

5,7