Activiteiten van Wij houden van lekker uitetengaan!

1. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor 't Achterhuis
    Nederlands Urk

Leuke locatie, maar binnen viel het ons wat tegen. We werden neergezet in een soort danszaal waar alleen in het rond langs de wanden tafeltjes stonden. Het eten was lekker maar te duur vergeleken met wat je op je bord krijgt.

2. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor De Kaap

Toen we hier gegeten hadden wisten we het zeker: we gaan hier wonen (nou ja in Emmeloord dan!)!

Heerlijk gegeten, leuk uitzicht. We komen hier regelmatig. 's Zomers is het ook echt genieten op het terras!

3. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor Restaurant Delphi

In een straatje achteraf vonden wij Delphi, van buiten niet zo leuk maar binnen echt sfeervol. We hebben er heerlijk Grieks gegeten!

4. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

O wat leuk om hier te eten! Onze dochter wil hier elk jaar wel naar toe! Het mooiste is natuurlijk al die doppen van de pelpinda's vooraf en het personeel in echte cowboykleding.

Wat minpuntjes vonden wij de massaliteit en de live muziek waardoor wij elkaar niet goed konden verstaan.

5. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto

En de SuperBowl (ijs) is echt TOP! Toen mijn man hem op had kreeg hij een echte medaille ;-)

6. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor Onder de Linden

Wat een geweldig en net restaurant! Lekker luxe en mooie kamers. Lekker en bijzonder eten, echt erg leuk om eens naar toe te gaan.

7. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor La Tour

Geweldig, wat een belevenis! We vierden hier gezellig samen dat mijn man zijn PABO-diploma had gehaald! Leuk dat je op een tijd moet "instappen" en dat het restaurant draait. Heerlijk eten, goede service.

8. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft La Tour toegevoegd als favoriet restaurant

La Tour eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Frans
    Lichtmisweg 51 Zwolle
  9. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor De Polder

Als we echt niet weten wat we zullen eten of gewoon ff geen zin hebben om te koken... bellen we Shoarma Polder!

Heerlijk eten, lekker vers.

Enig minpuntje is dat je soms erg lang moet wachten voordat het bij je thuis gebracht wordt. (soms bijna 3 kwartier)

10. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft De Polder toegevoegd als favoriet restaurant

De Polder eetgelegenheid gesloten

€ -
    • Shoarma
    • Grill
    • Pizzeria
    Moerasandijviestraat 19 Emmeloord
  11. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft Fook Sing toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees-Indisch
    • Chinees
    • Afhaal en bezorg
    Haarlemmermeer 8 Emmeloord
  12. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor Fook Sing
    Chinees-Indisch Emmeloord

Lekker eten, snel klaar, niet duur!

... en lekker dichtbij om de hoek!

13. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor Chillers

Gezellig restaurant, leuke locatie, zowel boven als beneden.

Lekker eten. Vluchtige bediening.

14. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft een recensie geschreven voor Casareccia Surace

Leuke locatie midden in het centrum, erg mooi ingericht, heerlijk eten, supervriendelijke eigenaar!

15. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft Plaka toegevoegd als favoriet restaurant

Plaka eetgelegenheid gesloten

• Grieks
    Generaal Smutsstraat 35 Ridderkerk
  16. Wij houden van lekker uitetengaan!'s profielfoto
    Wij houden van lekker uitetengaan! heeft Casareccia Surace toegevoegd als favoriet restaurant

Casareccia Surace eetgelegenheid gesloten

€ -