• Lid sinds 30 januari 2016
  • Leeftijd: 53

1. -

FEBO

Schagen

Wieland W heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wieland W's profielfoto
    Wieland W heeft een recensie geschreven voor FEBO
    Snackbar Schagen

29-01-2016 ben ik 's nachts de Febo in Schagen binnengewandeld. Desbetreffende medewerker prees direct de kippenbouten aan, maar bij de aanblik van de verpieterde stukken aanbrandsel bedankte ik vriendelijk. Ik bestelde een dubbele hamburger en een patat speciaal.
    "Lekker doorgebakken meneer?" vroeg de medewerker, waarop ik toe stemde. De patat was in een mum van tijd klaar. Toen hij het bakje op de balie zette wist ik niet wat ik zag. Het was het goorste patat wat ik ooit gezien heb. Dit was duidelijk voor de tweede keer gebakken: Donkerbruine kapotgebakken friet welke droop van het vet en allemaal hele kleine verbrande stukjes. Walgelijk! Ik heb ze uitgemaakt voor oplichters en meneer bood mij een nieuwe patat aan en wou deze al opnieuw aanslaan op de kassa. Ik ben er maar uitgelopen met de mededeling dat ik hier nooit meer terug kom.
    Mijn advies is om hier eens een keer de Keuringsdienst van Waren langs te sturen want de hamburger was ook niet wat het moest zijn. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Die twee personeelsleden wat daar die avond liepen, zou ik als Febo zijnde op staande voet ontslaan.