Activiteiten van Wichert

1. Wichert 's profielfoto
    Wichert heeft een recensie geschreven voor Thessaloniki

Op aanraden van onze dochter hier geweest. Uiterst vriendelijke bediening, lekker eten. We komen graag nog eens terug.

2. Wichert 's profielfoto
    Wichert heeft een recensie geschreven voor Troje

Wederom het restaurant bezocht en lekker gegeten. Wel wederom hetzelfde gehaaste gevoel gekregen, je eten staat in een mum van tijd op je tafel en terwijl ik nog aan het eten was werd het lege bord van mijn vrouw en de lege schaaltjes weggehaald. Het lijkt erop dat het gaat om de doorloopsnelheid te bevorderen want voor je ‘t weet sta je weer buiten. Ondanks dit komen we toch elke vakantie even terug om vervolgens te zeggen dat we de volgende keer naar een ander Grieks restaurant gaan waar wat meer rust is.

3. Wichert 's profielfoto
    Wichert heeft een recensie geschreven voor Herberg Molecaten

Afgelopen maand 3 x gegeten via SD, alle 3 keer was het voortreffelijk. Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en prachtige locatie en omgeving.

4. Wichert 's profielfoto
    Wichert heeft een recensie geschreven voor Tante Sjaan

Dit restaurant stond op ons ‘to-do-lijstje’, we wisten dat er een nieuwe eigenaar was maar dachten dat het in de kwaliteit niet zou verschillen. Wel dus… ze hadden hun best gedaan om het eten netjes op te dienen, maar het toetje werd geserveerd met ingezakte spuitslagroom, de tournedos leek niet alles behalve tournedos. We hadden een sd waardoor we niet de normale prijs hebben betaald (gelukkig maar). Jammer, de vorige eigenaar had Tante Sjaan een goede naam bezorgd, helaas een teleurstellende ervaring. Hopelijk gaan ze ermee aan de slag om eea te verbeteren. De bediening was trouwens vriendelijk, daar lag het niet aan.

3,3
  5. Wichert 's profielfoto
    Wichert heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

We probeerden het nog een keer, laatste keren viel het ons tegen. Helaas ook dit keer, mixed grill bestond uit standaard stukjes vlees waarvan de spareribs ronduit taai zijn. De frites waren voorzien van een laag zout/kruiden. Het nagerecht was lekker, maar voor de prijs die ze vragen kun je in de regio veel betere restaurants vinden. Voor ons geen Ribhouse Texas meer.