WiBo's profielfoto

Wassenaar
  3. 9,1

WorldBurger

Best

WiBo heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Shintori

WiBo

Prima eten gehad ondanks de koningsdag drukte ook prima service. Je gaat naar een type restaurant zonder veel fratsen dus stel je daar op in dan heb je een mooie avond

2. WiBo's profielfoto
    Italiaans Best

Kom hier al jaren met enige regelmaat. Heb geen slechte ervaringen gehad, ook niet met het afhalen. Prima eten zeker ook de pizza's - ruim belegd en goed van smaak! Ga zo door :-)

3. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Quatre Bras
    Mediterraans Best

Geweldig gegeten, beperkte kaart maar beslist top v.w.b. smaak met uitstekende wijnen. We komen zeker terug!

4. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft Napoli toegevoegd als favoriet restaurant

Napoli

• Midden-Oosters
    Orthenstraat 356 Den Bosch
  6. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Restaurant ShiSha

Perfect! Gisteravond gegeten, zeer verfijnde smaken. Leuke open sfeer, vriendelijk. Je voelt je gast. Gaan we zeker nog eens doen. De beste prijs/kwaliteit die ik de laatste twee jaar ben tegengekomen. Chapeau!

7. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor De Meulen
    Nederlands Oirschot

Een top restaurant in de regio, diverse malen gegeten en altijd uitstekend verzorgd en op smaak. Wel ff reserveren anders kom je bedrogen uit. Leuke locatie waar je makkelijk parkeert. Kortom warm aanbevolen.

8. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor The Longhorn

Kom hier zeer regelmatig ; met name als ik een lekker stuk vlees wil eten. Daarvoor moet je hier zijn. Verder is de bediening vriendelijk en bereid je goed te helpen. De prijs kwaliteit van de rundvlees ( die ik altijd neem ) is gewoon goed , niet overdreven duur maar zeker ook niet goedkoop.
    Heb in de meer dan 5 jaar dat ik hier kom nooit een slechte ervaring gehad of het moest zijn dat het soms erg lawaaiig kan zijn als er een paar grote gezelschappen zitten.

9. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor WorldBurger
    Snackbar Best

Uitstekende burgers ; vriendelijke bediening

10. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Hoogeveen

WiBo

Prima gegeten. Peking eend was goed knapperig. Niks op aan te merken - ingrediënten waren mooi vers. Bediening was persoonlijk maar een beetje "jong". Zou er zeker teruggaan.

11. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Best

'Onze' plek voor Chinees eten. Altijd heerlijk, volgens mij de beste in ons dorp. Andere geprobeerd maar is het net niet.. Ook afhalen is prima, jammer dat je soms niet kunt pinnen.

12. WiBo's profielfoto
    Italiaans Best

Vaak geweest, ze blijven verzorgd en lekker koken. Voor een hele mooie prijs. Uitstekende prestatie en een goede sfeer

13. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Kakama
    Aziatisch Den Bosch

Solide 8 voor dit restaurant waar we met regelmaat komen. We voelen ons met het eten in asia, leuke kaart met verschillende landen. Prijs kwaliteit is beslist goed. Je wordt vriendelijk begroet en de bediening overhaast je niet zoals in sommige asian restaurants. Kortom warm aanbevolen door een liefhebber van asian food.

14. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Auberge De Kieviet

Hier gegeten als onderdeel van een culinair hotel arrangement - 4 en 5 gangen diners en een lunch. Top ervaring ook al omdat we in feite a la carte konden kiezen. Goede persoonlijke bediening en toch stijlvol. Zeer aantrekkelijke wijnen bij de diverse gangen. Prijs kwaliteit in het arrangement uitstekend, als losse gangen redelijk aan de prijs vandaar de prijs score. Maar nog steeds de moeite waard.

15. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor New Century
    Chinees-Indisch Eindhoven

Prijs kwaliteit van dit restaurant klopt niet. Het eten was smakelijk maar niet heel bijzonder, terwijl de prijs aan de bovenkant zit tov de collega's. De bediening was goed, hoewel nederlands voor een enkeling wat lastig bleek.

16. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor De Ontdekking
    Pannenkoekenhuis Oisterwijk

Recent hier met de kleinkinderen gegeten, prima pannekoeken. Zowel voor hen als ons ruim voldoende. Gezellige sfeer , lekker informeel de konderen hebben genoten en daar ging het om. Bedankt!

17. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur
    Chinees-Indisch Best

Recent gegeten had niet de laatste recenties gezien maar onze ervaring was prima, niet spectaculair maar een goed buffet met voldoende keus, smakelijk en beslistniet verpieterd oid. Bediening was vriendelijk. We hebben ons voorgenomen nog eens terug te gaan.

18. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Bosporos
    Shoarma Renkum

Toevallig terecht gekomen op aanbeveling van toevallige voorbijganger. Maar complimenten voor de smaken op het bord werkelijk onverwacht goed. Door tl-licht ben je echt in een miditerane sfeer; voor ons gevoel een beetje kil maar wel authentiek. Kortom leuke verassing, zeker ook gezien de prijs kwaliteit!

19. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Lole
    Nederlands Oirschot

Staat ook bekend als Stakehouse bij de kazerne. Hier eten we regelmatig. Met name als we een goed stuk vlees willen eten, dat kunnen ze daar. Ik eet zelden beter vlees. De sfeer is ongedwongen, soms wat luidruchtig door de acoustiek maar dat past wel bij de texaanse stijl

20. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Bistro de Oude Smidse

Recent hier gegeten. De kaart is nu opgebouwd uit kleinere gerechtjes zodat u er 3 of 4 moet kiezen om vol te zijn. Maar dat is leuk en ze zijn goed bereid. Verwacht geen culinair top nivo, maar een gezelige smakelijke keuken. Warm aanbevolen. We komen zeker terug.

21. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Auberge De Zwaan

Vaak geweest bij de Auberge. Recent nu twee keer met de dezelfde constatering. De prijs kwaliteit verhouding is een beetje zoek. De gerechten zijn smakelijk maar niet verfijnd zoals de prijs doet vermoeden. Kortom het terras moet de rechtvaardigibg zijn vermoedelijk. Zet m op heren/dames in de keuken... Met weinig moeite en iets meer fantasie wordt het weer als van ouds...

22. WiBo's profielfoto
    WiBo heeft een recensie geschreven voor Golden Rose
    Chinees-Indisch Den Bosch

WiBo

Zeer positieve ervaribg ;goed eten heel smakelijk; persoonlijke bediening voegt toe aan de prettige ervaring; zeker voor herhaling vatbaar

23. WiBo's profielfoto
    Italiaans Best

Zoals mijn Italiaanse collega altijd zegt: "In de beste gelegenheden ligt een zeitje op tafel, dan moeten ze het van de gerechten hebben en niet van de inrichting." Wel nu, dat zit helemaal goed bij Napoli. Erg smaakvol gegeten tegen een bijna onnederlandse prijs!

Wat mij betreft een authentiek plekje voor een goede Italiaanse maaltijd.