• Lid sinds 1 december 2015

Graaf Bernstorff

Schiermonnikoog

Wester heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wester's profielfoto

Dank voor uw reactie.
    De zitjes zijn niet weggehaald, er zijn 155 plekken waar u kunt zitten (waarvan 12 banken direct aan de haven!)
    Over prijsvorming mag u natuurlijk uw menig hebben maar oa btw verhoging en aangepaste inkoop condities geven een andere prijsstelling dan in 2018.
    Uw klacht over de portionering neem ik zeer serieus, we werken met een aantal nieuwe krachten en ik zal intern hier mee aan de slag.
    Groet Alko Tolner
    Prins Mauritshuis Blokzijl

2. Wester's profielfoto

Geachte heer Snijders

Dank voor uw recensie en spijtig om te horen dat het niet naar uw wens is geweest.
    Aanvullen van garnituur is geen enkel probleem maar misschien hebben wij verzaakt daar attent genoeg op te zijn.
    Heeft u de klacht ook direct gemeld bij ons?
    Vervelend voor ons is dat de recensie gaat over ‘afgelopen zomer’, wij kunnen er nu niet aquraat op reageren.
    Een recensie is altijd goed om te krijgen, goed of slecht, wij zullen deze zeker meenemen in de ontwikkeling van ons menu in 2019.
    Misschien tot een volgende keer waar wij ons moeten bewijzen en anders dank voor uw bezoek aan Blokzijl!
    Nogmaals dank voor uw bericht!!

Met vriendelijke groeten

Alko en Annemarie
    Team Prins Mauritshuis.

3. Wester's profielfoto
    Wester vindt de recensie door EMC Stöver voor Prins Mauritshuis leuk

EMC Stöver

Dit was een etentje om nooit te vergeten. Heel gastvrij en toen we het buiten wat koud kregen, konden we in een apart gedeelte de rest van het diner krijgen. Ondertussen werden we ook nog vermaakt door de eigenaar, die ons het verhaal vertelde van het pand. En wat een humor heeft die man en kan hij leuk vertellen. Dit was dus niet alleen een gezellig etentje, maar ook 1 met amusement. Toptent en echt een aanrader.

4. Wester's profielfoto
    Wester vindt de recensie door Andrik voor Prins Mauritshuis leuk

Fantastisch heerlijk gegeten alles klopt snelle bediening vriendelijke bediening helemaal top kom hier graag nog een keer terug 17072017

5. Wester's profielfoto
    Wester vindt de recensie door Wiebe en Chris voor Prins Mauritshuis leuk

Wiebe en Chris

Wij hebben op vrijdag 02-05-2014 ons huwelijksfeest gegeven bij het Prins Mauritshuis. De voorbesprekingen verliepen al voortreffelijk met Alco. Hij deed ons allerlei ideeën aan de hand waar we zelf in eerste instantie niet aan gedacht hebben.
    De dag zelf verliep vlekkeloos, de sfeer, entourage, bediening en de kwaliteit waren van een topniveau!!!
    Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijke dag hebben gehad.
    Alco, Annemarie en de rest van het team hartelijk dank!
    Namens Wiebe en Chris

6. Wester's profielfoto
    Wester heeft gereageerd op een recensie van Prins Mauritshuis

Dank voor uw input en recensie.
    Ook wij maken weleens een fout of 'gemiste kans'!
    Het 'druk' hebben is geen excuus maar een aantal zaken liepen even samen.
    De banken aan de haven zijn niet visueel in beeld, daar werken wij aan.
    Maar de korte opmerking 'ze verdienen aan groepen' vindt ik zeer onheus en doet ons team medewerkers en ons als hardwerkende ondernemers zeer tekort.
    Een kleine melding aan de bar had veel frustratie kunnen voorkomen en had ons de kans gegeven de 'gemiste kans' te verbeteren.
    U bent altijd welkom in Blokzijl en daar u aangeeft ons nooit meer te bezoeken beveel ik graag mij collega's aan!

7. Wester's profielfoto
    Wester heeft een recensie geschreven voor Graaf Bernstorff

2 dagen verbleven in een net appartement! Service van de medewerkers was erg attent en zowel het uitgebreide ontbijtbuffet als ook ons diner was smakelijk! Coquilles waren heerlijk, eend precies goed en crème brille nagerecht een aanrader! Sfeervolle ambiance en heerlijke huiswijn!